Η Mazda δείχνει το δρόμο προς στην έξυπνη τετρακίνηση (vid)

Η Mazda δείχνει το δρόμο προς στην έξυπνη τετρακίνηση (vid)

Κώστας Παστρίμας
Η Mazda δείχνει το δρόμο προς στην έξυπνη τετρακίνηση (vid)
Δύο πολύ σημαντικά συστήματα ελέγχου και ασφάλειας παρουσιάζει η Mazda στα κορυφαία μοντέλα της.

Όταν η Mazda παρουσίασε το CX-5 και το CX-30 γίναμε όλοι μάρτυρες μιας πολύ προηγμένης τεχνολογίας όσον αφορά την τετρακίνηση και την συμπεριφορά του αυτοκινήτου στο δρόμο. Η νέα γενιά των συστημάτων της Mazda βρίσκεται στην κορυφή της κλίμακας στη βιομηχανία του αυτοκινήτου προσφέροντας άνετη και ομαλή οδήγηση με ασφάλεια και εξαιρετική αίσθηση στον οδηγό.

mazda

Ένα πολύ σημαντικό σύστημα που προσφέρει η Mazda στα μοντέλα της είναι το i-Activ AWD. Χάρη στο πρόσφατα εξελιγμένο σύστημα ελέγχου και τις νέες τεχνολογίες μείωσης των τριβών, το σύστημα κίνησης και στους 4 τροχούς i-Activ AWD της Mazda, εξασφαλίζει ιδανική σταθερότητα και ηρεμία στην οδήγηση ανεξάρτητα με τις συνθήκες, επιτυγχάνοντας οικονομία παραπλήσια με ενός οχήματος με κίνηση στους εμπρός τροχούς. Το σύστημα είναι σε θέση να ρυθμίσει την κατανομή της ροπής μεταξύ εμπρός και πίσω τροχών βάζοντας σε προτεραιότητα την μέγιστη πρόσφυση.

Το σύστημα στις στροφές συμπεριφέρεται ως εξής: Στην αρχή της στροφής, το σύστημα AWD διατηρεί την υπάρχουσα κατανομή ροπής εμπρός και πίσω για να δώσει προτεραιότητα στην καλύτερη απόκριση στη στροφή, μέσω του ελέγχου ροπής της μονάδας GVC. Μετά την αρχική ενεργοποίηση, το σύστημα AWD αυξάνει σταδιακά το ποσοστό της ροπής που αποστέλλεται στους πίσω τροχούς για να επιτύχει ουδέτερη συμπεριφορά και πιο σταθερή πορεία του αυτοκινήτου. Κατά την επιβράδυνση, παρέχεται περισσότερη ροπή στους μπροστινούς τροχούς για τη μεγιστοποίηση της απόδοσης πρόσφυσης και των τεσσάρων τροχών.

 

mazda

Όσο για το σύστημα GVC (G-Vectoring Control Plus) είναι εκείνο που ενισχύει τη σταθερότερα του αυτοκινήτου. Αυτό το επιτυγχάνει όχι μόνο με τον τρόπο που λειτουργεί ο κινητήρας, αλλά και με το σύστημα πέδησης προκειμένου να ελέγξει τις τάσεις περιστροφής του αυτοκίνητα περί τον κάθετο άξονά του. Το σύστημα, στην έξοδο των στροφών, αναλαμβάνει να ασκήσει ελαφριά πέδηση στους εξωτερικούς τροχούς παρέχοντας σταθερή ροπή ώστε το αυτοκίνητο να επανέλθει στην ευθεία με ομαλό τρόπο, ακόμα και όταν οι κινήσεις είναι απότομες. Το GVC Plus επίσης βοηθάει πολύ τη σταθερότητα του αυτοκινήτου σε ολισθηρό οδόστρωμα, όπως και στις αλλαγές λωρίδων στον αυτοκινητόδρομο.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!