Formula 1, Ίμολα: O Φερστάπεν χάλασε το πάρτι της Ferrari μέσα στην έδρα της

- Εκκίνηση και SC
- Επανεκκίνηση
- Το αίνιγμα των καιρικών συνθηκών
- Η ανεπιτυχής επίθεση του Λεκλέρ
- Η βροχή που δεν ήρθε
- Endgame και τέλος παιχνιδιού
Ένας εκπληκτικός Μαξ Φερστάπεν ήταν ο θριαμβευτής του GP Εμίλια-Ρομάνια στην Ίμολα, κατακτώντας μια πολύ σημαντική νίκη τόσο για βαθμολογικά όσο και ψυχολογικά. Ήταν μια σπουδαία ημέρα για τη Red Bull Racing, που έκανε το 1-2 μέσα στην έδρα της Ferrari, καθώς ο Σέρχιο Πέρεζ τερμάτισε στη 2η θέση. Ο Λάντο Νόρις της McLaren πήρε την 3η θέση και ανέβηκε στο βάθρο για πρώτη φορά φέτος.
Max Verstappen WINS the Emilia Romagna Grand Prix! 🏆#ImolaGP #F1 pic.twitter.com/3lZEBTDcZ9
— Formula 1 (@F1) April 24, 2022
Ο Σαρλ Λεκλέρ δεν μπορούσε να χτυπήσει τις Red Bull και στο τέλος δεν απέφυγε το λάθος. Τελικά πήρε την 6η θέση και παραμένει στην κορυφή της βαθμολογίας, αν και οι χιλιάδες τιφόζι που κατέκλυσαν την ιταλική πίστα περίμεναν σίγουρα κάτι περισσότερο.
Εκκίνηση και SC
Η βροχή είχε σταματήσει στην Ίμολα αλλά η πίστα ήταν αρκετά βρεγμένη και όλοι οι οδηγοί πήραν τις θέσεις τους στην εκκίνηση με τα ενδιάμεσα ελαστικά της Pirelli στα μονοθέσιά τους. Μόλις έσβησαν τα κόκκινα φώτα ο Μαξ Φερστάπεν ξεκίνησε πολύ καλά από την pole position και κράτησε τη δεύτερη θέση. Με μεγάλη χαρά στη Red Bull Racing είδαν και τον Σέρχιο Πέρεζ να κάνει καλή εκκίνηση και να ανεβαίνει δεύτερος, ενώ ο Σαρλ Λεκλέρ έχασε και την 3η θέση από τον Λάντο Νόρις, για να πέσει 4ος, προς μεγάλη απογοήτευση των τιφόζι. Πιο πίσω ο Μάγκνουσεν ήταν 5ος, μπροστά από τους Ράσελ, Μπότας, Αλόνσο, Φέτελ και Τσουνόντα. Ο Χάμιλτον ήταν 12ος.
LAP 1/63
— Formula 1 (@F1) April 24, 2022
Contact between Ricciardo and Sainz
The Aussie has got going again but the Spaniard is beached in the gravel and out of the race
⚠️ SAFETY CAR DEPLOYED ⚠️#ImolaGP #F1 pic.twitter.com/TGVi9Ogufr
Και πάλι ο πρώτος γύρος δεν ολοκληρώθηκε κανονικά, καθώς είχαμε εμφάνιση του Αυτοκίνητου Ασφαλείας, λόγω της σύγκρουσης ανάμεσα στους Ρικάρντο και Σάινθ, που άφησε το μονοθέσιο του Ισπανού της Ferrari ακινητοποιημένο στην αμμοπαγίδα για δεύτερο αγώνα, χωρίς να ευθύνεται ο ίδιος αυτήν τη φορά.
