Παναθηναϊκός: Η πιο όμορφη διχρωμία του κόσμου

Παναθηναϊκός: Η πιο όμορφη διχρωμία του κόσμου

Νίκος Αθανασίου Νίκος Αθανασίου
Παναθηναϊκός: Η πιο όμορφη διχρωμία του κόσμου

bet365

Ο Νίκος Αθανασίου σχολιάζει τις νέες εμφανίσεις του Παναθηναϊκού που φέρουν την υπογραφή της Adidas αλλά την σύνδεση με την Αθήνα και τον κόσμο της ομάδας στην εκδήλωση του Ζαππείου.

Μετά από οκτώ χρόνια και ενώ συνεργάστηκε κατά σειρά με Puma, Nike και Kappa, ο Παναθηναϊκός επέστρεψε στην ενδυματολογική αγκαλιά της Adidas, στην εταιρία που για μια εικοσαετία εμπιστεύθηκε(1995-2015), ντύνοντας σπουδαίες εγχώριες και ευρωπαϊκές επιτυχίες με τις εμφανίσεις της και χτίζοντας μία ιδιαίτερη εταιρική και ποδοσφαιρική σχέση.

Δύο δεκαετίες ήταν αυτές, με πορείες στους ''4'' και τους ''8'' του Champions League, στους ''8'' του UEFA, τρία πρωταθλήματα, τρία Κύπελλα, σπουδαίες βραδιές στην Ευρώπη, όπως το 2008 και το 2010.

Με φανέλες που έμειναν στην ιστορία και μέχρι και σήμερα μνημονεύονται, όπως εκείνες του 1995-1996 με τους ρόμβους ή αυτές της διετίας 2008-2010 που μέσα από την απλότητά τους έφταναν στη τελειότητα.

Το βράδυ της Τετάρτης η ''πράσινη'' ΠΑΕ παρουσίασε τις τρεις νέες εμφανίσεις, οι οποίες έγιναν talk of the Green town, όπως συνηθίζεται σε αυτές τις περιπτώσεις, με τα περισσότερα σχόλια να είναι θετικά.

 

Να πούμε και εμείς δύο-τρία πράγματα:

  • Παναθηναϊκός σημαίνει Αθήνα και Αθήνα σημαίνει Παναθηναϊκός. Η σύνδεση του συλλόγου με την πόλη(ειδικά σε μια εποχή όπου η πρωτεύουσα προσπαθεί να συνδεθεί ατυχέστατα με ομάδα του Πειραιά) συνεχίστηκε σε ακόμη μία εκδήλωση του Τριφυλλιού. Σε έναν χώρο που από κάθε άποψη η Αθήνα κυριαρχούσε, με την φιλαρμονική του δήμου να δίνει τον τόνο, η ομάδα της πόλης έδωσε στο Ζάππειο που πήρε τα χρώματά της.

  • Ήταν μία πολύ όμορφη κίνηση η επιβράβευση της ΠΑΕ προς κάποιους εκ των πιο πιστών κατόχων εισιτηρίων διαρκείας, οι οποίοι ανέβηκαν στη σκηνή μαζί με τους αγαπημένους τους ποδοσφαιριστές και πήραν και μία από τις νέες φανέλες με το όνομά τους. Έγιναν κομμάτι της εκδήλωσης. Υπάρχουν άνθρωποι, λίγοι η αλήθεια είναι, οργανωμένοι και μη, οι οποίοι στα πιο δύσκολα, στα πιο μαύρα και μίζερα χρόνια της ομάδας ήταν πάντα εκεί. Πάντα. Έκαναν πράξη το ''στις χαρές και στις λύπες μαζί'' και θα αποτελούν φωτεινό παράδειγμα για τις επόμενες γενιές φιλάθλων. Οπότε σε κάθε ευκαιρία θα πρέπει να νιώθουν την ανταπόδοση της πίστης προς το Τριφύλλι από την πλευρά του συλλόγου.

  • Πάμε τώρα και στις εμφανίσεις. Όσοι είστε πιστοί τούτης της γωνιάς θα θυμάστε πως είμαστε φαν των φανελών με ρίγες. Τούτες εδώ μπορεί να μην έχουν ρίγες αλλά η πιο όμορφη διχρωμία του κόσμου επέστρεψε. Πράσινη φανέλα-άσπρο σορτσάκι. Άσπρη φανέλα-πράσινο σορτσάκι. Με το πράσινο το σωστό το σκούρο, με το τριφύλλι στο μέρος της καρδιάς όπως πρέπει να είναι και όπως ήταν στα περισσότερα χρόνια του κλαμπ, έξω από την ''ασπίδα''. Ατόφιο. Είναι αντικειμενικά όμορφες οι νέες εμφανίσεις και κερδίζουν πολύ στο μάτι, όταν συνδυάζονται όπως και στην παρουσίαση. Η πρώτη, η πράσινη, είναι όμορφη ακόμη και χωρίς την διχρωμία ενώ με την τρίτη η αλήθεια είναι πως δεν ξετρελάθηκα, αλλά γούστα είναι αυτά.

Το ζητούμενο πάνω από όλα, πέρα από την όμορφη συζήτηση που πάντα γίνεται με τις εμφανίσεις, είναι να γράψει με αυτές ιστορία ο Παναθηναϊκός, να είναι καλότυχες και επιτυχημένες. Στο τέλος της ημέρας αυτό είναι που μετράει...

@Photo credits: INTIME

Διάβασε όλα τα τελευταία νέα της αθλητικής επικαιρότητας. Μάθε για όλους τους live αγώνες σήμερα και δες τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας και της εβδομάδας μέσα από το υπερπλήρες Πρόγραμμα TV του Gazzetta.

Νίκος Αθανασίου
Νίκος Αθανασίου

Από τότε που θυμάται την ύπαρξή του o Νίκος Αθανασίου, λατρεύει τον Παναθηναϊκό και το ποδόσφαιρο. Από το 2008 μέχρι και σήμερα είναι υπεύθυνος για το ρεπορτάζ του Τριφυλλιού στο δεύτερο σπίτι του, στο μεγαλύτερο επαγγελματικό όνειρο που θα μπορούσε να γίνει πραγματικότητα, στο Gazzetta.gr και ενώ είχε προηγηθεί η Αθλητική Ηχώ, το Κανάλι 1(90.4) και ένα πέρασμα από το Leoforos.gr. Στο πέρασμα των χρόνων δεν σταμάτησε ποτέ με την ίδια αγάπη και αφοσίωση να παίζει Football Manager, να ακούει όλων των ειδών τις μουσικές ακόμη και αν μέσα σε δέκα λεπτά μπορεί να συνυπάρξουν ο Μητροπάνος με τον Hoyem και ο Αργυρός με τους Active Member, να θεωρεί ομορφότερο μέρος στο πλανήτη το Αίας Κλαμπ και να μην μπορεί με τίποτα και για κανέναν λόγο να παρακολουθήσει αγώνες από τα μπουθ της Λεωφόρου, βρίσκοντας πάντα εναλλακτικές για να συνδυάζει τη δουλειά με την... τρέλα. Τα τελευταία χρόνια μαθαίνει, αναλύει και παρατηρεί το αγαπημένο του σπορ μέσα από μια σειρά επιμορφωτικών προγραμμάτων και διπλωμάτων management, ανάλυσης, τακτικής και scouting, τα καλύτερα «δώρα» που θα μπορούσε ποτέ να κάνει στον εαυτό του σε σχέση με το ποδόσφαιρο.