Formula 1: H Red Bull πιστεύει πως ευθύνεται για την κακή φόρμα της Mercedes

Formula 1: H Red Bull πιστεύει πως ευθύνεται για την κακή φόρμα της Mercedes
Στηv αυστριακή ομάδα πιστεύουν πως φέρουν ευθύνη για το γεγονός πως η Mercedes υστερεί σε ταχύτητα στην πίστα.

Η σεζόν του 2022 δεν έχει ξεκινήσει καθόλου ικανοποιητικά για τη Mercedes-AMG. Η ομάδα που έχει κατακτήσει 15 πρωταθλήματα τα τελευταία 8 χρόνια στη Formula 1, προς το παρόν δε δείχνει να έχει την ταχύτητα να διεκδικήσει νίκες. Μάλιστα μετρά μόλις μία παρουσία στο βάθρο δια χειρός Λιούις Χάμιλτον στο Grand Prix Μπαχρέιν.

H W13 E Performance υστερεί σε κάθετη δύναμη έναντι των Ferrari F1-75 και Red Bull RB18, ενώ παράλληλα έχει υπερβολικό drag. Εκτός από το μονοθέσιο, πολλές αναφορές από τους δύο πρώτους αγώνες αναφέρουν πως ένας λόγος που το μονοθέσιο της γερμανικής ομάδας υστερεί, είναι η μονάδα ισχύος.

Mercedes W13

Το 2020, ο Άντι Κάουελ αποχώρησε από το τμήμα κινητήρων της Mercedes HPP, όντας ο επικεφαλής του πρότζεκτ της μονάδος ισχύος. Το 2021 υπήρξαν αρκετές ακόμα αποχωρήσεις μηχανικών από το εργοστάσιο, με τη Red Bull να αποσπά έναν σημαντικό αριθμό από αυτούς για το νέο project της Red Bull Powertrains. Σύμφωνα με την ίδια τη Mercedes περίπου 15 μηχανικοί δέχθηκαν την πρόταση της αυστριακής ομάδας, όμως αναφορές κάνουν λόγο πως συνολικά 50 μηχανικοί έκαναν το ταξίδι προς τη μεγάλη αντίπαλο των Γερμανών.

 

Τώρα ο σύμβουλος της Red Bull σε θέματα Formula 1, Χέλμουτ Μάρκο, επιβεβαίωσε στο formel1.de πως η φυγή τόσο μεγάλου αριθμού μηχανικών επηρέασε το τμήμα κινητήρων της Mercedes: «Περίπου 50 μηχανικοί ήρθαν σε εμάς. Πιστεύω πως η απώλεια αυτή δεν είναι μεγάλη, αλλά είναι αναμενόμενο να προκαλέσει πολλά προβλήματα. Επίσης πριν από αυτό, ο Άντι Κάουελ έφυγε από τη Mercedes».

Χέλμουτ Μάρκο

Το 2026 η Formula 1 θα υιοθετήσει νέες μονάδες ισχύος, που θα διαφέρουν σημαντικά από τις σημερινές. H Red Bull Racing σκοπεύει να μπει σε αυτή τη νέα εποχή, με τους δικούς της κινητήρες. Το τμήμα Red Bull Powertrains δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμα, όμως ο Μάρκο επιβεβαίωσε πως έχουν έχουν πιάσει για τα καλά δουλειά.

«Ήδη οι μηχανικοί μας δουλεύουν στο νέο κινητήρα με βάση τους κανονισμούς του 2026. Είμαστε χαρούμενοι με το πρόγραμμα αυτό. Οι κινητήρες θα τεθούν σε λειτουργία στο δεύτερο μισό του 2022 κάτι που σημαίνει πως θα θέσουμε σε λειτουργία τους πάγκους δοκιμών. Παράλληλα όμως πρέπει να ξεκινήσουμε και τη γραμμή παραγωγής, κάτι που θα είναι το επόμενο βήμα μας», σχολίασε ο Αυστριακός.

Το όνομα της Red Bull Racing έχει συνδεθεί με την Porsche, με τα σενάρια ενδεχόμενης μελλοντικής τους συνεργασίας για το 2026 να πληθαίνουν. Το Volkswagen Group μάλιστα αναμένεται σύντομα να πάρει την τελική του απόφαση για το αν θα εμπλακεί στη Formula 1 το 2026.

Φωτογραφίες: Redbullcontentpool.com, Mercedes-AMG

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!