Εντυπωσιακό το νέο supersport της CFMoto
Αν γυρίσουμε τον χρόνο πίσω στον Νοέμβριο του 2021 θα θυμηθούμε μια απίθανη μοτοσικλέτα που παρουσίασε η CFMoto στην Έκθεση EICMA στο Μιλάνο. Εκείνο το πρωτότυπο ήταν άκρως εντυπωσιακό με πολλά κορυφαία χαρακτηριστικά όπως ανθρακονημάτινο κουστούμι, αναρτήσεις της Ohlins, μονόμπρατσο ψαλίδι, σύστημα εξάτμισης της SC Project και αεροδυναμικά φτερά.
Φτάσαμε στον Απρίλιο και η CFMoto αποφάσισε να βγάλει στην παραγωγή το συγκεκριμένο supersport μοντέλο. Όπως είναι λογικό τα περισσότερα από τα παραπάνω εντυπωσιακά εξαρτήματα αφαιρέθηκαν ωστόσο παρέμεινε η ουσία που είναι μια αποδοτική και διασκεδαστική μοτοσικλέτα. Σχεδιαστικά η 450SR ακολουθεί τη δομή του 300SR με αιχμηρή ουρά, επιθετικά φωτιστικά σώματα LED εμπρός, κομμάτια του φέρινγκ από ανθρακονήματα και αεροδυναμικά φτερά.
Ο κινητήρας του CFMoto 450SR είναι καινούριος, δικύλινδρος σε σειρά 449 κ.εκ. με απόδοση 50 ίππους και 39Nm ροπής. Το νέο μηχανικό σύνολο είναι ελαφρύ και ο στρόφαλος έχει σχεδιαστεί στις 270 μοίρες προκειμένου να μεταφέρει τη δύναμη στον πίσω τροχό ομαλά και αποτελεσματικά. Πολύ σημαντική δουλειά έχει γίνει στο βάρος της μοτοσικλέτας καθώς ζυγίζει μόλις 168 κιλά ανεβάζοντας το επίπεδο επιδόσεων στα ύψη.
Στον τομέα της οδηγικής συμπεριφοράς η CFMoto έχει τοποθετήσει ανεστραμμένο πιρούνι εμπρός και μονό αμορτισέρ πίσω τα οποία συνεργάζονται με ένα ατσάλινο πλαίσιο. Τα φρένα είναι της Brembo με έναν δίσκο 330mm εμπρός και 4πίστονες δαγκάνες και έναν δίσκο πίσω με ABS της Bosch. Η CFMoto αναφέρει πως η μοτοσικλέτα έχει τελική ταχύτητα σχεδόν 200Km/h και τα αεροδυναμικά φτερά παρέχουν 2 κιλά κάθετης δύναμης σε ταχύτητες της τάξης των 120Km/h.
Ακόμα δεν γνωρίζουμε αν και πότε η μοτοσικλέτα θα ταξιδέψει προς την Ευρώπη. Οι προδιαγραφές του κινητήρα είναι Euro5 κάτι που σημαίνει ότι μπορεί να μπει στην γκάμα της CFMoto, κάτι που μάλλον θα γίνει το δεύτερο εξάμηνο του 2022 ή το 2023.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!