Mercedes-AMG SL 43: Με 381 ίππους και ηλεκτρικό τούρμπο από τη Formula 1
Μετά τις SL 55 4MATIC+ και SL 63 4MATIC+ με V8 κινητήρα, η Mercedes-AMG παρουσιάζει τη βασική έκδοση του σπορ roadster. Η SL 43 με τη διάταξη καμπίνας 2+2 θέσεων και την υφασμάτινη οροφή, εφοδιάζεται με τετρακύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1.991 κ.εκ., ισχύος 381 ίππων και ροπής 480 Nm. Η κίνηση περνά στους πίσω τροχούς, μέσω του αυτόματου κιβωτίου 9 σχέσεων AMG SPEEDSHIFT MCT 9G.
Το σημαντικό για τη συγκεκριμένη SL είναι το γεγονός ότι φέρει ηλεκτρικό τούρμπο που προέρχεται απευθείας από την ομάδα της Mercedes-AMG στη Formula 1, κάτι που γίνεται για πρώτη φορά σε αυτοκίνητο παραγωγής! Ο ηλεκτρικός στροβιλοσυμπιεστής καυσαερίων της SL 43 λειτουργεί έως τις 170.000 σ.α.λ. και υπόσχεται άμεση απόκριση του κινητήρα στο γκάζι σε όλο το εύρος στροφών, συνδυάζοντας την εμπειρία δυναμικής οδήγησης με το αναγκαίο περιορισμό κατανάλωσης και ρύπων.
Το τούρμπο λειτουργεί μέσω ηλεκτρικού συστήματος 48V, το οποίο αναλαμβάνει επίσης να παρέχει ενέργεια στην γεννήτρια-μίζα (RSG). Η τελευταία προσθέτει υπό ορισμένες συνθήκες επιπλέον 14 ίππους στους 381 του κινητήρα εσωτερικής καύσης. Ως αποτέλεσμα, τα 100 χλμ/ώρα έρχονται από στάση σε 4,9 δευτερόλεπτα, ενώ η μέγιστη ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 275 χλμ/ώρα. Η υφασμάτινη οροφή ανοίγει και κλείνει εντός 15 δευτερολέπτων, ακόμη και εν κινήσει σε ταχύτητες έως 60 χλμ/ώρα.
«Το ηλεκτρικό τούρμπο καυσαερίων είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα της εκτεταμένης μεταφοράς τεχνογνωσίας ανάμεσα στη Formula 1 και τα αυτοκίνητα παραγωγής. Η τεχνολογία αυξάνει την ευελιξία και άρα την οδηγική απόλαυση, ενώ παράλληλα βελτιώνει την αποδοτικότητα του συστήματος κίνησης. Θέτουμε φιλόδοξους στόχους για σε σχέση με το εξηλεκτρισμένο μέλλον και καινοτόμα εξαρτήματα όπως ο ηλεκτρικός στροβιλοσυμπιεστής καυσαερίων μας βοηθούν να τους πετύχουμε», δήλωσε ο Γιόχαν Χέρμαν, επικεφαλής τεχνολογίας στην Mercedes AMG.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!