Αρης: Όλα ήταν λάθος

Αρης: Όλα ήταν λάθος

Αρης: Όλα ήταν λάθος

bet365

Ο Βασίλης Βλαχόπουλος γράφει για το (κακό) αγωνιστικό σχέδιο που αποτελείωσε ο Αμπουμπακάρ Καμαρά με την τραγική αντίδρασή του και τον Άρη που έχει ανηφόρα ν’ ανέβει…

Όταν η πρόθεση έκπληξης του αντιπάλου σκαρφαλώνει σε υπερβολικό επίπεδο, δίνοντας την αίσθηση ότι αγγίζει τα όρια της έμμονης ιδέας, μπορεί εκεί να χαθεί και η λογική σαν αυτή που δεν είχε (στο αρχικό σχήμα του) ο Άρης της Λεωφόρου. Απλά σε επίπεδο ουσίας αυτό δεν φάνηκε γιατί το γκολ του Παναθηναϊκού προήλθε από στατική φάση και όχι από αυτές στις οποίες η μεσοαμυντική γραμμή του Άρη πελαγοδρομούσε προσπαθώντας να καλύψει τα μεγάλα κενά, ξεκινώντας από τον άξονα της μεσαίας γραμμής και καταλήγοντας στα πολυταλαιπωρημένα άκρα, ειδικά στην πλευρά του Κριστιάν Γκάνεα. Έτσι είναι όμως το ποδόσφαιρο, ποτέ δεν ξέρεις τι θα σου δώσει όπως για παράδειγμα δεν έδωσε ένα γκολ στο run n’ gun παιχνίδι του δεύτερου μέρους όπου η τρομερή εμφάνιση του Χουάν Ιτούρμπε λίγο έλειψε να φέρει τα πάνω κάτω και το παιχνίδι έμεινε στο 1-0 υπέρ του Παναθηναϊκού.

Πριν λοιπόν πάμε στην απερίγραπτα κακή συμπεριφορά του Αμπουμπακάρ Καμαρά τον οποίον έχουν πάρει χαμπάρι όλες οι αμυντικές γραμμές της Interwetten Superleague και του «χώνονται» επενδύοντας στις σπασμωδικές και νευρικές αντιδράσεις του, υπάρχει ένα 4-4-2 με τον Λούκας Σάσα σε ρόλο δεξιού μέσου (μόλις για 3η φορά στην καριέρα του κι έπειτα από οκτώ χρόνια καθώς εκεί έπαιξε για τελευταία φορά όταν ήταν στη Χαποέλ Τελ Αβίβ) το οποίο αντικειμενικά στοιχειοθέτησε ένα λανθασμένο αγωνιστικό σχέδιο από την πλευρά του Χερμάν Μπούργος. Το δεύτερο (σε πρώτο ημίχρονο) έπειτα από τον εντός έδρας αγώνα με τον ΠΑΣ Γιάννινα και το 3-4-3.

Ο Μπράμπετς

Διότι αν ο στόχος ήταν η ισορροπία σε όλες τις γραμμές και η καταστροφή της αριστερής (με Χουάνκαρ-Αϊτόρ) του Παναθηναϊκού, συνέβη το ακριβώς αντίθετο με τον Σάσα και τον Εμπακατά να μην συνεργάζονται αλλά περισσότερο να μπερδεύονται ως προς τον ρόλο του δεξιού μπακ γιατί ο Βραζιλιάνος (φάνηκε ότι) του ήταν αδύνατο να υπηρετήσει τον ρόλο του δεξιού μέσου. Δεν γνωρίζει τη θέση και πολλές φορές η θέληση δεν είναι αρκετή για να ανταποκριθείς σε μια αποστολή. Κακώς τοποθετήθηκε εκεί.

 

Όπως δεν βγήκε η επιλογή του Μπρούνο Γκάμα σ' ένα παιχνίδι υψηλής έντασης και απαιτήσεων σε τρεξίματα, γιατί αν ο Γκάνεα ήταν μια φορά σε κακή μέρα, μην έχοντας την παραμικρή βοήθεια από τον αριστερό χαφ, αυτή δεν κρύφτηκε ποτέ, πλην των περιπτώσεων στις οποίες ο Γιάκουμπ Μπράμπετς πήρε ανά χείρας το σφουγγαρόπανο για να μαζέψει τα απόνερα. Εν τέλει, το αρχικό σχέδιο έμπαζε από παντού κι αν δεν φάνηκε στο πρώτο δεκάλεπτο, όσο εξελισσόταν το παιχνίδι ήταν αδύνατο να κρυφτεί η τρικυμία.

Ο κακός καπετάνιος

Κουβαλώντας τρεις κίτρινες κάρτες στην πλάτη του, θα περίμενε κανείς ότι ο Αμπουμπακάρ Καμαρά θα ήταν τουλάχιστον προσεκτικός για να αποφύγει την τέταρτη αλλά για λόγους που οφείλει να εξηγήσει ο ίδιος στο club, στον προπονητή του και στους συμπαίκτες του, εμφανίστηκε εκνευρισμένος. Κι όταν το πόδι του Ρούμπεν Πέρεθ «ακούμπησε» στο πρόσωπό του, ο Μαυριτανός προέταξε τον εγωισμό του από το συμφέρον της ομάδας. Και δεν ηρέμησε στα επόμενα τρία λεπτά παίζοντας για την πάρτι του με συνέπεια την αποβολή. Προφανώς ο Καμαρά θα πρέπει να τιμωρηθεί για τη συμπεριφορά του και δεν αναφέρομαι στο παιχνίδι που θα χάσει απέναντι στον Ολυμπιακό γιατί όφειλε να ξέρει την κρισιμότητα του αγώνα στον οποίον άφησε την ομάδα του με παίκτη λιγότερο. Και δεν θα βάλω στη μέση συμβόλαια κλπ, όσο τον αγωνιστικό ρόλο του και την εμπειρία του γιατί δεν συνάδουν με την κάκιστη αντίδρασή του. Ο Καμαρά έπεσε στην παγίδα της… μανούρας από τα πρώτα λεπτά του αγώνα γιατί τον έχουν καταλάβει ότι χρειάζεται μια σπίθα για να «ανάψει» σαν λαμπάδα και να κάψει τον εαυτό του κι όσους πιστεύουν σ’ αυτόν.