Επανεκκίνηση
Στην επανεκκίνηση, λίγους γύρους αργότερα, ο Φερστάπεν διατήρησε χωρίς πρόβλημα την πρωτοπορία, αφού είχε και την «προστασία» του Πέρεζ. Ο Λεκλέρ προσπάθησε αμέσως να επιτεθεί στον Νόρις αλλά χωρίς DRS ο Βρετανός της ΜcLaren διατήρησε την 3η θέση. Πιο πίσω ο Αλόνσο με μεγάλη ζημιά στο μονοθέσιό του, που προκλήθηκε όταν έπεσε πάνω του ο Σουμάχερ, αναγκάστηκε να εγκαταλείψει.
LAP 5/63
— Formula 1 (@F1) April 24, 2022
🟢 We are racing again! #ImolaGP #F1 pic.twitter.com/zFS9MpNOEc
Ο Λεκλέρ έδωσε στους τιφόζι μια ευκαιρία να πανηγυρίσουν όταν κατάφερε επιτέλους να προσπεράσει τον Νόρις. Ο Μονεγάσκος όμως πλέον είχε μείνει πάνω από 6 δευτερόλεπτα πίσω από τον Φερστάπεν και εκτός από αυτό έπρεπε πρώτα να φτάσει τον Πέρεζ που ήταν περίπου 3” μπροστά του. Οι Red Bull όμως ήταν πολύ γρήγορες σε εκείνο το σημείο του αγώνα και ο Λεκλέρ όχι μόνο δεν πλησίαζε αλλά έβλεπε τη διαφορά από τον Φερστάπεν να ανοίγει.
Πιο πίσω ο Ράσελ ήταν πολύ πιο γρήγορος από τον Μάγκνουσεν που ήταν μπροστά του αλλά δυσκολευόταν πολύ να περάσει. Ο Βρετανός της Mercedes το κατάφερε λίγους γύρους αργότερα, αφήνοντας τον Δανό της Ηaas να δίνει νέα μάχη με τον Βάλτερι Μπότας, Ο έμπειρος Φινλανδός της Alfa Romeo δεν άργησε να βρει κι εκείνος την ευκαιρία να περάσει και να ανέβει στην 6η θέση, πίσω από τον Ράσελ.
Το αίνιγμα των καιρικών συνθηκών
Στην πίστα της Ίμολα είχε αρχίσει να σχηματίζεται μια στεγνή γραμμή αλλά η πρόβλεψη ήταν ότι η βροχή θα επιστρέψει. Έτσι, ομάδες και οδηγοί δεν μπορούσαν εύκολα να αποφασίσουν τη στρατηγική τους, καθώς αυτή θα υπαγορευόταν πρωτίστως από τις συνθήκες. Αυτό τους έβαλε σε μια κατάσταση αναμονής και όλοι έμεναν με τα ελαστικά με τα οποία ξεκίνησαν τον αγώνα, μέχρι να αποφασίσουν ποια είναι η κατάλληλη κίνηση για τη συνέχεια.
Ο Ρικάρντο, που δεν είχε τίποτα να χάσει, αφού είχε πέσει τελευταίος μετά τη σύγκρουση του πρώτου γύρου, ήταν ο πρώτος που μπήκε στα pit για να αλλάξει τα ενδιάμεσα ελαστικά με σλικ. Το παράδειγμά του στον επόμενο γύρο ακολούθησαν κι άλλοι οδηγοί, αφού είδαν τον Αυστραλό να βελτιώνει τους χρόνους του θεαματικά. Στους επόμενους γύρους επικράτησε φρενίτιδα στα pit, καθώς όλοι οι οδηγοί μπήκαν για να βάλουν σλικ ελαστικά.
LAP 19/63
— Formula 1 (@F1) April 24, 2022
Slicks being bolted on everywhere, including on Checo Perez's car #ImolaGP #F1 pic.twitter.com/k3mLy1B93J
Η κατάσταση στην κορυφή δεν άλλαξε μετά τα pit stop, με τον Φερστάπεν να διατηρεί την πρωτοπορία και τον Πέρεζ να ξαναπαίρνει τη 2η θέση. Ο Μεξικανός μπήκε ένα γύρο νωρίτερα για τη δική του αλλαγή και έτσι όταν επέστρεψε στην πίστα πίσω από τον Λεκλέρ είχε τα ελαστικά του σε κανονική θερμοκρασία, ενώ του Λεκλέρ ήταν ακόμα κρύα, και έτσι πέρασε σχετικά εύκολα.
