Αποκάλυψη για το νέο Range Rover!
- Μοντέρνο και δυναμικό περιτύλιγμα
- Ο εσωτερικός κόσμος
- Ενσωματωμένη τεχνολογία
- Δείχνει το δρόμο
- Ήρεμη και συγκροτημένη δύναμη
- Εξηλεκτρισμένη απόδοση
- Νέο ορόσημο ποιότητας
Η ώρα της πολυαναμενόμενης πρεμιέρας της νέας, πέμπτης κατά σειρά γενιάς του Range Rover έφτασε! Και το πολυτελές και συνάμα επιβλητικό SUV ήρθε για να συναρπάσει. Όπως υπόσχεται η Land Rover, είναι ακόμα πιο ποιοτικό και προσφέρεται με περισσότερες επιλογές και δυνατότητες εξατομίκευσης
Συνδυάζει μοναδικό στιλ που το κάνει να ξεχωρίζει, με τεχνολογίες αιχμής που το κάνουν να υπερέχει. Με μία σειρά αποδοτικών κινητήριων συνόλων ήπιας υβριδικής (mild-hybrid) και plug-in hybrid τεχνολογίας – και μία αμιγώς ηλεκτρική έκδοση στα σκαριά για το 2024!
Με δυνατότητα επιλογής καμπίνας τεσσάρων, πέντε ή επτά καθισμάτων με Standard και Long Wheelbase εκδόσεων αμαξώματος (Στάνταρ ή Μακρύ Μεταξόνιο αντίστοιχα). Κοινώς, το νέο Range Rover είναι έτοιμο να πρωταγωνιστήσει στην κατηγορία, προσφέροντας λύσεις για κάθε θέλω.
Δύο καινοτόμα κινητήρια σύνολα εκτεταμένης αυτονομίας (Extended Range) για μοντέλα plug-in hybrid electric vehicle (PHEV) παράγουν εκπομπές CO2 κάτω από 30g/km, με αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία 100km και εκτιμώμενη αυτονομία σε πραγματικές συνθήκες έως 80 χιλιόμετρα.
Το νέο πολυτελές SUV διατίθεται σε εκδόσεις SE, HSE και Autobiography. Μία First Edition θα διατίθεται όλο το πρώτο έτος παραγωγής, βασισμένη στην έκδοση Autobiography προσφέροντας μοναδικό εξοπλισμό. Διατίθεται αποκλειστικά σε χρωματισμό Sunset Gold Satin, από μία παλέτα πέντε εξωτερικών χρωμάτων. Τόσο η Standard (SWB) όσο και η Long Wheelbase (LWB) έκδοση αμαξώματος είναι πενταθέσιες, ενώ το μοντέλο New Range Rover LWB διατίθεται με μία τρίτη σειρά καθισμάτων για να μπορούν να ταξιδεύουν με άνεση μέχρι επτά ενήλικες.
Υπάρχει φυσικά και η έκδοση SV που αποτελεί ωδή στην εξατομίκευση και φέρε την υπογραφή του τμήματος Special Vehicle Operations. Το μοντέλο SV διατίθεται και στις δύο εκδόσεις αμαξώματος - SWB και LWB, με αποκλειστικά χαρακτηριστικά όπως τα νέα σχεδιαστικά θέματα SV Serenity και SV Intrepid και μία τετραθέσια διάταξη καθισμάτων SV Signature Suite. Ας δούμε όμως αναλυτικά τι έχει να προσφέρει η νέα γενιά του εμβληματικού μοντέλου.
Μοντέρνο και δυναμικό περιτύλιγμα
Η 5η γενιά του πολυτελούς SUV προάγει τη νεωτεριστική σχεδιαστική φιλοσοφία της Land Rover και ορίζεται από τρία στοιχεία που έχουν τις ρίζες τους στις προηγούμενες γενιές: την κεκλιμένη γραμμή οροφής, την ισχυρή μεσαία γραμμή και την ανερχόμενη γραμμή των μαρσπιέ. Αυτά τα σχεδιαστικά ‘ορόσημα’ συνδυάζονται με έναν κοντό εμπρός πρόβολο και μία χαρακτηριστική σφηνοειδή ουρά που παραπέμπει σε πρύμνη σκάφους – και ολοκληρώνεται με μία πρακτική, διαιρούμενη πίσω πόρτα – για τη δημιουργία ενός κομψού προφίλ που αποτυπώνει την απαράμιλλη παρουσία του Range Rover.