Ο Ιτούρμπε

Ο Ιτούρμπε άλλαξε το παιχνίδι

Η απόδοση του Παραγουανού στο δεύτερο ημίχρονο είναι από τις καλύτερες που έχει κάνει παίκτης της Interwetten Superleague στη φετινή χρονιά και η αλήθεια είναι ότι στην παράσταση που έδωσε είχε καλεσμένους τρεις-τέσσερις παίκτες του Παναθηναϊκού οι οποίοι απλά τον κυνηγούσαν και μάταια προσπαθούσαν να τον σταματήσουν. Όπως είναι αλήθεια ότι το δεύτερο μέρος παίχθηκε με τους κανόνες του Άρη, το παιχνίδι διαδοχικών μεταβάσεων και όχι με τους αντίστοιχους του Παναθηναϊκού του Ιβάν Γιοβάνοβιτς ο οποίος (θαρρώ ότι) φώναζε στους παίκτες του να παγώσουν τον ρυθμό αλλά αυτοί παρασύρθηκαν στον ρυθμό των «κίτρινων».

Ο Άρης θα μπορούσε να μετουσιώσει την απόδοσή του στο δεύτερο ημίχρονο είτε αξιοποιώντας κάποια από τις ευκαιρίες ή τις προϋποθέσεις που είχε είτε μέσα από το πέναλτι που δεν δόθηκε. Ο διαιτητής και ο VARίστας μπορούν να έχουν την άποψή τους αλλά το χέρι του Φραν Βέλεθ δεν είναι σε κανένα σώμα. Ο Ισπανός με πονηράδα το βάζει στο σημείο που ανακόπτει την πορεία της μπάλας και ουσιαστικά λειτούργησε σαν (μικρή) προέκταση του σώματός του.

Ο Γκάμα

Το μη χείρον βέλτιστον

Εδώ βρίσκεται η ζημιά που θα μπορούσε να πάρει ο Άρης στην 6η αγωνιστική των Playoffs, την απέφυγε κι έτσι η κατάσταση παραμένει υπό τον έλεγχό του. Η αναφορά σχετίζεται με το ισόπαλο αποτέλεσμα μεταξύ ΠΑΟΚ και ΑΕΚ καθώς διατηρεί το +1 από τη δεύτερη. Γιατί ο βασικός αντίπαλος είναι η ΑΕΚ και όχι ο Παναθηναϊκός ο οποίος έχει τη διέξοδο του Κυπέλλου Ελλάδας. Βέβαια στον επαγγελματικό αθλητισμό ο καθένας έχει τη δική του οπτική. Υπάρχει αυτή που ενισχύει την άποψη περί διατήρησης του πλεονεκτήματος (έστω) του ενός βαθμού, υπάρχει όμως κι εκείνη που εξέφρασε ο Χαβιέρ Ματίγια η οποία (για να είμαι ειλικρινής) μ' εκφράζει περισσότερο. Γιατί τη ζημιά την κάνεις εσύ όταν ο άλλος λειτουργεί υπό καθεστώς πίεσης. Κι αυτό που έχασε ο Άρης σήμερα ήταν να αναγκάσει τους ΑΕΚ και Παναθηναϊκό να... μαλώσουν σαν τα κοκόρια την ερχόμενη εβδομάδα. Τώρα αυτός θα παίξει υπό πίεση κόντρα στον Ολυμπιακό.

@Photo credits: INTIME

Διάβασε όλα τα τελευταία νέα της αθλητικής επικαιρότητας. Μάθε για όλους τους live αγώνες σήμερα και δες τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας και της εβδομάδας μέσα από το υπερπλήρες Πρόγραμμα TV του Gazzetta.

Βασίλης Βλαχόπουλος
Βασίλης Βλαχόπουλος

Ασχολήθηκε με τη δημοσιογραφία στα τελευταία χρόνια της… λαδόκολλας. Χάριν οικονομίας, το λευκό χαρτί χρησιμοποιούταν σε έκτακτες και ιδιαιτέρως σοβαρές καταστάσεις, ούτως ή άλλως ήταν δυσεύρετο. Πρόλαβε τη διαδικασία αποστολής των φαξ, αλλά και τις πρώτες συσκευές κινητής τηλεφωνίας με τη λαστιχένια κεραία που θύμιζαν στρατιωτικούς ασυρμάτους.

Παρακολουθεί όλες… τις μπάλες, αλλά η αδυναμία του είναι η πορτοκαλί, η σπυριάρα, λόγω της ειδοποιού διαφοράς μεταξύ ποδοσφαίρου και μπάσκετ. Στο μπάσκετ ΠΑΝΤΑ κερδίζει ο καλύτερος. Στο ποδόσφαιρο, μπορεί να κερδίσει ο πιο τυχερός.

ΥΓ: Οσα χρόνια κι αν περάσουν, όσα περιοδικά κι αν πέσουν στα χέρια του, το «Τρίποντο» ήταν, είναι και θα είναι το κορυφαίο forever and ever.