Ολυμπιακός: Το 11 από τη μία κι ένα από την άλλη, εξηγεί την απόφαση για μεταγραφή

Ολυμπιακός: Το 11 από τη μία κι ένα από την άλλη, εξηγεί την απόφαση για μεταγραφή

Ολυμπιακός: Το 11 από τη μία κι ένα από την άλλη, εξηγεί την απόφαση για μεταγραφή

bet365

Ο Κ. Νικολακόπουλος εξηγεί με αριθμούς μέσα από το blog του στο Gazzetta την απόφαση για μία μεταγραφή που ψάχνει ο Ολυμπιακός μέσα στο χειμώνα.

Στον Ολυμπιακό ενόψει της χειμερινής μεταγραφικής περιόδου έχουν αξιολογήσει την απόκτηση ενός αριστερού μπακ, δυνητικά καλύτερου από τον Ορτέγκα, ως δεύτερη ανάγκη της ομάδας, μετά από εκείνη της προσθήκης ενός εξτρέμ που θα κάνει τη διαφορά.

Μία αξιολόγηση που νομίζω ότι είναι ορθή και που μάλλον έπρεπε να είχε γίνει από το καλοκαίρι, γιατί στα φιλικά είχε φανεί ότι ούτε ο πιο έμπειρος Ορτέγκα είχε αλλάξει θεαματικά την εικόνα του σε σχέση με την περασμένη σεζόν, ούτε ο ταλαντούχος, αλλά άπειρος Αποστολόπουλος ήταν αμέσως έτοιμος να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της θέσης.

Άλλωστε, καθαρά ρεαλιστικά, και με βάση τα νούμερα, ο Ολυμπιακός στο επιθετικό κομμάτι υστερεί φανερά στην αριστερή πλευρά του έναντι της δεξιάς, σε σχέση με την προσφορά των ακραίων του μπακ. Για την ακρίβεια, είναι σα να γέρνει μονόπατα! Γίνονται πολλά από τη δεξιά πλευρά και στην κυριολεξία ελάχιστα από την αριστερή πλευρά.

 

Βλέπουμε έτσι ότι…

Ο μεν Ρόντινεϊ έχει φτιάξει έξι γκολ και έχει βάλει ο ίδιος δύο. Αλλά κι ότι ο Κοστίνια έχει δημιουργήσει τρία γκολ. Υπάρχει, δηλαδή, μία συμμετοχή των δεξιών μπακ σε 11 γκολ!

Ο δε Ορτέγκα έχει φτιάξει ένα γκολ και δεν έχει βάλει κανένα. Αλλά κι ότι οι Αποστολόπουλος και Πιρόλα, που επίσης έχουν παίξει στη θέση, έχουν μηδέν σε δημιουργία κι εκτέλεση…

ροντινει κοστινια

Από τη μία λοιπόν υπάρχει η δεξιά πλευρά με συμμετοχή σε 11 γκολ κι από την άλλη η αριστερή πλευρά με τη συμμετοχή σε ένα γκολ. Η διαφορά είναι τόσο τεράστια, που δεν μπορεί να γίνει συζήτηση. Είναι δε χαρακτηριστικό ότι όταν σε ένα παιχνίδι, με τον Αστέρα στην Τρίπολη, ο Κοστίνια έπαιξε από αριστερά για περίπου ένα ημίχρονο, είχε σέντρα ακριβείας στο κεφάλι του Ελ Κααμπί, που όμως σημάδεψε το δοκάρι.

Είναι κάτι που σε γενικές γραμμές το είχαμε βιώσει από την περασμένη σεζόν, όταν ο Ρόντινεϊ είχε σημειώσει τρία γκολ και είχε δημιουργήσει εννιά, ενώ ο Ορτέγκα είχε δημιουργήσει πέντε και δεν είχε πετύχει κανένα, ο δε Ρίτσαρντς είχε φτιάξει ένα γκολ. Απλά τότε ήταν ο Κίνι, που έπαιζε κι από δεξιά κι από αριστερά έχοντας στο ενεργητικό του δύο γκολ και έχοντας δημιουργήσει άλλα τέσσερα.

