Honda: Κληρονομιά και πάθος σε πρώτο πλάνο
Η Honda Moto παρουσίασε ένα καινούριο διαφημιστικό σποτ στο οποίο εστιάζει σε ένα πολύ δυνατό τρίπτυχο. Το τρίπτυχο αφορά την βαριά κληρονομιά της μάρκας, τη νοοτροπία και το πάθος των αναβατών και τους πρεσβευτές της Honda σε όλο τον κόσμο.
Στο κομμάτι της κληρονομιάς, η Honda πάντα είχε ως βάση στην πορεία της τα λόγια του ιδρυτή της εταιρείας Σοϊχίρο Χόντα. Ο ξεχωριστός Ιάπωνας ξεκίνησε ως αγόρι που βοηθούσε τον πατέρα του να φτιάχνει ποδήλατα και κατάφερε να δημιουργήσει την κορυφαία κατασκευαστική εταιρεία μοτοσικλετών στον κόσμο. Αυτό που ξεκίνησε το 1947 ως όνειρο ενός Ιάπωνα μηχανικού είναι σήμερα το όνειρο χιλιάδων ανθρώπων. Μηχανικοί, αναβάτες, επιχειρηματίες και αγωνιζόμενοι από όλο τον κόσμο μπορούν να εκπληρώσουν το όνειρό τους σήμερα χάρη στην αποφασιστικότητα και το ιδιαίτερο DNA του Σοϊχίρο Χόντα.
Πολύ σημαντικό κομμάτι αυτής της κληρονομιάς έχει περάσει στους αναβάτες οι οποίοι επιδεικνύουν το ίδιο πάθος και την ίδια νοοτροπία με τον ιδρυτή της μάρκας. Στο βίντεο εμφανίζονται τα Honda CBR1000RR-R Fireblade, Africa Twin και NT1100 σε διάφορα μαγευτικά μέρη του κόσμου όπου κάθε αναβάτης ονειρεύεται να βρεθεί. Το τελευταίο κομμάτι στο τρίπτυχο της Honda είναι οι αναβάτες-πρεσβευτές της μάρκας. Οι Μάρκ Μαρκέθ, Ρίκι Μπράμπεκ και Ρούμπεν Φαρία αποτελούν το αντιπροσωπευτικότερο παράδειγμα των ανθρώπων εκείνων που πάλεψαν από μικροί για να κατακτήσουν τους στόχους τους και να πραγματοποιήσουν τα όνειρά τους.
Στη Honda, η πραγματική κληρονομιά είναι οι εμπειρία των τελευταίων 70 χρόνων. Είναι η συνεχής εξέλιξη και οι καινοτόμες τεχνολογίες που επιτρέπουν σε τόσους πολλούς αναβάτες της Honda να βιώσουν τη χαρά της μετακίνησης με μοτοσυκλέτα. Να ανακαλύψουν τα όρια τους και μετά να πάνε λίγο πιο πέρα. Κάθε νέα βόλτα, κάθε όριο που ξεπερνιέται και κάθε όνειρο που έχει επιτευχθεί μας κάνει περήφανους.
Δείτε τη διαφημιστική καμπάνια της Honda.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!