Η ανεπιτυχής επίθεση του Λεκλέρ
Όταν και τα ελαστικά του Λεκλέπ έφτασαν στη σωστή θερμοκρασία, ο Μονεγάσκος κόλλησε πίσω από τον Πέρεζ και άρχισε να τον πιέζει ασφυκτικά. Ο Λεκλέρ ήταν εμφανώς ταχύτερος αλλά χωρίς DRS, που λόγω συνθηκών δεν ήταν ενεργοποιημένο, δεν μπορούσε να περάσει. Για λίγους γύρους οι δυο τους έδωσαν μάχη, μέχρι ο Πέρεζ να ανεβάσει το ρυθμό του και να αρχίσει να απομακρύνεται, γράφοντας ταχύτερους γύρους.
LAP 25/63
— Formula 1 (@F1) April 24, 2022
📸 Leclerc chasing Perez in the battle for P2
TOP 10
Verstappen
Perez
Leclerc
Norris
Russell
Bottas
Vettel
Magnussen
Tsunoda
Stroll #ImolaGP #F1 pic.twitter.com/cDfKlop1lC
Πιο πίσω ο Νόρις διατηρούσε με άνεση την 4η θέση, με διαφορά ασφαλείας από τον 5ο Ράσελ, ο οποίος είχε επίσης πολύ μεγάλη διαφορά από τον Μπότας που ακολουθούσε στην 6η θέση. Ο Φέτελ με πολύ καλή στρατηγική είχε ανέβει στην 7η θέση, μπροστά από τον Μάγκνουσεν. Για τις δύο τελευταίες θέσεις της 10άδας είχαμε μεγάλη μάχη ανάμεσα σε Τσουνόντα, Στρολ, Οκόν, Αλμπον, Γκασλί, Χάμιλτον και Ρικάρντο.
Η βροχή που δεν ήρθε
Οι Red Bull Racing έδειχναν αχτύπητες στην κορυφή, με τον Μαξ Φερστάπεν να έχει πάει τη διαφορά από τον Πέρεζ σε διψήφιο νούμερο και τον Μεξικανό να μην ξεφεύγει αλλά ταυτόχρονα να μην απειλείται ιδιαίτερα από τον Λεκλέρ που ήταν πίσω του στην 3η θέση. Ήταν δύσκολη κατάσταση για τον Μονεγάσκο, που καθώς δεν αναμένονταν άλλα pit stop δεν είχε πολλά βέλη στη φαρέτρα του για να προσπαθήσει να ανατρέψει την κατάσταση.
LAP 34/63
— Formula 1 (@F1) April 24, 2022
Hamilton chasing Gasly, and with DRS now enabled, the Mercedes man could be about to make a decisive move #ImolaGP #F1 pic.twitter.com/CmD44aDsSF
Η βροχή ωστόσο αργούσε να εμφανιστεί και καθώς η κατάσταση της πίστας βελτιωνόταν γύρο με το γύρο οι χρόνοι έπεφταν αλλά δεν είχαμε σημαντικές αλλαγές στην κατάταξη, παρότι στο μεταξύ ενεργοποιήθηκε το DRS. Το πιο χαρακτηριστικό δείγμα της κυριαρχίας του Φερστάπεν ήρθε περίπου 20 γύρους πριν από το τέλος, όταν ο Ολλανδός έριξε γύρο στον Χάμιλτον, τον οδηγό με τον οποίο μαχόταν τροχό με τροχό για τον τίτλο. Σε εκείνο το σημείο ο Βρετανός έδινε μάχη με τον Γκασλί και τον Άλμπον για τη 12η θέση. Υπύρξε πάντως πρόοδος για έναν οδηγό, και αυτός ήταν ο Γιούκι Τσουνόντα της AlphaTauri, που πέρασε τον Μάγκνουσεν για την 8η θέση.
