Toyota Supra: Πιο αγριεμένη από ποτέ και με χειροκίνητο κιβώτιο (vid)
Έπειτα από τις κυκλοφορίες των GR Yaris και GR Corolla, η Toyota πραγματοποίησε τα επίσημα αποκαλυπτήρια της χειροκίνητης έκδοσης της GR Supra. To μηχανικό κιβώτιο, σύμφωνα με την ιαπωνική φίρμα προσφέρει «αυθεντική οδηγική εμπειρία». Για να γιορτάσει την επιστροφή του μηχανοκίνητου κιβωτίου, η Toyota προσφέρει μία ειδική έκδοση της Supra, ονόματι A91-MT Edition.
Mόλις 500 μονάδες της έκδοσης αυτής θα περάσουν στην παραγωγή, με την Supra να είναι διαθέσιμη αποκλειστικά σε δύο χρωματισμούς: Matte White και CU Later Gray, ενώ συνδυάζεται με ζάντες 19 ιντσών. Στο εσωτερικό διαθέτει δερμάτινα Cognac καθίσματα και έναν λεβιέ με επένδυση από δέρμα Alcantara με το σήμα GR. Επιπλέον premium αίσθηση δίνει το ηχοσύστημα 12 ηχείων της JBL.
Το μηχανικό κιβώτιο 6 ταχυτήτων έχει σχεδιαστεί αποκλειστικά για τον εξακύλινδρο τούρμπο κινητήρα 3.0 λίτρων απόδοσης 387 ίππων και 497 Nm ροπής. Οι μηχανικοί της Toyota τροποποίησαν ένα υπάρχον κιβώτιο και έκαναν τις απαραίτητες επεμβάσεις, με αποτέλεσμα να μειωθεί το βάρος κατά 40 ολόκληρα κιλά. Μάλιστα διαθέτει ένα ειδικό λογισμικό που βελτιστοποιεί τη ροπή τη στιγμή που απελευθερώνεται ο συμπλέκτης. Στην επιλογή Sport Mode, το λογισμικό αυτό μπορεί να απενεργοποιηθεί.
Στις ρυθμίσεις του κιβωτίου, οι σχέσεις του έχουν υποστεί επίσης αλλαγές, ώστε να υπάρχει καλύτερη αίσθηση της επιτάχυνσης. Με την προσθήκη του μηχανικού κιβωτίου, αλλαγές έγιναν επίσης στις ρυθμίσεις των traction control, stability control και σύστημα anti-roll.
H Toyota μερίμνησε και για τη διαδικασία του drift κι έτσι τροποποίησε επίσης το Track Mode, ενώ η νέα λειτουργία Hairpin+ επιτρέπει ακόμα πιο συναρπαστική οδήγηση στις στροφές. Με τη βελτιστοποίηση της ροπής, η Toyota επιτρέπει κατά την αλλαγή κατεύθυνσης της Supra τα ελαστικά στη δεξιά μεριά να έχουν διαφορετική γωνία ολίσθησης.
Με την κυκλοφορία της νέας GR Supra, οι υπόλοιπες εκδόσεις του μοντέλου υπέστησαν βελτιώσεις. Ειδικά σε αυτές με τον κινητήρα 3.0 λίτρων υπάρχουν ειδικές αλλαγές στην ανάρτηση για καλύτερη ισορροπία και άνεση, ενώ παράλληλα το διαφορικό του πίσω άξονα έχει ενισχυθεί με ένα αναβαθμισμένο ηλεκτρικό σύστημα power steering. Επιπλέον η παλέτα χρωμάτων έχει ενισχυθεί με την προσθήκη της απόχρωσης Stratosphere Blue.
Η νέα Toyota GR Supra αναμένεται να κυκλοφορήσει αργότερα μέσα στο 2022, με τις τιμές της να ανακοινώνονται σε μεταγενέστερη ημερομηνία.
Δείτε το παρακάτω βίντεο της Toyota που παρουσιάζει τη νέα GR Supra.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!