Formula 1 Δοκιμές Μπαχρέιν, Ημέρα 2η: Στην κορυφή Σάινθ και Ferrari
Η δράση συνεχίστηκε στην πίστα του Σακχίρ, με τη δεύτερη ημέρα δοκιμών της Formula 1 ενόψει της νέας αγωνιστικής σεζόν. Οι ομάδες είχαν ώρες στη διάθεσή τους, στο πλαίσιο της προετοιμασίας για την πρεμιέρα της επόμενης εβδομάδας. Δίχως αμφιβολία ήταν η πιο επεισοδιακή ημέρα δοκιμών ως τώρα, καθώς είδαμε συνολικά 8 κόκκινες σημαίες.
Ταχύτερος όλων ήταν ο Κάρλος Σάινθ της Ferrari. O Ισπανός σημείωσε την ταχύτερη επίδοση, με χρόνο 1:33,532 και κάλυψε συνολικά 61 γύρους στην πίστα του Μπαχρέιν. Μαζί με τον Σαρλ Λεκλέρ, η Ferrari συνολικά έγραψε σήμερα συνολικά 115 γύρους.
Στη 2η θέση των χρόνων βρέθηκε ο Μαξ Φερστάπεν της Red Bull Racing. O Ολλανδός κάλυψε 86 γύρους, με το μονοθέσιό του να εμφανίζει έντονη υποστροφή ενώ ο καλύτερος χρόνος του ήταν 0,4 δευτερόλεπτα. πίσω από αυτόν της Ferrari. Στην 3η θέση ήταν ο Λανς Στρολ με την Aston Martin, ο οποίος ολοκλήρωσε 70 γύρους, με τη βρετανική ομάδα να καλύπτει 116 γύρους συνολικά.
Γεμάτη ημέρα είχε και ο Γιούκι Τσουνόντα της AlphaTauri, o οποίος έγραψε στο σύνολο 120 περάσματα στην πίστα του Κόλπου. Η Mercedes από τη μεριά της δεν κυνήγησε έναν γρήγορο γύρο αλλά ολοκλήρωσε 114, τρεις περισσότερους από την Alpine που είχε ξανά προβλήματα αξιοπιστίας.
Η Williams ήταν η μεγάλη άτυχη της ημέρας με 12 γύρους συνολικά, ενώ μόλις 60 έβαλε η McLaren, 62 η Haas και 73 η Alfa Romeo.
Unique cooling designs? Or, F1's take on Shark Week? 🦈
— Formula 1 (@F1) March 11, 2022
You decide 🤓#F1Testing #F1 pic.twitter.com/J0BL8lqRuY
Πρωινό σκέλος
Η Mercedes ήταν η ομάδα που έκανε πολλούς γύρους από την αρχή της διαδικασίας, έχοντας ένα επιθετικό πρόγραμμα αξιολόγησης του μονοθεσίου της. Οι συνθήκες ήταν πιο δύσκολες από την πρώτη ημέρα, καθώς η θερμοκρασία αέρα και πίστας ήταν πιο υψηλή, κάτι που δυσκόλεψε τους οδηγούς.
Το πρωινό σκέλος της δεύτερης ημέρας ήταν το πιο επεισοδιακό των χειμερινών δοκιμών του 2022. Η Williams αντιμετώπισε τη μεγαλύτερη κακοτυχία ως τώρα. Τα πίσω φρένα της FW44 του Νικολά Λατίφι πήραν φωτιά, κάτι που έβαλε τέλος στη μέρα της βρετανικής ομάδας. Η βρετανική ομάδα ολοκλήρωσε μόλις 12 γύρους.
Τα προβλήματα συνεχίστηκαν στην πίστα, με την Aston Martin να βλέπει τον Φέτελ να σταματά εκτός πίστας με ένα άγνωστο ακόμα πρόβλημα, χάνοντας αρκετή ώρα. Επιπλέον είδαμε η Διεύθυνση Αγώνα να δοκιμάζει τη διαδικασία κόκκινης σημαίας, καθώς και την επανεκκίνηση από στάση. Ωστόσο ένα πρόβλημα στα υδραυλικά της Alfa Romeo C42 του Βάλτερι Μπότας τον ανάγκασε να σταματήσει στη στροφή 8 και ανέβαλε τα πλάνα του Race Control. H McLaren είχε επίσης έντονα προβλήματα με την MCL36 - ανάλογα με αυτά της πρώτης ημέρας. Αυτό επηρέασε σημαντικά το πρόγραμμά της και την έχει φέρει πλέον σε πολύ δύσκολη θέση.