Endgame και τέλος παιχνιδιού
Ο Σαρλ Λεκλέρ έπαιξε το τελευταίο του χαρτί, μπαίνοντας για αλλαγή ελαστικών 13 γύρους πριν από το τέλος, με τα μαλακά να αντικαθιστούν τα βρόχινα. Ο Μονεγάσκος της Ferrari βγήκε στην πίστα πίσω από τον Νόρις, αλλά λίγο αργότερα τον πέρασε εύκολα. Η Red Bull αντέδρασε άμεσα και φώναξε τον Σέρχιο Πέρεζ για αλλαγή ελαστικών στον επόμενο γύρο, και τον Μαξ Φερστάπεν στον μεθεπόμενο.
Η κίνηση της Ferrari έδειξε να αποδίδει, καθώς ο Λεκλέρ «εξαφάνισε» τη διαφορά από τον Πέρεζ και βρέθηκε ακριβώς πίσω του και μέσα στη ζώνη του DRS. Και πάλι όμως η Red Bull ήταν πολύ γρήγορη και ο Πέρεζ κρατήθηκε μπροστά. Ο Λεκλέρ προσπάθησε πολύ, αλλά τελικά δεν απέφυγε το λάθος και βγήκε εκτός πίστας. Ήταν τυχερός ότι χτύπησε ελαφριά στην μπαριέρα και δεν έκανε ζημιά στο μονοθέσιο, αλλά έπρεπε να μπει ξανά για αλλαγή ελαστικών και έπεσε στην 9η θέση.
LAP 54/53
— Formula 1 (@F1) April 24, 2022
Leclerc has gone into the barriers at the chicane!
He's got going again, returns to the pits and then out again on track but down in P9 #ImolaGP #F1 pic.twitter.com/242hWCCR8h
Με την πίεση να έχει φύγει οριστικά από τις πλάτες τους, οι οδηγοί της Red Bull Racing τερμάτισαν σε παράταξη, με τον Μαξ Φερστάπεν να παίρνει μια τεράστια νίκη και τον Σέρχιο Πέρεζ να συμπληρώνει ένα εξαιρετικά σημαντικό 1-2. Ο Λάντο Νόρις «από το πουθενά» έφερε τη Mclaren στην 3η θέση και ανέβηκε στο βάθρο των νικητών. Ο Τζορτζ Ράσελ τερμάτισε 4ος, έχοντας δώσει στους τελευταίους γύρους επική μάχη με τον Βάλτερι Μπότας, που ήταν 5ος. Ο Σαρλ Λεκλέρ κατάφερε τελικά να τερματίσει στην 6η θέση και ακολούθησαν οι Τσουνόντα, Φέτελ, Μάγκνουσεν και Στρολ.
Επόμενος αγώνας είναι το το Grand Prix του Μαϊάμι, που θα διεξαχθεί το 3ήμερο 6-8 Μαΐου.
Αποτελέσματα GP Εμίλια-Ρομάνια
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!
bavarakos
Όλοι λέτε για τις αναβαθμίσεις των ομαδων, το θέμα είναι να βελτιώνουν σε ταχύτητα και όχι να έχουν αρνητικό αντίκτυπο. Ποτέ δεν είσαι σίγουρος πως συμπεριφέρεται το αμάξι. Το πρωτάθλημα έχει πολύ δρόμο πάντως όσο για τον σαινθ απο τους 5 αγώνες να κάνει και έναν καλο μια μετριότητα και μισή.
FIAT1899
Τα πράγματα δεν πήγαν πολύ καλά για την κόκκινη ομάδα. Η στρατηγική θα μπορούσε να ήταν διαφορετική αν ήταν και τα 2 αυτοκίνητα μέσα. Μετά και τα σημερινά ο Μονεγάσκος είναι "μάλλον" το Νο1 στην ομάδα. Παρά τις οποίες καταστάσεις ατυχίες κτλ ήρθε 6ος και έφερε βαθμούς για τον εαυτό του και την ομάδα και έτσι είναι πάλι πρώτος. Οι πιλότοι V.Bottas και Κ.Magnussen πολύ καλοί και σήμερα.