Η συνεχόμενη μεσαία γραμμή προδίδει την προσοχή στη λεπτομέρεια, καθώς το στρογγυλεμένο άκρο της πόρτας συναντά το κρύσταλλο με ένα λιτό, καθαρό φινίρισμα, χάρη στο ειδικά εξελιγμένο κρυφό ένθετο της μεσαίας γραμμής. Η τεχνολογία που επιτρέπει μια τέτοια σχεδίαση συνδυάζει την τοποθέτηση κρυστάλλων χωρίς να εξέχουν, κρυφό φωτισμό και ακρίβεια στις λεπτομέρειες που προσδίδουν στο όχημα την αίσθηση ότι είναι μονοκόμματα μηχανουργικά κατεργασμένο. Οι προηγμένες επιφάνειες δημιουργούν μία καθαρή και σύγχρονη εμφάνιση – και συνεισφέρουν στο συντελεστή οπισθέλκουσας 0,30, αναδεικνύοντάς το στο πιο αεροδυναμικό πολυτελές SUV στο κόσμο.
Ο εσωτερικός κόσμος
Το πολυτελές εσωτερικό υποστηρίζεται από σύγχρονες, διαισθητικές και σχετικές τεχνολογίες, σχεδιασμένες για να συνεργάζονται αρμονικά με τα πιο ποιοτικά υλικά και καινοτομίες ευεξίας. Έτσι δημιουργείται ένα ήσυχο καταφύγιο για όλους τους επιβάτες, που μεταμορφώνει το κάθε ταξίδι σε μία απολαυστική εμπειρία. Υπάρχει ευρύτερη γκάμα επιλογών από απόψεως υλικών και φινιρισμάτων, μεταξύ των οποίων καινοτόμα υφάσματα και επενδύσεις Ultrafabrics, ενώ συνεχίζεται η πρωτοποριακή σχέση της Land Rover με την Kvadrat – κορυφαίου Ευρωπαίου κατασκευαστή premium υφασμάτων. Το ύφασμα αυτό συνδυάζεται με Ultrafabrics για τη δημιουργία ενός υλικού που είναι ελαφρύτερο και παράγει μόνο το ένα τέταρτο των εκπομπών CO2 σε σχέση με το παραδοσιακό δέρμα.
Το νέας γενιάς Range Rover εξαλείφει τους ανεπιθύμητους θορύβους, κραδασμούς και περισπασμούς – χαρίζοντας άνεση ακόμα και στα μεγάλα ταξίδια. Η προηγμένη τεχνολογία ηχείων βασίζεται στην έμφυτη ικανότητα της αρχιτεκτονικής αμαξώματος MLA-Flex να προσφέρει ένα αθόρυβο περιβάλλον – διασφαλίζοντας ότι οι επιβάτες απολαμβάνουν μία εμπειρία πρώτης κατηγορίας. Με τη συμβολή του 1.600W Meridian Signature Sound, επιτυγχάνεται ένα από τα πιο αθόρυβα εσωτερικά οχημάτων παραγωγής, χάρη στην προσθήκη ηχείων 20W στα τέσσερα βασικά προσκέφαλα για την πιο καθηλωτική εμπειρία ήχου. Η τρίτη γενιά του συστήματος Active Noise Cancellation παρακολουθεί τους κραδασμούς των τροχών, το θόρυβο των ελαστικών και τους ήχους του κινητήρα που μεταδίδονται στην καμπίνα και παράγει ένα ‘σήμα ακύρωσης’, που αναπαράγεται μέσω των 35 ηχείων του συστήματος. Μεταξύ αυτών είναι δύο ηχεία διαμέτρου 60mm στα τέσσερα βασικά προσκέφαλα των επιβατών, που δημιουργούν προσωπικές αθόρυβες ζώνες επιπέδου αντίστοιχου με hi-fi ακουστικών κεφαλής.
