Formula 1, Σαουδική Αραβία: O Χάμιλτον δεν μπορούσε να ακολουθήσει τη Haas
Το Grand Prix της Σαουδικής Αραβίας αποτέλεσε ένα αγωνιστικό τριήμερο που o Λιούις Χάμιλτον και η Mercedes θέλουν να ξεχάσουν. Ο Βρετανός αποκλείστηκε στις κατατακτήριες από το Q1, ενώ στον αγώνα περιορίστηκε στη 10η θέση, κυρίως λόγω της στρατηγικής που ακολούθησε.
Μετά τον αγώνα ήταν ιδιαίτερα απογοητευμένος και παραδέχθηκε πως η Mercedes W13 E Performance υστερεί σε όλους τους τομείς έναντι των Ferrari F1-75 και Red Bull RB18. Κατά τη διάρκεια του Grand Prix o Χάμιλτον αναρριχήθηκε στην κατάταξη, ενώ μετά το αυτοκίνητο ασφαλείας προσπέρασε τον Κέβιν Μάγκνουσεν και είχε πολύ καλό –για τα τωρινά δεδομένα- ρυθμό όντας 6ος.
Still we rise, Team. Still we rise. 💪💛💜 #MondayMotivation pic.twitter.com/gsZZ1m94kY
— Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team (@MercedesAMGF1) March 28, 2022
Λόγω κακής διαχείρισης του Virtual Safety Car, o Χάμιλτον μπήκε αργά για αλλαγή ελαστικών και επέστρεψε στην πίστα όντας εκτός 10άδας. Μία σειρά από εγκαταλείψεις και προσπεράσματα τον έφεραν τελικά στους βαθμούς, όμως δεν μπορούσε να ακολουθήσει το ρυθμό του Κέβιν Μάγκνουσεν με τη Haas κι έτσι ολοκλήρωσε τον αγώνα στη 10η θέση.
Σε δηλώσεις που παραχώρησε στο Sky Sports, o Χάμιλτον αναφέρθηκε στα ελαστικά και το πώς επηρέασαν τον αγώνα του: «Δυσκολεύτηκα πολύ με τις θερμοκρασίες στην αρχή του αγώνα, όμως κατάφερα να έχω καλύτερο ρυθμό από τους οδηγούς μπροστά. Όσο οι υπόλοιποι ήταν στη μέση γόμα έχαναν ρυθμό και μπορούσα να πιέσω και είχα ένα πολύ καλό stint. Για πολλούς γύρους είχα τον ίδιο ρυθμό με τον Τζορτζ που είχε φρέσκο σετ της σκληρής γόμας. Μετά όλα πήγαν λάθος όταν σταμάτησαν οι (Ντάνιελ) Ρικάρντο και (Φερνάντο) Αλόνσο. Δεν μπορώ να πω πως βελτιωθήκαμε πολύ. Αυτό που ξέρω είναι πως στο τέλος δεν μπορούσα να ακολουθήσω τη Haas. Όταν είχα προσπεράσει νωρίτερα στον αγώνα τον Μάγκνουσεν, με πέρασε ξανά πολύ εύκολα. Έχουμε πολλή δουλειά να κάνουμε και ξέρω πως από πίσω μου έχω μία φοβερή ομάδα που έχει το κεφάλι κάτω και συνεχίζει να δουλεύει σκληρά».
Το μόνο θετικό για τη Mercedes είναι πως παραμένει στη 2η θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών με 38 βαθμούς. Η γερμανική ομάδα είναι 40 πίσω από τη Scuderia Ferrari και 1 μπροστά από τη Red Bull Racing. Επόμενος αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1 είναι το GP Αυστραλίας στις 8-10 Απριλίου.
Φωτογραφίες: Haas F1
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!