Prodrive Hunter: Ένας κυνηγός για όλες τις συνθήκες
H Prodrive ανακοίνωσε πως περνά στην παραγωγή το δικό της Hypercar ονόματι Hunter. To αυτοκίνητο, που είναι σχεδιασμένο για όλες τις συνθήκες, ενσαρκώνει τεχνολογία κατευθείαν από το Ράλλυ Ντακάρ. Μάλιστα βασίζεται στο Bahrain Raid Xtreme μοντέλο που οδήγησε ο πολυπρωταθλητής του WRC Σεμπαστιέν Λεμπ στο διάσημο αγώνα και δάμασε τις πιο δύσκολες ειδικές διαδρομές της Σαουδικής Αραβίας.
Το Hunter είναι μία ακραία έκδοση του αγωνιστικού που έτρεξε στο Ντακάρ και διαθέτει 50% περισσότερη ισχύ, ενώ παίρνει ζωή μέσω ενός twin-turbo V6 κινητήρα 3,5 λίτρων που αποδίδει 600 ίππους και 700 Nm ροπής. Το μοτέρ αυτό έχει κατασκευαστεί από τη Ford, όμως έχει τροποποιηθεί και εξελιχθεί από την ίδια την Prodrive. Μάλιστα, η ανάρτηση έχει μεγαλύτερη διαδρομή για να μπορεί το όχημα να κινηθεί σε όλες τις επιφάνειες.
Σχεδιαστής του αρχικού μοντέλου είναι ο Ίαν Κάλουμ, ο οποίος επιμελήθηκε και το μοντέλο παραγωγής. Δημιούργησε ένα νέο εσωτερικό, που είναι ιδιαίτερα εύχρηστο για την καθημερινή χρήση. Μία ψηφιακή οθόνη δίνει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες στον οδηγό, ενώ η κεντρική κονσόλα φιλοξενεί όλες τις λειτουργίες που βρίσκεις σε ένα καθημερινό αυτοκίνητο.
Η Prodrive εκτιμά πως από πλευράς επιδόσεων, το Hunter θα φτάνει από στάση μέχρι τα 100 χλμ/ώρα σε λιγότερα από 4 δευτερόλεπτα. Μάλιστα, η τελική του ταχύτητα θα αγγίζει τα 300 χλμ/ώρα..
Ο πρόεδρος της Prodrive, Ντέιβ Ρίτσαρντς, δήλωσε για το Hunter: «Υπάρχουν αρκετά Hypercar στην αγορά, ωστόσο όλα χρειάζονται δρόμους ή πίστες για να δείξουν τις δυνατότητές τους. Ανακαλύψαμε πως σε ορισμένα σημεία του κόσμου, όπως η Μέση Ανατολή, υπάρχουν αρκετοί τομείς να ανακαλύψεις πέρα από αυτούς που αναφέρονται σε δημόσιους δρόμους. Γιατί λοιπόν να μη δημιουργήσουμε ένα όχημα που μας δίνει την ευκαιρία να ανακαλύψουμε τις περιοχές αυτές, με επιδόσεις πολύ μεγαλύτερες από οποιοδήποτε άλλο όχημα στον κόσμο».
Το Hunter διατηρεί τον κινητήρα, το σύστημα διεύθυνσης και την ανάρτηση από το αγωνιστικό του Ντακάρ. Επιπλέον έχει βελτιωθεί η οδηγησιμότητά του χάρη σε ένα 6τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Με τον κινητήρα να έχει βελτιωθεί στον πάγκο δοκιμών της εταιρείας στο Μπάνμπουρι της Μ. Βρετανίας, πλέον η συμπαριφορά του έχει βελτιωθεί σημαντικά, με την επιτάχυνση να είναι πιο απαλή από ποτέ.
Ο Ρίτσαρντς, πρόσθεσε: «Πήραμε επίτηδες την απόφαση να κρατήσουμε το Hunter όσο πιο κοντά στο αγωνιστικό αυτοκίνητο ήταν δυνατό. Θέλουμε να δώσουμε στους ιδιοκτήτες την εμπειρία που είχε ο Σεμπαστιέν Λεμπ στο Ντακάρ οδηγώντας στην έρημο, αλλά με όλες τις ανέσεις ενός αυτοκινήτου δρόμου, με την ικανότητα να το οδηγήσεις μέχρι το σπίτι σου, στην πόλη, ή στον προορισμό που επιθυμείς».
Η τιμή του Hunter βέβαια είναι ανάλογη ενός Hypercar, με την Prodrive να την έχει ορίσει στο 1,5 εκατ. ευρώ δίχως ΦΠΑ.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!