Πρόκειται επίσης για το πρώτο Land Rover που προσφέρει πόρτες με ηλεκτρική υποβοήθηση (Power Assisted Doors5) με ενσωματωμένη ανίχνευση κινδύνου και λειτουργία anti-pinch, για πιο απαλό κλείσιμο της πόρτας (Soft Door Close) και μία εμπειρία αβίαστης, προηγμένης ποιότητας στην αρχή και στο τέλος του ταξιδιού. Και οι τέσσερις πόρτες είναι ηλεκτρικά υποβοηθούμενες – ενώ ελέγχονται και μέσω της οθόνης του Pivi Pro – για κομψή είσοδο και έξοδο των επιβατών σε κάθε περίπτωση, ακόμα και σε κλίσεις άνω των 10 μοιρών σε συνθήκες off-road. Η προηγμένη ανίχνευση κινδύνου σημαίνει ότι οι πόρτες μπορούν να σταματήσουν αυτόματα μέχρις ότου απομακρυνθεί το όποιο εμπόδιο. Η πρακτική, διαιρούμενη πίσω πόρτα δύο τμημάτων που αποτελεί σήμα κατατεθέν του Range Rover από το 1970 αναβαθμίζεται για το 2021, με μία σειρά νέων τεχνολογιών προσφέροντας μεγαλύτερη ευελιξία και άνεση.
Τα πενταθέσια μοντέλα κάνουν το ντεμπούτο ενός νέου αυτόματα αναδιπλούμενου καλύμματος χώρου αποσκευών (Auto-Folding Loadspace Cover). Συνδυάζοντας την πρακτικότητα ενός σκληρού καλύμματος με την άνεση ενός αναδιπλούμενου, μαζεύεται κομψά ανοίγοντας το πάνω τμήμα της πίσω πόρτας ώστε να προσφέρει απεριόριστη πρόσβαση στο χώρο αποσκευών, χωρίς να χρειαστεί να ανοίξει το κάτω τμήμα.
Ενσωματωμένη τεχνολογία
Το Range Rover ήταν το πρώτο πολυτελές SUV που διέθετε Ηλεκτρονική Αερανάρτηση (Electronic Air Suspension) το 1992, και η νέα του γενιά συνεχίζει αυτή τη φιλοσοφία με Dynamic Response Pro και προληπτικό σύστημα ανάρτησης που χρησιμοποιεί δεδομένα Πλοήγησης eHorizon για να «διαβάζει» το δρόμο εκ των προτέρων και να προετοιμάζει την ανάρτηση για βέλτιστη απόκριση.
Η ευφυής τεχνολογία λειτουργεί επίσης σε συνεργασία με το σύστημα Adaptive Cruise Control με Steering Assist για την εξομάλυνση των κινήσεων του αμαξώματος που προέρχονται από ξαφνικές αλλαγές ταχύτητας. Η πλήρως ανεξάρτητη ανάρτηση υποστηρίζει την ποιότητα κύλισης και περιλαμβάνει πίσω άξονα πέντε συνδέσμων – για πρώτη φορά σε Land Rover, που απομονώνει την καμπίνα από τις ανωμαλίες του εδάφους πιο αποτελεσματικά από ποτέ με τη χρήση προηγμένης αερανάρτησης.
Η τελευταία Αρχιτεκτονική Ηλεκτρικού Οχήματος [Electrical Vehicle Architecture (EVA 2.0)] της Land Rover δημιουργεί το τεχνικό υπόβαθρο και περιλαμβάνει ενημερώσεις Software-Over-The-Air (SOTA) για περισσότερες από 70 μονάδες ελέγχου, που σημαίνει ότι το Νέο Range Rover θα εξελίσσεται συνεχώς, θα βελτιώνεται και θα παραμένει επικαιροποιημένο.
Το νέο Range Rover έχει άριστα ενσωματωμένη υπηρεσία Amazon Alexa. Η χρήση διαισθητικών φωνητικών εντολών σηματοδοτεί το επόμενο βήμα μετά την οθόνη αφής και τα μπουτόν ως διεπαφές χρήστη, βοηθώντας στη μείωση του γνωστικού φορτίου και προσφέροντας μία αίσθηση αβίαστης, σύγχρονης πολυτέλειας. Έτσι, μέσω της ψηφιακής βοηθού Alexa, οι πελάτες μπορούν να διαχειρίζονται τα πάντα, από τις αγαπημένες τους λειτουργίες infotainment μέχρι την επιλογή μουσικού κομματιού και την πλοήγηση ή τηλεφωνικές επαφές – και όλα αυτά, με τα χέρια στο τιμόνι και το βλέμμα στο δρόμο.
