Wyscout analysis: Η κομπίνα που έκανε την διαφορά για τον Παναθηναϊκό
Eκτός από το 4/4, την πρώτη θέση και το άνοιγμα της ψαλίδας από Ολυμπιακό και ΑΕΚ, ο Παναθηναϊκός είναι ένα σύνολο που βελτιώνεται συνεχώς. Από την ημέρα που ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς ανέλαβε το «τριφύλλι» υπάρχει ξεκάθαρη πρόοδος σε όλους τους τομείς του παιχνιδιού. Ένας από αυτούς είναι και οι στατικές φάσεις. Οι «πράσινοι» παρουσιάζονται αρκετά αποτελεσματικoί και σε αυτό το κομμάτι στο ξεκίνημα της αγωνιστικής περιόδου.
Στο παιχνίδι της 3ης αγωνιστικής με τον Λεβαδειακό ο Βέρμπιτς μετά από εκτέλεση κόρνερ του Αϊτόρ σκόραρε κι έκρινε το παιχνίδι ενώ στο αθηναϊκό ντέρμπι, η ισοφάριση προήλθε από πέναλτι που ξεκίνησε πάλι από ένα κόρνερ.
Ο Παναθηναϊκός στο παιχνίδι με την ΑΕΚ επένδυσε πάνω σε μία συγκεκριμένη στόχευση στα κόρνερ, με μία κομπίνα που έκανε την διαφορά, καθώς:
- Στο 26' ο Δημήτρης Κουρμπέλης εντελώς αμαρκάριστος στο δεύτερο δοκάρι χάνει μία τεράστια ευκαιρία να σκοράρει.
- Στο 40' ο Σπόραρ κερδίζει το πέναλτι από το χέρι του Χατζισαφί, έχοντας βγει στο δεύτερο δοκάρι με πλεονέκτημα απέναντι στον αμυντικό της ΑΕΚ που είναι με πλάτη προς τον παίκτη που ήταν «χρεωμένος».
Οι δύο αυτές φάσεις αποτελούν προϊόν διαβάσματος από το τεχνικό επιτελείο, δουλειάς στο Κορωπί και σωστής εκτέλεσης στον αγωνιστικό χώρο. Η ΑΕΚ έχει έναν συγκεκριμένο τρόπο που αντιμετωπίζει τα κόρνερ με μία μίξη ζώνης και man to man. Στο παιχνίδι με τον ΠΑΣ Γιάννινα ήταν ξεκάθαρο πως υπήρχε η δυνατότητα για εκμετάλλευση των χώρων του δευτέρου δοκαριού και την δημιουργία κομπίνας που θα έβγαζε ελεύθερο παίκτη σε εκείνο το σημείο της περιοχής.
Ας δούμε τις φάσεις με την βοήθεια του Wyscout:
Είναι δύο κόρνερ από αριστερά. Δεν εκτελεί ο Αϊτόρ με το αριστερό αλλά ο Τσέριν με το δεξί για να φέρει την μπάλα από έξω προς τα μέσα. Σε αμφότερες τις εκτελέσεις ο Σλοβένος κάνει εξαιρετικές επαφές. Εξάλλου για την εκτέλεση μίας κομπίνας το χτύπημα στην μπάλα παίζει τον πιο σημαντικό ρόλο.
Από κει και πέρα βλέπουμε το εξής:
Στη φάση του Κουρμπέλη, οι τέσσερις παίκτες του Παναθηναϊκού έχουν δημιουργήσει ένα «τείχος» στο ύψος του πέναλτι. Ο Κουρμπέλης κάνει προσποίηση πως θα φύγει στο πρώτο δοκάρι, ο Πούγγουρας «μπλοκάρει» τον προσωπικό αντίπαλο του αρχηγού του Παναθηναϊκού(Λιβάι Γκαρσία) και ο Έλληνας μέσος κάνει ανάποδη κίνηση προς το δεύτερο δοκάρι για να εκτελέσει αμαρκάριστος, βγαίνοντας από την δεξιά πλευρά του «τείχους».
Στη φάση του Σπόραρ, τώρα, ο Κουρμπέλης κάνει την κίνηση στο πρώτο δοκάρι και ο Σλοβένος φορ «μιμείται» τον συμπαίκτη του. Κάνει την ίδια κίνηση, βγαίνει επίσης από την έξω πλευρά του «τείχους» και στο δεύτερο δοκάρι πιάνει την κεφαλιά μόνος του για να αναγκάσει σε πέναλτι τον Χατζισαφί, ο οποίος προσπαθεί να εκμαιεύσει το φάουλ, σηκώνει τα χέρια και έρχεται σε επαφή με την μπάλα. Και στις δύο φάσεις, σε κάθε man to man οι παίκτες του Παναθηναϊκού λειτουργούν σαν screen για τον παίκτη που βγαίνει απέξω για το δεύτερο δοκάρι.+
Διάβασε όλα τα τελευταία νέα της αθλητικής επικαιρότητας. Μάθε για όλους τους live αγώνες σήμερα και δες τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας και της εβδομάδας μέσα από το υπερπλήρες Πρόγραμμα TV του Gazzetta.