Τώρα Miami USA σημαντικός αγώνας και για το κομμάτι παραγωγής των κοινών αυτοκινήτων καθώς μιλάμε για την Αμερικάνικη αγορά.
Παρά το σημερινό όχι και τόσο καλό αποτέλεσμα για την κόκκινη ομάδα έχει ακόμα το προβάδισμα όχι μόνο βαθμολογικά αλλά και τεχνολογικά διότι η Red Bull έφερε βελτιώσεις/αναβαθμίσεις κάτι που ακόμα δεν έχει κάνει η Ferrari άρα και εδώ έχει προβάδισμα η Ferrari αφού είδε τι βελτιώσεις έφερε η Red Bull. Επίσης είναι ευνόητο οτι η Scuderia Rossa δεν γίνεται να κερδίζει πάντα, καθώς μιλάμε για Πρωτάθλημα και βαθμολογία. Κάποιες πίστες ευνοούν το αυτοκίνητο κάποιες άλλες όχι και το ίδιο ισχύει σχεδόν για όλες τις ομάδες, είναι πολλά τα GP στο καλεντάρι του 2021-22.
Οι πιλότοι M.Verstappen και S.Perez θέλουν προσοχή καθώς και ο G.Russell.
O L.Hamilton είναι και δείχνει χορτασμένος 7 συνεχόμενα Παγκόσμια Πρωταθλήματα, ενώ συνεχίζονται τα προβλήματα και με τον Τεχνικό Διευθυντή της Mercedes, ίσως του χρόνου να είναι εκτός Mercedes (ίσως Alfa Romeo, Haas θα δούμε..).
Από κει και πέρα υπολογίσιμη δύναμη ορισμένες φορές προβάλει και η McLaren με L.Norris και D.Ricciardo καθώς ακόμα η Mercedes δεν δείχνει έτοιμη για πρωταθλητισμό (μέχρι στιγμής είναι ανοικτή η 3η θέση).
Tώρα για το Sprint Race του Σαββάτου έχει ενδιαφέρον αλλά κάνει φοβερά σύνθετο το θέμα λάστιχα και set up καθώς, σχεδόν όλοι επιλέγουν τα κόκκινα Pirelli με το ανάλογο set up για την Pole και στην συνέχεια την Κυριακή θέλουν set up για όλες τις γόμες της Pirelli (κόκκινη, κίτρινη, άσπρη) πολύ δύσκολη υπόθεση αυτό..
Πέρα από όλα αυτά, 22 Grand Prix είναι κατά την γνώμη μου πολλά, και δεν ξέρω αν ωφελούν την τεχνολογία από ένα σημείο και πέρα, ανεβάζουν τα κόστη των ομάδων καταπονούν πιλότους/μηχανικούς. Οπότε ίσως θέλει περίπου κάπου στα 17-18 GPs συνολικά, ή μείωση των αριθμών των γύρων ανά αγώνα με τον υπάρχoντα αριθμό GPs.
#PurePassionF1-75
#PurePassionORLENC42
#Pirelli150YEARS
Lorem Ipsum
Οσοι λετε για τον Χαμιλτον, προφανως δε παρακολουθειτε τα γκραν πρι. Ο Ρασελ εχει απιστευτη τυχη στα περισσοτερα, λογω συγκυριων βρισκεται αρκετα ψηλα, οχι γιατι οδηγει καλυτερα.
Στο 1ο γκραν πρι, ο Ρασελ εκανε ενα (μοναδικο) πιτ στοπ υπο αυτοκινητο ασφαλειας, ενω ο Χαμιλτον ειχε μπει μολις πριν. Δε προσπερασε κανεναν, αλλα τελειωσε...μπροστα απο τον Χαμιλτον, γιατι πολυ απλα κερδισε τα 20'' του πιτ στοπ.