Το νέο Range Rover αναβαθμίζει τη βραβευμένη τεχνολογία του συστήματος infotainment Pivi Pro της Land Rover με τη μεγαλύτερη ως τώρα οθόνη αφής. Η κυρτή, ‘floating’ οθόνη των 13,1 ιντσών ενσαρκώνει την ανάλαφρη αρχιτεκτονική του εσωτερικού με ένα μινιμαλιστικό πλαίσιο. Προσφέρει διαισθητικό έλεγχο όλων των σημαντικών λειτουργιών του οχήματος, υιοθετώντας τις πιο σύγχρονες τεχνολογίες καταναλωτικών προϊόντων, με αποτέλεσμα μία διεπαφή εμπνευσμένη από smartphone σε συνδυασμό με εύχρηστα φυσικά χειριστήρια για το σύστημα ελέγχου κλιματισμού.
Το Pivi Pro συνεργάζεται αρμονικά με μία κομψή, νέα ‘semi-floating’ 13.7” διαδραστική οθόνη οδηγού (Interactive Driver Display), που διαθέτει νέα γραφικά υψηλής ευκρίνειας οργανωμένα σε μία διάταξη τριών πάνελ, παρόμοιας σχεδίασης με την κεντρική οθόνη του Pivi Pro. Οι πελάτες έχουν στη διάθεσή τους διάφορες επιλογές, μεταξύ των οποίων μία συμβατική αναλογική διάταξη μέσω των χειριστηρίων στο τιμόνι.
Οι πίσω επιβάτες έχουν στη διάθεσή τους ένα νέο σύστημα ψυχαγωγίας Rear Seat Entertainment (RSE), με ρυθμιζόμενες οθόνες αφής HD 11,4” τοποθετημένες πίσω από τις πλάτες των εμπρός καθισμάτων. Αυτές μπορούν να λειτουργούν ανεξάρτητα και υποστηρίζουν τη σύνδεση των περισσοτέρων συσκευών μέσω θύρας HDMI, ενώ μέσω Wi-Fi hotspot οι πίσω επιβάτες μπορούν να απολαμβάνουν ψυχαγωγία smart TV εν κινήσει. Το Rear Seat Touchscreen Controller10 οκτώ ιντσών που βρίσκεται στο κεντρικό υποβραχιόνο των Πίσω Καθισμάτων Executive Class προσφέρει γρήγορο και διαισθητικό έλεγχο για την τέλεια θέση καθισμάτων, αναβαθμίζοντας την εμπειρία πολυτέλειας για τους πίσω επιβάτες.
Δείχνει το δρόμο
Αποδοτικός και ισχυρός φωτισμός all-LED προσφέρεται με όλα τα Νέα μοντέλα Range Rover, με τους υψηλής ευκρίνειας Ψηφιακούς Προβολείς LED να παρέχουν μία δέσμη με εμβέλεια έως 500m. Αυτοί δημιουργούν μία εξαιρετική σχεδιαστική λεπτομέρεια και φέρουν χαρακτηριστικά φώτα ημέρας (DRL), δυναμικά φλας, Adaptive Front Lighting και τεχνολογία Image Projection κατά την εκκίνηση – είναι το πιο προηγμένο σύστημα προβολέων που έχει τοποθετηθεί ποτέ σε Land Rover. Ο προσαρμοζόμενος εμπρόσθιος φωτισμός (Adaptive Front Lighting) μπορεί να συσκοτίζει μέχρι 16 αντικείμενα στην πορεία του Νέου Range Rover, εξασφαλίζοντας ότι οι υπόλοιποι χρήστες των δρόμων δεν ‘τυφλώνονται’ και διατηρώντας βέλτιστο φωτισμό για τον οδηγό. Η τεχνολογία Predictive Dynamic Bending Light χρησιμοποιεί πληροφορίες από το σύστημα πλοήγησης για να προσαρμόζει ενεργά τη δέσμη φωτός καθώς το όχημα πλησιάζει σε στροφές του δρόμου.
Νέα Φώτα Ελιγμών (Manoeuvring Lights) βοηθούν στην ολοκλήρωση ελιγμών σε περιοχές με χαμηλό φωτισμό με πλήρη αυτοπεποίθηση, δημιουργώντας ένα φωτεινό χαλί περιμετρικά του οχήματος, σε συνεργασία με το σύστημα 3D Surround Camera για μία άνετη διαδικασία ελιγμών.
Ο οδηγός μπορεί να ελέγχει το Range Rover τουςακόμα και εκτός του οχήματος, με το σύστημα Remote Park Assist, που λειτουργεί μέσω ενός smartphone app. Με αυτό, το πολυτελές SUV μπορεί να εισέρχεται ή να εξέρχεται από χώρους στάθμευσης ενώ ο οδηγός παρακολουθεί τους ελιγμούς από κοντινή απόσταση – ιδανικό για παρκάρισμα σε στενούς χώρους στάθμευσης εντός και εκτός πόλης.
