Formula 1, Ίμολα: Γιατί δεν εξετάστηκε ο Φερστάπεν για τις κίτρινες σημαίες
Στο παρελθόν έχουμε δει αρκετές φορές μετά από τις κατατακτήριες δοκιμές τους αγωνοδίκες να εξετάζουν οδηγούς για πιθανή παραβίαση κανονισμών αναφορικά με τις κίτρινες σημαίες. Κάτι τέτοιο δε συνέβη στις κατατακτήριες δοκιμές του Grand Prix Εμίλια-Ρομάνια.
Ο Μαξ Φερστάπεν έγραψε το 1:27,999 που του έδωσε την pole position έχοντας περάσει από το σημείο που είχε σταματήσει την Alfa Romeo του ο Βάλτερι Μπότας και είχε προκαλέσει κίτρινες σημαίες.
Στο έγγραφο που δημοσιεύεται με τις οδηγίες του Διευθυντή Αγώνων, Νιλς Βίτιχ, αναφέρεται πως σε περίπτωση διπλής κίτρινης σημαίας, ο οδηγός δεν πρέπει να σημειώσει γρήγορη προσπάθεια. Επιπλέον οδηγός που περνά από χρονομετρημένο τομέα που υπάρχει διπλή κίτρινη σημαία θα δει το γύρο του να ακυρώνεται.
Η διατύπωση αυτή διαφέρει σημαντικά σε σχέση με την περίπτωση μονής κίτρινης σημαίας όπου οι οδηγοί πρέπει να πατήσουν φρένο στην εκάστοτε περίπτωση, ή να αφήσουν με εμφανή τρόπο το γκάζι, μειώνοντας την ταχύτητά τους.
Στη συγκεκριμένη περίπτωση υπήρχε μονή κίτρινη σημαία τη στιγμή που ο Φερστάπεν περνούσε από εκείνο το σημείο. Από τη ζωντανή μετάδοση μάλιστα, ήταν εμφανές πως ο οδηγός της Red Bull Racing έχασε πολύ χρόνο και μάλιστα κατέβασε σχέση στο κιβώτιο - από 7η σε 6η ταχύτητα. Ο Ολλανδός πρωταθλητής του 2021 ανέφερε το γεγονός πως μείωσε την ταχύτητά του, μιλώντας μέσω team radio με την ομάδα ομάδατου, ενώ και ο επικεφαλής της Red Bull Racing, Κρίστιαν Χόρνερ, ήταν απόλυτα σίγουρος πως δεν θα υπάρξει κάποια έρευνα.
H δράση στο Grand Prix Εμίλια-Ρομάνια συνεχίζεται το Σάββατο στις 13:30 ώρα Ελλάδος με το FP2. Μην χάσετε το LIVE του gMotion by Gazzetta στις 17:00 με το LIVE του Αγώνα Σπριντ.
Sharing the front row for Saturday's #F1Sprint 🤝🇮🇹 pic.twitter.com/z7SHcW1EVr
— Oracle Red Bull Racing (@redbullracing) April 22, 2022
Φωτογραφίες:
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!