Renault Group: Η δυτική Ευρώπη σε πρώτο πλάνο μετά τις κυρώσεις στη Ρωσία

Renault Group: Η δυτική Ευρώπη σε πρώτο πλάνο μετά τις κυρώσεις στη Ρωσία

Κώστας Μπιτσικώκος
Renault Group: Η δυτική Ευρώπη σε πρώτο πλάνο μετά τις κυρώσεις στη Ρωσία
H διακοπή δραστηριοτήτων στη Ρωσία λόγω του πολέμου, υποχρεώνει τον γαλλικό όμιλο να αλλάξει τη στρατηγική του.

Τα αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου του 2022 ανακοίνωσε το Renault Group, με την έλλειψη ημιαγωγών και τον Πόλεμο στην Ουκρανία να έχουν σημαντική επίδραση. Καταγράφηκε μείωση πωλήσεων κατά 17,1% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2021, ενώ τα έσοδα του ομίλου μειώθηκαν κατά 2,7% (στα 9,7 δισ. ευρώ).

Οι κυρώσεις που επιβλήθηκαν στην Μόσχα ανάγκασαν το γαλλικό όμιλο να διακόψει κάθε δραστηριότητα στη Ρωσία, η αγορά της οποίας είναι η δεύτερη μεγαλύτερη για το Renault Group μετά από αυτήν της Γαλλίας. Ειδικότερα στη Ρωσία, τα έσοδα της AvtoVAZ (μητρικής εταιρείας της Lada) και της Renault μειώθηκαν κατά 15,7%.

Το Renault Group επαναπροσδιορίζει τη στρατηγική του με στόχο τη δημιουργία αξίας, δίνοντας έμφαση σε αγορές που του επιτρέπουν να έχει μεγαλύτερο κέρδος. Στις πέντε μεγαλύτερες αγορές της Ευρώπης (Γερμανία, Γαλλία, Μ. Βρετανία, Ιταλία και Ισπανία), το μείγμα λιανικών πωλήσεων του ομίλου κατά το πρώτο τρίμηνο του 2022 εκτοξεύτηκε στο 69%, έναντι 54% την αντίστοιχη περσινή περίοδο.

Η Renault θα επενδύσει ακόμη περισσότερο στην εξηλεκτρισμένη γκάμα E-Tech, στην οποία περιλαμβάνονται υβριδικά και αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα. Το μερίδιό τους το πρώτο τρίμηνο του 2022 ανήλθε στο 36% επί των συνολικών πωλήσεων της γαλλικής μάρκας, έναντι 23% την αντίστοιχη περίοδο του 2021. Το Dacia Sandero παραμένει το πρώτο αυτοκίνητο σε πωλήσεις λιανικής στην Ευρώπη, ενώ το αμιγώς ηλεκτρικό crossover Spring έχει καταγράψει 9.000 πωλήσεις στην Ευρώπη κατά τους τρεις πρώτους μήνες του έτους.

 

Renault Megane E-Tech

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!