Formula 1: O Σουμάχερ «έφαγε» 33 G χτυπώντας στον τοίχο (vid)
Ο Μικ Σουμάχερ «τρόμαξε» άπαντες όταν κατά τη διάρκεια της δεύτερης περιόδου των κατατακτήριων δοκιμών του Grand Prix της Σαουδικής Αραβίας κατέληξε στον τοίχο της πίστας της Τζέντα.
Ο οδηγός της Haas έχασε τον έλεγχο στη στροφή 12 της σχεδιασμένης από τον Κάρστεν Τίλκε πίστας που αποτελεί το πιο γρήγορο σιρκουί πόλης στο καλεντάρι του μαγικού κόσμου της Formula 1. Σημείο όπου ολοκληρώνεται μία καταιγιστική αλληλουχία στροφών και τα μονοθέσια αναπτύσσουν ταχύτητες που αγγίζουν τα 260 χιλιόμετρα την ώρα.
Mick Schumacher will miss the Saudi Arabian GP after a huge accident in qualifying.
— Formula 1 (@F1) March 26, 2022
That Mick is physically well after the crash is another reminder of the strength and safety of modern F1 cars for which we are incredibly thankful#SaudiArabianGP #F1 pic.twitter.com/qhLcw0elb7
Όμως γνωστοποιήθηκε σήμερα, ο ειδικός αισθητήρας που βρισκόταν στη VF-22 του 23χρονου κατέγραψε δυνάμεις της τάξης των 33 G! Ευτυχώς ο γιος του σπουδαίου Μίκαελ, δεν τραυματίστηκε.
Ωστόσο μεταφέρθηκε αρχικά στο ιατρικό κέντρο της πίστας της Τζέντα για μία βασική αξιολόγηση της κατάστασής του και μετά με ελικόπτερο στο νοσοκομείο της Τζέντα, για προληπτικούς ελέγχους. Όλες οι εξετάσεις βγήκαν καθαρές και ο οδηγός της Haas επέστρεψε στο ξενοδοχείο του απ' όπου μοιράστηκε και μία φωτογραφία στα social media διαβεβαιώνοντας πως είναι καλά.
Great to see Mick already back at the track this afternoon!#HaasF1 #SaudiArabianGP pic.twitter.com/kARlTXEBsi
— Haas F1 Team (@HaasF1Team) March 27, 2022
Παρότι βρίσκεται ήδη στην πίστα, ο Σουμάχερ δε θα αγωνιστεί στον σημερινό αγώνα, θα παραμείνει θεατής. Η αμερικανική ομάδα θα συμμετέχει μόνο με ένα μονοθέσιο, εκείνο του Κέβιν Μάγκνουσεν. Όσο για τη VF-22 που οδηγούσε ο Μικ, διαλύθηκε στα εξ ων συνετέθη.
In light of today's qualifying incident, Mick Schumacher will not participate in tomorrow's #SaudiArabianGP #HaasF1 pic.twitter.com/trPRIUFFHk
— Haas F1 Team (@HaasF1Team) March 26, 2022
Πρέπει να σημειωθεί πως ήταν μία τρανή επίδειξη των επιπέδων ασφαλείας στα σύγχρονα μονοθέσια της Formula 1. Ειδικά σε αυτή τη νέα γενιά. Ήταν χαρακτηριστικά όσα μου είπε ο επικεφαλής τεχνικός μονοθεσίων της FIA, Νικόλας Τομπάζης, όταν συναντηθήκαμε στη Τζέντα τον περασμένο Δεκέμβριο.
Ο Έλληνας τεχνικός είχε πει: «Το σπορ παραμένει επικίνδυνο, τα μονοθέσια παραμένουν γρήγορα άρα η δουλειά στον τομέα της ασφάλειας είναι διαρκής. Στα μονοθέσια του 2022 έχουμε κάνει άλματα σε αυτόν τον τομέα. Η αντοχή τους σε πλευρικές συγκρούσεις έχει διπλασιαστεί, η απορρόφηση της ενέργειας πρόσκρουσης από το ρύγχος έχει αυξηθεί κατά 80%. Έχουμε μειώσει σημαντικά την πιθανότητα να εκτεθεί σε περίπτωση μεγάλου ατυχήματος το ρεζερβουάρ του μονοθεσίου. Ακόμα κι αν η υβριδική μηχανή χωριστεί από το υπόλοιπο αυτοκίνητο, το ντεπόζιτο θα παραμείνει άθικτο».
That Mick Schumacher is okay after his horror smash is a testament to #F1 ever-improving safety... pic.twitter.com/rIEiMgooCD
— PlanetF1 (@Planet_F1) March 27, 2022
Και πράγματι, στην περίπτωση του ατυχήματος του Σουμάχερ είδαμε και την αντοχή στην πλευρική σύγκρουση αλλά και το διαχωρισμό της υβριδικής μηχανής από το υπόλοιπο μονοθέσιο, δίχως να εκτεθεί το ρεζερβουάρ.
Φωτογραφίες: Haas F1 Team
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!