«Νέα Τούμπα»: Ο κορονοϊός δεν φρενάρει ΠΑΟΚ και Σαββίδη

«Νέα Τούμπα»: Ο κορονοϊός δεν φρενάρει ΠΑΟΚ και Σαββίδη

«Νέα Τούμπα»: Ο κορονοϊός δεν φρενάρει ΠΑΟΚ και Σαββίδη

bet365

Η δρομολόγηση των θεμάτων που αφορούν την κατασκευή της «νέας Τούμπας», είναι λογικό να πηγαίνουν πίσω, ωστόσο ο Ιβάν Σαββίδης δε φαίνεται διατεθειμένος να σταματήσει. Το gazzetta.gr αναλύει τα δεδομένα.

Και με την κατασκευή του νέου γηπέδου στην Τούμπα, τι γίνεται; Καλό το ερώτημα, αλλά μέσα στη λαίλαπα του κορονοϊού, είναι λογικό, να γίνεται ακόμη πιο δύσκολη η απάντησή του!

Ο Ιβάν Σαββίδης στη νέα τηλεδιάσκεψη που είχε το πρωί της Δευτέρας (6/4), με τον αντιπρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της ΠΑΕ, Χρυσόστομο Γκαγκάτση, συζήτησε μεταξύ άλλων και για το θέμα της κατασκευής της «νέας Τούμπας».

Ο πρόεδρος «Δικεφάλου» ζήτησε ενημέρωση και έδειξε σαφή διάθεση να προχωρήσει το όλο ζήτημα, που όπως πολλά λόγω της πανδημίας του κορονοϊού έχει μπει σε «δεύτερο πλάνο», όμως αυτό δεν σημαίνει ότι υπάρχει πλήρη παύση του.

Στο τραπέζι έχει πέσει και μια δεύτερη παράμετρος που αφορά τα προπονητικές εγκαταστάσεις. Ο ιδιοκτήτης της «ασπρόμαυρης» ΠΑΕ ζήτησε να καταρτιστεί άμεσα ένα bussiness plan για τη δημιουργία νέων προπονητικών εγκαταστάσεων τόσο για την πρώτη ομάδα, όσο και για τις Ακαδημίες. Τα τελευταία χρόνια έχει γίνει μια σημαντική επένδυση στο Αθλητικό Κέντρο της Νέας Μεσημβρίας, ωστόσο φαίνεται ότι στον ΠΑΟΚ ψάχνουν και για νέους χώρους σ’ άλλα μέρη και τοποθεσίες της Θεσσαλονίκης.

 

Με τη φράση «στόχος μας είναι το διάστημα της καραντίνας να είναι για εμάς χρόνος που κερδίσαμε και όχι χαμένος χρόνος...», ο ομογενής επιχειρηματίας έδειξε το δρόμο που θα πρέπει να ακολουθήσουν οι άνθρωποι του ΠΑΟΚ.

Όσοι είναι επιφορτισμένοι με το συγκεκριμένο θέμα δεν έχουν σταματήσει να δουλεύουν πάνω στο πρότζεκτ «Νέα Τούμπα», ωστόσο γίνεται αντιληπτό ότι η καραντίνα και τα πολλά «κατεβασμένα ρολά» σε διάφορες υπηρεσίες, αποτελούν ακόμη ένα σοβαρό εμπόδιο στο δρόμο για την κατασκευή του νέου γηπέδου.

«Το γήπεδο παραμένει ακόμα ένα ενδεχόμενο, στην... Ελλάδα είμαστε. Όση καλή πρόθεση και να υπάρχει, υπάρχουν και άλλες παράμετροι». Τα λόγια του Τάκη Δούμα, πριν η χώρα μπει στη «μάχη» κατά του κορονοϊού, μοιάζουν προφητικά. Και να φανταστεί κανείς ότι στην εξίσωση δεν μπαίνει καν η πλήρη παύση των επαφών για τη μετακόμιση στο Καυτανζόγλειο, εξαιτίας της ανοικτής κόντρας του «Δικεφάλου» με τον υφυπουργό Αθλητισμού, Λευτέρη Αυγενάκη.

Ο αρχιτέκτονας πολεοδόμος και επικεφαλής της ομάδας που συνέταξε το Ειδικό Χωρικό Σχέδιο της «νέας Τούμπας» γνωρίζει πολύ καλά ότι πρέπει να υπάρξει μία μίνιμουμ συναίνεση από όλους τους εμπλεκόμενους: είτε είναι όργανα του υπουργείου είτε φορείς της πόλης, είτε ακόμη και οι ίδιοι οι πολίτες της.

