«Συγγνώμη» από τον ΟΦΗ στους οπαδούς για τα εισιτήρια
Η ανεπιτυχής προσπάθεια των Κρητικών απέναντι στον Απόλλωνα Σμύρνης (0-0) για την 9η αγωνιστική της Super League συνοδεύτηκε από την ταλαιπωρία των οπαδών τους να βρεθούν στο «Θ. Βαρδινογιάννης».
Αιτία ήταν η δυσλειτουργία της εταιρίας «Ticketcore», που διαχειρίζεται τα εισιτήρια των εντός έδρας αγώνων των Ομιλιτών, που προκάλεσε προβλήματα κι άφησε κόσμο να περιμένει για ώρα έξω από το γήπεδο, μέχρι να μπορέσει να εισέλθει στις κερκίδες.
Aπό τον ΟΦΗ προκύπτει εκνευρισμός σχετικά με το γεγονός, ενώ υπογραμμίζεται πως η διοίκηση δεν θα το αφήσει έτσι και θα προβεί στις απαραίτητες ενέργειες, ώστε να μην επαναληφθεί αντίστοιχο φαινόμενο.
Η ανακοίνωση της ΠΑΕ:
«Η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 ζητά συγγνώμη από τον κόσμο που ταλαιπωρήθηκε πριν και κατά τη διάρκεια του αγώνα, τόσο για να προμηθευτεί εισιτήριο όσο και για να εισέλθει στο γήπεδο, λόγω δυσλειτουργίας του συστήματος εκ μέρους της εταιρίας που έχει αναλάβει τη διαχείριση της πώλησης των εισιτηρίων. Έχουν ήδη αρχίσει οι διαδικασίες βελτίωσης του συστήματος, έτσι ώστε να μην επαναληφθεί ανάλογο φαινόμενο».
Διάβασε όλα τα τελευταία νέα της αθλητικής επικαιρότητας. Μάθε για όλους τους live αγώνες σήμερα και δες τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας και της εβδομάδας μέσα από το υπερπλήρες Πρόγραμμα TV του Gazzetta.