Ήρεμη και συγκροτημένη δύναμη
Η ναυαρχίδα της οικογένειας Land Rover αποτελεί ένα απόσταγμα εκλεπτυσμένων ικανοτήτων, χάρη στα προηγμένα συστήματα hardware και software που λειτουργούν σε πλήρη αρμονία με την υποστήριξη της νέας αρχιτεκτονικής αμαξώματος MLA-Flex. Τον πρώτο λόγο έχει το Integrated Chassis Control της Land Rover – ένα σύστημα ελέγχου για μία σειρά προηγμένων τεχνολογιών που προσαρμόζουν συνεχώς, ακόμα και προληπτικά, τα οδηγικά χαρακτηριστικά.
Διαθέτει σύστημα τετραδιεύθυνσης (All-Wheel Steering) για οδηγική άνεση με αυξημένη ευστάθεια στις υψηλές ταχύτητες και βελτιωμένη ευελιξία στις χαμηλές ταχύτητες. Αυτό σημαίνει ότι είναι εξίσου ικανό στο ανοιχτό δρόμο και στους στενούς δρόμους της πόλης.
Το ηλεκτρικά ελεγχόμενο σύστημα του πίσω άξονα προσφέρει έως και επτά μοίρες γωνία διεύθυνσης, ενώ στις χαμηλές ταχύτητες περιστρέφει τους πίσω τροχούς προς την αντίθετη κατεύθυνση σε σχέση με τους εμπρός, προσφέροντας στο νέο Range Rover κύκλο στροφής κάτω από 11m – το μικρότερο από οποιουδήποτε άλλου Land Rover. Στις υψηλότερες ταχύτητες, ο πίσω άξονας στρίβει ακολουθώντας τους εμπρός τροχούς για αυξημένη ευστάθεια και άνεση.
Το νέο Range Rover είναι επίσης το πρώτο που διαθέτει Dynamic Response Pro. Το ισχυρό, νέο ενεργό ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου κλίσεων 48-volt είναι ταχύτερο και πιο αποδοτικό από ένα αντίστοιχο υδραυλικό με ικανότητα διαχείρισης ροπής στις αντιστρεπτικές δοκούς έως 1.400Νm, για να διατηρεί τις κλίσεις του αμαξώματος υπό έλεγχο.
Το σύστημα intelligent All-Wheel Drive (iAWD) ελέγχεται από το σύστημα Intelligent Driveline Dynamics (IDD) της Land Rover, που παρακολουθεί τα επίπεδα πρόσφυσης και τις εντολές του οδηγού 100 φορές το δευτερόλεπτο, για προληπτική κατανομή ροπής μεταξύ εμπρός και πίσω άξονα, με σκοπό τη βέλτιστη ελκτική πρόσφυση στο δρόμο και εκτός δρόμου. Ακόμα, διαθέτει ενεργό μπλοκέ πίσω διαφορικό (Active Locking Rear Differential). Αυτό βελτιστοποιεί την ελκτική πρόσφυση από τον πίσω άξονα όταν το όχημα στρίβει με υψηλές ταχύτητες, σε ολισθηρές επιφάνειες αλλά και την άρθρωση των τροχών σε off-road συνθήκες, προσφέροντας μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα και ενισχύοντας την αυτοπεποίθηση του οδηγού.
Όλη αυτή η τεχνολογία τροφοδοτείται στο βραβευμένο σύστημα Terrain Response 2, που αξιοποιεί τα διάφορα συστήματα του πλαισίου, ώστε να προσφέρει τις βέλτιστες ρυθμίσεις αναλόγως των συνθηκών, επιλέγοντας από έξι driving modes, έτσι ώστε να ελαχιστοποιείται ο φόρτος εργασίας του οδηγού σε όλα τα εδάφη. Εναλλακτικά, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ο ίδιος την πιο κατάλληλη ρύθμιση ή να χρησιμοποιήσει το Configurable Terrain Response για τη δημιουργία ενός ειδικού set-up πλαισίου.