Στο επομενο γκραν πρι, ο Χαμιλτον ηταν παλι μπροστα κι οταν ηταν να μπει για πιτ στοπ, ειχαμε παλι ατυχημα, με αποτελεσμα να κλεισει το πιτ λεϊν, να χασει τη θεση του και να βρεθει πισω του.
Ακομα και σημερα, ο Ρασελ βρεθηκε 4ος, γιατι απλα...εβγαιναν εξω οσοι ηταν μπροστα του (Σαϊνθ, Ρικιαρντο, Λεκλερ κτλ). Σε προσπερασεις εχει 14 λιγοτερες (!) απο τον Χαμιλτον.
Επισης ο Χαμιλτον και σημερα και στα προηγουμενα γκραν πρι, εχει τραγικα πιτ στοπ , σημερα εχασε 3 θεσεις απο το πιτ στοπ του.
Τελος, η Μερσεντες παραδεχτηκε πως στο αυτοκινητο του Χαμιλτον εριχνε εξτρα βαρος για να εχουν μετρησεις για μελλοντικα γκραν πρι κι ας χανουν βαθμους τωρα.
Ικανοτατος οδηγος ο Ρασελ, αλλα προς το παρον απλα...παει γυρω-γυρω και τον ευνοουν οι συνθηκες. Οπως σημερα ευνοησαν και τη ΜακΛαρεν, αυτα δε σημαινουν τιποτα για την ικανοτητα ενος οδηγου. Δεν εγινε ξαφνικα καλος οδηγος ο Νορις, απλα...του εκατσε ενα λαχειο γκραν πρι. Το αν πηγαινει καποιος γρηγορα ή οχι, φαινεται απο το οτι ο Μαξ θα εριχνε γυρο σε...ολους σχεδον.
Teo GeorgantasLorem Ipsum
Η αλήθεια είναι πως φέτος ο Λουις ψάχνεται ακόμη. Από την άλλη, αυτά που γράφεις είναι σωστά και έχει βάση το επιχείρημα σου. Ωστόσο θα το εκτιμούσα εάν λέγαμε τα ίδια και για τις ΑΜΕΤΡΗΤΕΣ φορές που ο Χαμιλτον ευνοήθηκε από τις συγκυρίες και διάφορους εξωγενείς παράγοντες. Δε χρειάζεται να πάμε μακρυά. Πέρυσι μόνο να δούμε ποσό τυχερός ήταν σε σχέση με τον Μαξ ή ποσό άτυχος ήταν ο Μαξ σε σχέση μα τον Χαμιλτον. Εγώ δέχομαι αυτό που λες. Αλλά επειδή φαίνεσαι διαβασμένος καλό θα είναι να αναγνωρίζεις και την εύνοια που είχε στο παρελθόν ο Χαμ.
GiorgioArmaniLorem Ipsum
Για ποιο λόγο γράφεις ένα κατεβατο κ δν λες τα αυτονόητα ότι ο Χάμιλτον είχε ένα κακό 3ημερο...Γενικά φέτος οδηγάει μέτρια κ δν είναι μόνο θέμα μονοθεσίου
Pharaoh19
Ο πρωταθλητισμός θέλει εγωισμό… Πρωταθλητής δεν γίνεσαι αν δεν θεωρείς τον εαυτό σου ανώτερο και καλύτερο των άλλων και να τρελαίνεσαι όταν χάνεις…
Ο Λεκλερ έχει πολλή ευγενή άμιλλα και εξαιτίας αυτού θα χάνει σημαντικούς βαθμούς ενώ δεν θα πρέπει… πέρυσι ο Μαξ εξαιτίας του τσαμπουκά του έγινε πρωταθλητής… Δυστυχώς ο Χαμ πρέπει να αποσυρθεί για να μην απομυθοποιηθεί…. Είναι κρίμα να τον περνάνε σαν σταματημένο….