Παρά την εντύπωση που υπήρχε τους προηγούμενους μήνες, ότι ενδεχομένως τα γραφειοκρατικά ζητήματα θα είχαν τελειώσει μέσα στο καλοκαίρι του 2020, τα πράγματα είναι τελείως διαφορετικά και όπως πολλά πράγματα έχουν πάρει μετάθεση για… του χρόνου, έτσι και η (νέα) εκτίμηση είναι πως θα έχει πάρει στα χέρια του το Προεδρικό Διάταγμα το καλοκαίρι του 2021, εάν κι εφόσον δεν παραταθεί το χρονικό διάστημα εξαιτίας της καραντίνας και της εξάπλωσης του κορονοϊού.

Ο Χρυσόστομος Γκαγκάτσης, δεν έχει… αλλάξει τροπάριο και πολύ καλά κάνει. «Δεν πρόκειται να ρίξουμε έστω και μια πέτρα της Τούμπας, αν δεν έχουμε στα χέρια την άδεια και δεν έχει λυθεί το θέμα με τη μετακόμιση στο Καυτανζόγλειο», είναι η πάγια και επαναλαμβανόμενη σ’ όλους τους τόνους θέση του αντιπρόεδρου και διευθύνοντα σύμβουλου της ΠΑΕ, εκφράζοντας και την υπόλοιπη διοίκηση.

Ασφαλώς και άνθρωποι του «Δικεφάλου» δε θα πουν... «όχι» σε μία οριστική έγκριση πολύ νωρίτερα, αλλά βάσει της διαμορφωμένης κατάστασης σ’ όλα τα επίπεδα αυτό δεν μοιάζει να είναι ένα ρεαλιστικό σενάριο.

ΤΑ ΒΗΜΑΤΑ

Η ομάδα εργασίας ολοκλήρωσε στα μέσα Φεβρουαρίου τον ογκώδη φάκελο των 900 σελίδων με το Ειδικό Χωρικό Σχέδιο για το νέο γήπεδο και το κατέθεσε το Τμήμα Μητροπολιτικού Σχεδιασμού της Θεσσαλονίκης, που υπάγεται στο Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, παίρνοντας αριθμό πρωτοκόλλου.

Ήταν ένα σημαντικό βήμα, όχι όμως και το τελευταίο. Πριν από την απαγόρευση των μετακινήσεων έγινε και ένα ακόμη ραντεβού στην Αθήνα, ωστόσο κωλυσιεργίες, κωλύματα και… κορονοϊός, ενδεχομένως, να μπλοκάρουν την όλη διαδικασία η οποία προβλέπει μεταξύ άλλων τη διαβούλευση με τους φορείς, διαβούλευση στον δήμο Θεσσαλονίκης.

Θα πρέπει να έχουν προηγηθεί η δημόσια διαβούλευση της Στρατηγικής Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΣΜΠΕ), κατ' ελάχιστον για 60 ημέρες, η γνωμοδότηση από το Συμβούλιο Μητροπολιτικού Σχεδιασμού επί του Ειδικού Χωρικού Σχεδίου μετά από την εισήγηση του Τμήματος Μητροπολιτικού Σχεδιασμού. Ακολούθως το θέμα θα φτάσει στη Διεύθυνση Πολεοδομικού Σχεδιασμού (για ζητήματα ρυμοτομίας), από εκεί θα πάει προς διαβούλευση στο Δήμο (εκεί μπορεί να υπάρξει παρέμβαση των κατοίκων και να καθυστερήσει η διαδικασία) και θα υπάρξει μια νέα εισήγηση στο Κεντρικό Συμβούλιο Πολεοδομικών Θεμάτων και Αμφισβητήσεων (ΚΕΣΥΠΟΘΑ).

Το τελευταίο και κρίσιμο βήμα είναι η Απόφαση έγκρισης από τον υπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας, ο οποίος θα έχει κάνει τον σχετικό νομοθετικό έλεγχο πριν το αποστείλει στο Συμβούλιο της Επικρατείας. Εκεί η Απόφαση αποστέλλεται επικυρώνεται ή ακυρώνεται.

Όλα αυτά, λόγω και του κορονοϊού, είναι λογικό να, πηγαίνουν πίσω…

Διάβασε όλα τα τελευταία νέα της αθλητικής επικαιρότητας. Μάθε για όλους τους live αγώνες σήμερα και δες τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας και της εβδομάδας μέσα από το υπερπλήρες Πρόγραμμα TV του Gazzetta.

 

SUPERLEAGUE Τελευταία Νέα