Maserati Boomerang: Έγινε 50 ετών το εντυπωσιακό πρωτότυπο
To σφηνοειδές σχήμα και οι καθαρές γραμμές, έδιναν στην Maserati Boomerang την αίσθηση της δύναμης και της ταχύτητας. Την υπογραφή του στη δημιουργία του πρωτότυπου μοντέλου είχε βάλει ο Τζορτζέτο Τζουτζιάρο, με την κατασκευή να αναλαμβάνει ο οίκος του διάσημου Ιταλού σχεδιαστή, Italdesign.
Η Maserati Boomerang εμφανίστηκε ενώπιον των δημοσιογράφων του ειδικού Τύπου και του κοινού στο σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης, ακριβώς πριν μισό αιώνα: στις 9 Μαρτίου του 1972. Το πρωτότυπο σπορ μοντέλο είχε ταξινομηθεί και μπορούσε να κινηθεί κανονικά. Η ομάδα της Italdesign χρησιμοποίησε ως βάση μία Maserati Bora, με έναν οκτακύλινδρο κινητήρα 4.719 κ.εκ., τοποθετημένο πίσω.
Η πρωτότυπη Maserati είχε ισχύ 310 ίππων και μπορούσε να αγγίξει τα 310 χλμ/ώρα. Η κίνηση περνούσε στους πίσω τροχούς μέσω κιβωτίου 5 σχέσεων. Το διθέσιο σπορ κουπέ δεν είχε την τύχη να φθάσει στη γραμμή παραγωγής της Maserati. Αντιθέτως, η Boomerang άφησε πίσω της μία σχεδιαστική κληρονομία που επηρέασε μελλοντικές δημιουργίες του Τζουτζιάρο.
Αν κοιτάξεις την Maserati Boomerang από το πλάι γίνεται άμεσα αντιληπτή η οριζόντια γραμμή που «χωρίζει» το αμάξωμα στα δύο, μέχρι και τα παράθυρα στις δύο πόρτες. Το έντονα κεκλιμένο παρμπίζ, η πανοραμική ηλιοροφή, οι αναδυόμενοι εμπρός προβολείς και τα οριζόντια πίσω φώτα ήταν τα κύρια χαρακτηριστικά το πρωτότυπου μοντέλου. Στο εσωτερικό, το τιμόνι ενσωμάτωνε τα όργανα ενώ τα καθίσματα ήταν τοποθετημένα πολύ χαμηλά.
Έκτοτε η μοναδική Boomerang έκανε και άλλες εμφανίσεις σε εκθέσεις και διαγωνισμούς αυτοκινήτων, αλλάζοντας αρκετά χέρια μέσω δημοπρασιών. Λόγω της φουτουριστικής του εμφάνισης, το πρωτότυπο της Maserati εμφανίστηκε και σε διαφημίσεις.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!