Καθ’ όλη τη διάρκεια του πρωινού σκέλους, είδαμε αρκετές αεροδυναμικές δοκιμές από τις ομάδες, που δοκίμαζαν μάλιστα και διαφορετικά set-up στα μονοθέσιά τους. Η Mercedes με τον Τζορτζ Ράσελ έκανε προσομοίωση αγώνα, ενώ στη Red Bull είδαμε έντονη υποστροφή που δεν λύθηκε σε κανένα σημείο.
Η ομάδα που έψαξε και βρήκε απόδοση ήταν η Alpine, με τον Εστεμπάν Οκόν να είναι ο ταχύτερος οδηγός, μπροστά από τον Σαρλ Λεκλέρ της Ferrari, με την F1-75.
Απογευματινό Σκέλος
Η ομάδα που ξεκίνησε το απογευματινό μέρος με στόχο να κάνει προσομοίωση αγώνα ήταν η AlphaTauri. Παρά το γεγονός πως περιμέναμε περισσότερες προσομοιώσεις, εν τέλει είδαμε προσομοιώσεις κατατακτήριων, για παράδειγμα από τις Ferrari και Aston Martin. Η Red Bull Racing άργησε να βγει στην πίστα, με τον Φερστάπεν να συνεχίζει να αντιμετωπίζει υποστροφή. Η αυστριακή ομάδα φημολογείται πως θα φέρει μεγάλο πακέτο αναβαθμίσεων την τελευταία ημέρα. Η McLaren συνέχισε να υποφέρει από τα προβλήματα στα φρένα, ενώ μάλιστα προκάλεσε τη μία από τις δύο κόκκινες σημαίες του σκέλους.
Τα πράγματα δεν εξελίχθηκαν με καθόλου καλό τρόπο για την Alpine. Ο Οκόν σταμάτησε στη στροφή 13 και το νέο πρόβλημα στην A522 είχε ως αποτέλεσμα να χαθούν άλλες δύο ώρες για τη γαλλική ομάδα, με τα προβλήματα αξιοπιστίας να συνεχίζονται. Η δεύτερη κόκκινη σημαία είχε μικρότερη διάρκεια, καθώς ο Νόρις σταμάτησε την MCL36 λίγο μετά το pit lane.
Στην τελευταία ώρα δεν είχαμε κάποια προσομοίωση αγώνα, αλλά αρκετές ομάδες εστίασαν σε απόδοση ενός γύρου κατατακτήριων δοκιμών. Μπορεί να μην γνωρίζουμε τα φορτία καυσίμου, όμως είδαμε τις τελικές ταχύτητες των μονοθεσίων να διαφέρουν σημαντικά. Αυτό μας δίνει μία ιδέα για το τι χαρτογράφηση χρησιμοποιεί η κάθε ομάδα και το κατά πόσο κρύβεται.
Οι δυσκολίες για τους οδηγούς στις στροφές 10 και 14 συνεχίστηκαν, με τα μονοθέσια να δείχνουν τον άγριο χαρακτήρα τους. Είδαμε εξόδους από τους περισσότερους, μπλοκαρίσματα και διαφορετικές τοποθετήσεις μονοθεσίων.
Αύριο, Σάββατο 12 Μαρτίου, θα ακολουθήσει η τρίτη και τελευταία ημέρα δοκιμών στο Μπαχρέιν. Αυτή θα είναι η τελευταία ευκαιρία των ομάδων ώστε να συλλέξουν δεδομένα και να κατανοήσουν τα μονοθέσιά τους πριν την έναρξη της σεζόν.
MAG IS BACK 🇩🇰🇩🇰#HaasF1 #F1Testing pic.twitter.com/CUbWlBaqxg
— Haas F1 Team (@HaasF1Team) March 11, 2022
UPDATE:
Πρέπει να σημειωθεί πως μετά την ειδική εξαίρεση που πήρε η Haas έχοντας χάσει το πρωινό σκέλος της Πέμπτης, ο Κέβιν Μάγκνουσεν συνέχισε να γυρίζει στην πίστα για μία επιπλέον ώρα. Σε αυτή, ευνοούμενος από τις συνθήκες της πίστας, κατάφερε να κινηθεί ταχύτερα και από τον Σάινθ, τοποθετώντας την Αμερικανική ομάδα στην κορυφή των χρόνων.
Η τελική κατάταξη:
Όλη η δράση από το επίσημο τεστ της Formula 1 στο Μπαχρέιν παίζει δυνατά στο Gazzetta καθ’ολη τη διάρκεια της ημέρας.
Φωτογραφίες: Ferrari, Aston Martin, Redbullcontentpool.com
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!