Ειδικά για τον Ορτέγκα μπορεί κάποιος να σχολιάσει ότι ενώ είναι επιθετικογενής μπακ, υπό την έννοια ότι βγαίνει μπροστά με ευκολία και μάλιστα πατάει στην αντίπαλη περιοχή και μπουκάρει, οι τελικές επιλογές του είναι πολλές φορές απογοητευτικές. Για παράδειγμα στο τελευταίο παιχνίδι, με τη Λαμία, είχε πέντε σέντρες η μία λιγότερο καλή από την άλλη…Στις δε τέσσερις περιπτώσεις είχε μπει στην περιοχή και ήταν σε θέση μέσα αριστερά, όπου χρειάζονταν απλά ένα καλό γύρισμα για να έρθει ένα γκολ, έστω μία φάση. Σου δίνει την εντύπωση ότι γυρίζει την μπάλα η, σεντράρει χωρίς να σηκώσει ποτέ το κεφάλι να δει συμπαίκτη.

ορτεγα

Τέλος πάντων, κακός παίκτης δεν είναι ο Ορτέγκα, έχει ταχύτητα, έχει τεχνική για μπακ, αλλά ούτε αμυντικά δίνει την ασφάλεια που θέλεις, ούτε επιθετικά σου κάνει τη διαφορά. Πραγματικά χρειάζεται παίκτη στη θέση του ο Ολυμπιακός. Είτε για να παίξει ο άλλος, είτε για να υπάρχει ανταγωνισμός.

Άσχετο: Πέρασε στα ψιλά, μέσα στις γιορτές, όμως προκαλεί εντύπωση και σχόλια. Ο λόγος για την απόφαση της Καλλιθέας να λύσει τη συνεργασία της με τον Μουτίνιο, αμέσως μετά το παιχνίδι της με τον Παναθηναϊκό και την αποβολή του 34χρονου Ελβετού μέσου. Ως γνωστόν, ο πρώην παίκτης του Λεβαδειακού, αποβλήθηκε από το 33ο λεπτό του αγώνα ΠΑΟ-Καλλιθέας με δεύτερη κίτρινη κάρτα. Η πρώτη ήταν στο 19’. Και οι δύο περιπτώσεις καρτών ήταν εξόφθαλμες παραβάσεις εκ μέρους του Μουτίνιο. Και προφανώς η Καλλιθέα αντέδρασε με την απόφαση της να τον διώξει.

Η φωτογραφία της ημέρας:

Παλιός μεταγραφικός πόθος του Ολυμπιακού ο Κουαμέ της Φιορεντίνα. Καλός κυνηγός, εξτρέμ και φορ. Πάντως, μόλις τον Οκτώβριο ανανέωσε το συμβόλαιο του με την ομάδα της Φλωρεντίας, έως το καλοκαίρι του 2027.

κουαμε

Ο Αφρικάνος ήταν ο μακράν πιο επικίνδυνος επιθετικός της Φιορεντίνα στον τελικό του Κόνφερενς Λιγκ τον περασμένο Μάϊο στη Φιλαδέλφεια.

Και για το τέλος ένα ιμότζι 😀

@Photo credits: INTIME, ΕΥΑΓΓΕΛΑΤΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ

Διάβασε όλα τα τελευταία νέα της αθλητικής επικαιρότητας. Μάθε για όλους τους live αγώνες σήμερα και δες τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας και της εβδομάδας μέσα από το υπερπλήρες Πρόγραμμα TV του Gazzetta.

Κώστας Νικολακόπουλος
Κώστας Νικολακόπουλος

Ο Κώστας Νικολακόπουλος έγινε δημοσιογράφος από…σπόντα. Από τη Νομική και τη δικηγορία η, το επάγγελμα του δικαστικού, που υποτίθεται ότι ήταν στα πλάνα του (εξ ου κι οχαρακτηρισμός «ανακριτή» από τον Γ. Λούβαρη!), βρέθηκε ξαφνικά στον ΦΙΛΑΘΛΟ, όταν πρωτογεννήθηκε η ιδέα αυτής της εφημερίδας από τους Ν. Καραγιαννίδη και Ι. Μαθιουδάκη. Ένα χρόνο ρεπορτάζ Πανιώνιου και Αιγάλεω (μαζί), ένα χρόνο ΑΕΚ και από την άνοιξη του 1984 έως και σήμερα ρεπορτάζ Ολυμπιακού, όπου τα έχει δει όλα. Πρώτα τα λεγόμενα πέτρινα χρόνια και μετά πρωταθλήματα το ένα μετά το άλλο. Του αρέσει να γράφει για μεταγραφές, αλλά ο ίδιος τις αποφεύγει. Σε 40 χρόνια έχει κάνει δύο! Το 1992 στο ΦΩΣ του Θ. Νικολαϊδη και μετά στον ΓΑΥΡΟ που στη συνέχεια έγινε ένα με τον Κόκκινο Πρωταθλητή. Πάνω από μία δεκαετία καλύπτει το ρεπορτάζ του Ολυμπιακού στον Σπορ FM.