τακεσιPharaoh19
Δεν χρειαζεται να εισαι υπεροπτης για να γινεις πρωταθλητης. Μπατον, Ραικονεν, Χακινεν, Ροσμπεργκ μας το εχουν δειξει αυτο. Χρειαζεται να μπορεις να αποβαλλεις τις κακοτοπιες γρηγορα και αυτο ο Λεκλερ το κανει καλυτερα απο τον καθενα στο γκριντ. Μιλαμε για ενα παιδι που εχασε τον πατερα και τον κολλητο του και πηγε και κερδισε. Το μενταλιτε το εχει. Απλα χρειαζεται μια στρατηγικη με τη Φερραρι που να λεει οτι ολοι οι ποντοι μετρανε. Μην κανεις βουτες αν ειναι πολυ ρισκαδορικες.
anwnimos 24
καταστροφη απλα σημερα..εκλεισα την τιβι οταν ειδα παλι το τετακε του σαινθ κ την κακη εκινηση του λεκλερ..οτι χτισαμε σε 3 αγωνες τον χασαμε σε ενα γκραν πρι..τελικα θυμιζουμε της εποχες του σεμπ που περναμε δυσκολα νικες κ χαναμε ευκολα μετα..καλη ανασταση με ολους κ με υγεια..
Lion138anwnimos 24
φίλε γίνονται αυτά.. αλλά πόνεσε περισσότερο στην έδρα μας..υπομονή ακόμα υπάρχει λίγο διαφορά..
ο Λεκλερ μακάρι να συνεχίσει έτσι δεν ξέρω αν αντέχει τη πίεση.
όσο για το Σαινθ πραγματικά άτυχος.. κριμα
alkoulis_antifuckscista
Απογοήτευση για τη Φεράρι. Γενικά το μήνυμα είχε δωθεί από χθες. Όπως και να χει η έλλειψη βάθρου είναι καταστροφή για σήμερα. Πολύ κατώτερη των προσδοκιών η ομάδα.
Lorem Ipsum
Πρέπει να είναι στα χειρότερα 2-3 γκραν Πρι που έχω παρακολουθήσει. Θύμισε περιόδους πριν το DRS που φωνάζαμε...γκολ σε πιθανή προσπέραση. Η Μερσεντές συνεχίζει τα εγκληματικά λάθη στα πιτ στοπ του Χάμιλτον και γενικά στη στρατηγική του, ο ίδιος εμφανώς δεν έχει ψυχολογία. Κακός συνδυασμός.
Να'χαμε να λέγαμε
Πολύ κρίμα για το παλικαρι μας τον Νόρρις που και φέτος δεν έχει αυτοκίνητο κοντά στους 2 πρώτους να κυνηγήσει νίκες. Θεωρώ λάθος του Ρικάρντο στην αρχή αλλά την γλίτωσε λόγω συνθηκών. Γλίτωσε την τιμωρία όχι ότι αυτό του προσέφερε κάτι. Από κει και πέρα η Ρεντ Μπουλ είναι μπροστά, η Φεράρι ναι μεν έχει ταχύτητα αλλά είναι μακριά από τον πρωταθλητισμό και αυτό φαίνεται. Μερκ σε κακό χάλι. Έχουν πλάκα οι haters του Χάμιλτον που περίμεναν να τον δούνε πίσω για να πουν την κακια τους.