Εξηλεκτρισμένη απόδοση
Το νέο Range Rover προσφέρεται με μία ολοκληρωμένη γκάμα προηγμένων εξακύλινδρων και οκτακύλινδρων κινητήρων. Προς το παρόν προσφέρεται σε εξηλεκτρισμένες εκδόσες, με νέα υβριδικά κινητήρια σύνολα εκτεταμένης αυτονομίας Extended Range Plug-in Hybrid Electric Vehicle (PHEV), τα P440e και P510e, και τους τελευταίους κινητήρες ήπιας υβριδικής τεχνολογίας, mild-hybrid (MHEV) P360 και P400 Ingenium βενζίνης και D250, D300 & D350 diesel. Στην κορυφή βρίσκεται ο ισχυρός βενζινοκινητήρας P530 Twin Turbo V8 που προσφέρει εμφανώς βελτιωμένες επιδόσεις και είναι 17% πιο αποδοτικός από τον προηγούμενο Range Rover V8.
Τα νέα μοντέλα Extended-Range PHEVs συνδυάζουν την αθόρυβη λειτουργία του εν σειρά εξακύλινδρου βενζινοκινητήρα Ingenium της Land Rover με μία μπαταρία ιόντων λιθίου 38.2kWh – με ωφέλιμη χωρητικότητα 31.8kWh – και έναν ηλεκτροκινητήρα 105kW που ενσωματώνεται στο κιβώτιο μετάδοσης. Το κινητήριο σύνολο προσφέρει σχεδόν αθόρυβη, αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία 100km. Παράγοντας άμεση ηλεκτρική ροπή, το νέο P510e έχει επιτάχυνση 0-100km/h σε 5,6 δευτερόλεπτα.
Οι προηγμένες εκδόσεις PHEV μπορούν να επιταχύνουν μέχρι τα 140km/h επιτρέποντας στους πελάτες να απολαμβάνουν το νέο Range Rover ως αποκλειστικά EV μοντέλο για τις περισσότερες διαδρομές στην πόλη και την εξοχή, με συνολικές εκπομπές CO2 κάτω από 30g/km. Ο μέσος κάτοχος του μοντέλου θα μπορεί να ολοκληρώνει το 75% των διαδρομών του χρησιμοποιώντας αποκλειστικά ηλεκτρική ενέργεια ξεκινώντας το κάθε ταξίδι με πλήρη φόρτιση. Ταυτόχρονα, με την έξυπνη τοποθέτηση της μπαταρίας, κάτω από το όχημα και μέσα στο μεταξόνιο, ούτε ο χώρος αποσκευών ούτε οι off-road ικανότητές του επηρεάζονται.
Οι εξακύλινδροι βενζινοκινητήρες και πετρελαιοκινητήρες υιοθετούν την τελευταία τεχνολογία 48-volt MHEV που συλλέγει την ενέργεια, η οποία συνήθως χάνεται κατά την επιβράδυνση και το φρενάρισμα, για μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου. Το ευφυές σύστημα μίζας-γεννήτριας με κίνηση μέσω ιμάντα εξασφαλίζει ταχύτερη απόκριση και βελτιωμένη λειτουργία του συστήματος stop-start και παρέχει πρόσθετη υποστήριξη στον κινητήρα κατά την επιτάχυνση.
Νέο ορόσημο ποιότητας
Το νέο Range Rover έχει σχεδιαστεί, εξελιχθεί και κατασκευαστεί στη Μ. Βρετανία και κατά τη διάρκεια αυτής της διαδικασίας, η Land Rover έχει καταθέσει 125 αιτήσεις για πατέντες που καλύπτουν τα πάντα, από πρωτοποριακές τεχνολογίες πλαισίου μέχρι τη μπαταρία PHEV. Οι μηχανικοί της χρησιμοποίησαν τεχνολογία προσομοίωσης προερχόμενη από το μηχανοκίνητο αθλητισμό, ολοκληρώνοντας πάνω από 140.000 ώρες υπολογιστικής ανάλυσης πριν από τις φυσικές δοκιμές.
Στη συνέχεια, ένας στόλος πρωτοτύπων, υποβλήθηκε σε ένα αυστηρό γενικό πρόγραμμα δοκιμών και εξέλιξης, σε ακραίες θερμοκρασίες από τους 45C βαθμούς της ερήμου μέχρι τους -30C του Αρκτικού Κύκλου.
Το νέο Range Rover θα κατασκευάζεται αποκλειστικά στο Εργοστάσιο του Σόλιχαλ της Αγγλίας, σε μία προηγμένη γραμμή παραγωγής που βρίσκεται στο κτίριο το οποίο χρησιμοποιήθηκε για την παραγωγή πρώτων Σειρών Land Rover.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!