Η Ducati DesertX σε σκληρή χωμάτινη δοκιμασία (vid)

Κώστας Παστρίμας
Η Ducati DesertX σε σκληρή χωμάτινη δοκιμασία (vid)
Η Ducati συνεχίζει την εξέλιξη του adventure μοντέλου της αυτήν τη φορά στα χέρια του Αντονί Μέο.

Πριν από μερικές εβδομάδες είχαμε την ευκαιρία να δούμε από κοντά την Ducati DesertX στο Athens Motoshow σε πρωτότυπη μορφή. Οι Ιταλοί συνεχίζουν δυναμικά την εξέλιξη και τις δοκιμές της μοτοσικλέτας προκειμένου να περάσει όλα τα σκληρά τεστ και να είναι έτοιμη να κατακτήσει κάθε γωνιά του κόσμου σε κάθε τερέν και συνθήκες.

Το τελευταίο βίντεο που έδωσε στη δημοσιότητα η Ducati μας δείχνει το DesertX να κάνει απίθανα πράγματα στην πίστα Ντόρνο της Ιταλίας. Η συγκεκριμένη πίστα είναι για μοτοσικλέτες motocross και το ιταλικό μοντέλο δείχνει τις ικανότητές του στα χέρια του έμπειρου αναβάτη Αντονί Μέο. Η DesertX της δοκιμής είναι εξοπλισμένη με ειδικά ελαστικά για χώμα και εργοστασιακό προστατευτικό κινητήρα Ducati Performance, ενώ είναι γεμάτη με καύσιμο για να διαπιστωθεί πως συμπεριφέρεται με πλήρες βάρος.

Ducati DesertX

Η Desert X είναι εξοπλισμένη με τον δικύλινδρο V2 κινητήρα 937 κ.εκ. ο οποίος αποδίδει 110 ίππους και 92Nm ροπής. Το μηχανικό σύνολο συνοδεύεται από σύστημα ηλεκτρονικού γκαζιού Ride-By-Wire και αρκετά ηλεκτρονικά βοηθήματα όπως επιλογές οδήγησης, σύστημα ελέγχου της σούζας, σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης, σύστημα ελέγχου στο φρένο του κινητήρα, quickshifter στο κιβώτιο ταχυτήτων και Cruise Control.

 

Ducati DesertX

Οι αναρτήσεις είναι της KYB με ένα ανεστραμμένο πιρούνι 46mm εμπρός πλήρως ρυθμιζόμενο και ένα μονό αμορτισέρ πίσω, ενώ τα φρένα είναι της Brembo. Οι τροχοί είναι 21 ιντσών εμπρός και 18 ιντσών πίσω με το βάρος της μοτοσικλέτα να φτάνει τα 223 κιλά γεμάτη. Μετά λοιπόν από την έρημο και τους αμμόλοφους η DesertX δοκιμάζεται πλέον σε πιο σκληρά τερέν με χώμα και άλματα για να διαπιστωθεί η ευελιξία και η ανθεκτικότητά της.

Το βίντεο του DesertX να κάνει motocross.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!