NorkerΝα'χαμε να λέγαμε
Σωστός σε όλα, ο Ντανυ το πάλεψε αλλά στάθηκε άτυχος με χτύπημα του μπότας κατά την σύγκρουση που προκάλεσε ζημιά στον διαχυτη. Ο Λαντο πραγματικά έχει πολύ ταλέντο και είναι φαντεζί οδηγός, μα ένα καλό μονοθέσιο θα χάριζε μοναδικές στιγμές. Συμφωνώ και στο θέμα Χαμ, τόσο χειτ δεν έχω ξαναδεί
ΓιάννηςLΝα'χαμε να λέγαμε
Χρόνια πολλά! Αυτοκίνητο έχει. Κινητήρα δεν έχει. Προς το παρόν τουλάχιστον. Ο Ρικιάρντο εάν δεν καβαλούσε το κερμπ και πήγαινε όλο το μονοθέσιο μέσα στην πίστα θα κοπανούσε έτσι και αλλιώς τον Σάινθ, διότι ο τελευταίος είχε πορεία με βάση την οποία είχε αφήσει χώρο για τον Ρικιάρντο τόσο όσο να περάσει καβαλώντας όμως το κερμπ. Οπότε αν δεν το καβαλούσε θα συγκρούονταν έτσι και αλλιώς. Η Mercedes θα ανακάμψει σύντομα, το θεωρώ δεδομένο, το θέμα μόνο είναι αν θα το κάνει μέσα στους επόμενους 2 αγώνες. Αν βελτιώσουν τον κινητήρα θα δούμε και άλλα βάθρα με τις McLaren. Είναι ολοφάνερη η έλλειψη δύναμης, αλλιώς ο Hamilton θα είχε περάσει τον Γκασλί.
zohankoukou
Και τωρα που η RB θα είναι ταχύτερη-ισάξια της Ferrari, οι των Ferrari ξαφνικα θα είναι ευχαριστημένοι για την υπαρξη του DRS. Στους πρώτους αγώνες που πήγαινε τρένο και μόνο στις ευθείες κινδύνευε απο την RB, όλως τυχαίως όλοι εναντίων του DRS.
Σήμερα χωρίς DRS o Λεκλέρκ τον Πέρεζ δεν τον είχε.
Pol0reszohankoukou
Εντωμεταξυ πκτε κανενας δεν παραπονεθηκε για το drs...
zohankoukouPol0res
Κ όμως, στα social, αν ρίξεις μια ματια στα σχόλια μετα τους πρώτους αγώνες, πάρα πολλοί φαν της Ferrari εκραζαν το DRS. Γιατι μόνο έτσι μπορούσε να απειλήσει η RB τον διαφενόμενο περίπατο της Ferrari αυτή τη σεζόν.
Εντωμεταξύ έχουμε δει τρομερους αγώνες και μάχες Λεκλερκ-Φερστάπεν ακριβώς λόγω του DRS.
τακεσιzohankoukou
Σημασια δεν εχει τι πιστευουν στα σοσιαλ. Σημασια εχει τι πιστευουν οι ομαδες και καμια ομαδα δεν εχει θεμα με το δρς.
FIAT1899zohankoukou
Δεν είναι όλες οι πίστες κατάλληλες για όλα τα αυτοκίνητα. Τώρα Miami USA για ατελείωτες ευθείες. Επιπλέον η Red Bull έριξε το χαρτί της πρώτης βέλτιωσεις κάτι που ακόμα δεν έχει κάνει η Ferrari άρα η Red Bull είναι έστω και λίγο πίσω από την Ferrari προς το παρόν.
Iasonasv
Αυτή η κερμποκλωτσιά τιμονιά του Λεκλερ με πέταξε από τον καναπέ. Μου θύμισε τον Χακινεν που είχε πάθει παρόμοιο τετακε ενω ήταν πρώτος στην Μοντσα. Οι παλαιότεροι θα θυμούνται το κλάμα ανάμεσα στα δέντρα αλλά το πρωτάθλημα το πήρε στο τέλος. Εύχομαι να μην κοστίσει στον Λεκλερ. Ωραία σεζόν. ΥΓ. κάτι πρέπει να γίνει με τα κοπανήματα στην ασφαλτο με τόσα χιλιομετρα, τα μονοθέσια τελειώνουν τον αγώνα με τις μισές βίδες και φαναρτζοδουλειές. Αμα σκάσει το λάστιχο με τόσα χιλιόμετρα να δω τους έξυπνους της επιτροπής ground effect...