Η Lexus δημιούργησε buggy που καίει υδρογόνο (vid)

Η Lexus δημιούργησε buggy που καίει υδρογόνο (vid)

Η Lexus δημιούργησε buggy που καίει υδρογόνο (vid)
Η Lexus αποκάλυψε το πρωτότυπο ROV, ένα buggy που κινείται αποκλειστικά με υδρογόνο.

Θέλοντας να εισέλθει στο χώρο της παραγωγής αυτοκινήτων με μηδενικό αποτύπωμα άνθρακα, η Lexus αποκάλυψε το πρωτότυπο buggy που κινείται αποκλειστικά από υδρογόνο. Το ROV (Research Off-highway Vehicle) συνδυάζει την απαιτητική και συναρπαστική οδήγηση εκτός δρόμου, προσφέροντας άπλετη αδρεναλίνη δίχως να ρυπαίνει το περιβάλλον.

Σύμφωνα με τη Lexus, το ROV έχει κατασκευαστεί ώστε να ανταπεξέρχεται σε όλες τις συνθήκες οδήγησης. Διαθέτει όλα τα χαρακτηριστικά ενός off-road αυτοκινήτου, ενώ το rollcage προσφέρει την ασφάλεια που απαιτούν οι επιδόσεις του. Το μήκος του εκτείνεται στα 3,120 μέτρα, ενώ το πλάτος είναι στα 1,725 μέτρα και το ύψος στα 1,8 μέτρα.

Lexus ROV

Η Lexus εστίασε στη φιλοσοφία σχεδιασμού της που επικεντρώνεται πάνω στον οδηγό από την αρχή της δημιουργίας του. Η ομάδα που ανέπτυξε το ROV ήθελε να σχεδιάσει ένα αυτοκίνητο που προσφέρει την πολυτέλεια που απαιτεί ο οδηγός, δίχως να χάνει την παραμικρή αίσθηση της άμεσης και δυναμικής απόδοσης. Μεγάλος στόχος ήταν η καμπίνα να προστατεύει στα μέγιστα τον οδηγό, ενώ παράλληλα ο σχεδιασμός του να φέρνει στη φιλοσοφία της ιαπωνικής φίρμας.

 

Το κάλυμμα της ανάρτησης προεκτείνεται στο πίσω μέρος του ντεπόζιτου υδρογόνου και παράλληλα προστατεύει όλα τα δομικά εξαρτήματα του ROV, ενισχύοντας την αξιοπιστία. Το εσωτερικό έχει βασιστεί στο πρωτότυπο Tazuna και διαθέτει έναν μετρητή ώστε να μην αποσπάται η προσοχή του οδηγού.

Lexus ROV

Το Lexus ROV διαθέτει τον πρώτο κινητήρα υδρογόνου της ιαπωνικής εταιρείας. Μάλιστα ενστερνίζεται τον πραγματικό ήχο ενός κινητήρα εσωτερικής καύσης και την αύξηση της απόκρισης της ροπής που προέρχεται από τη γρήγορη ταχύτητα καύσης του υδρογόνου, δίνοντας μια ιδιαίτερη αίσθηση στον οδηγό.

O κινητήρας υδρογόνου χωρητικότητας 1.0 λίτρου, λειτουργεί όπως ένας κινητήρας βενζίνης, αλλά με ένα ντεπόζιτο υψηλής πίεσης με συμπιεσμένο υδρογόνο που μεταφέρεται από έναν ειδικά σχεδιασμένο σωλήνα. Ο κινητήρας αυτός είναι φιλικός προς το περιβάλλον, καθώς εκπέμπει μηδενικούς ρύπους.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!