Ισχυρή συνεργασία Ducati και Audi με φόντο το DesertX(vid)
Η Ducati μας είχε βομβαρδίσει τους τελευταίους έξι μήνες με πληροφορίες και βίντεο του νέου off-road μοντέλου της DesertX. Πλέον ήρθε η ώρα της επίσημης παρουσίασης του μοντέλου η οποία πραγματοποιήθηκε στην Σαρδηνία. Για να τονίσει τη σημασία του νέου μοντέλου στην γκάμα της η Ducati είχε μερικούς πολύ ιδιαίτερους καλεσμένους στο event όπως το ηλεκτρικό αγωνιστικό Audi RS Q e-tron το οποίο αγωνίστηκε στο Ράλλυ Ντακάρ του 2022 και τα πληρώματα των Στεφάν Πετερανσέλ και Κάρλος Σάινθ.
Τους θρύλους των αγώνων συνόδευσε ακόμα ένας πολύπειρος οδηγός από τον κόσμο των δύο τροχών, ο Ντανίλο Πετρούτσι. Ο Ιταλός αναβάτης στο τέλος του 2021 αποχώρησε από το MotoGP και μετακόμισε στο Πρωτάθλημα Superbike MotoAmerica στις ΗΠΑ με την Ducati, ενώ ενδιάμεσα είχε πάρει μέρος στο Ράλλυ Ντακάρ 2022 με την KTM. Ο Πετρούτσι είχε μια πρώτης τάξεως ευκαιρία να οδηγήσει την καινούρια μοτοσικλέτα της Ducati και να χαρίσει άφθονο θέαμα. Μάλιστα, μαζί του στην ειδική διαδρομή που είχε ετοιμάσει η Ducati, ακολουθούσε το Audi RS Q e-tron με οδηγό τον Κάρλος Σάινθ ενθουσιάζοντας τους επισκέπτες και τους δημοσιογράφους της διοργάνωσης.
Η Ducati στο πλαίσιο της παρουσίασης της μοτοσικλέτας σε συνεργασία με την Audi δημιούργησε ένα ιδιαίτερο βάψιμο στη μοτοσικλέτα το οποίο είναι εμπνευσμένο από το αγωνιστικό RS Q. Ο Αντρέα Φερασέρι, Διευθυντής του Centro Stile Ducati τόνισε: «Όταν είδαμε το RS Q e-tron πρώτη φορά δεν μπορούσαμε να μη φανταστούμε αμμόλοφους και βράχους και εκεί κοντά την DesertX. Αυτή η διοργάνωση μας έδωσε τη δυνατότητα να το κάνουμε και αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε ένα ιδιαίτερο βάψιμο, εμπνευσμένο από τα χρώματα και τα γραφικά του πρωτότυπου της Audi. Το να παρακολουθείς αυτοκίνητα και μοτοσικλέτες μαζί σε χωμάτινες διαδρομές είναι εντυπωσιακό. Η συνεργασία ανάμεσα στις δύο μάρκες από σχεδιαστικής άποψης είναι πολύ σημαντικό».
Η DesertX είναι εξοπλισμένη με τον δικύλινδρο V2 κινητήρα 937 κ.εκ. ο οποίος αποδίδει 110 ίππους και 92Nm ροπής. Το μηχανικό σύνολο συνοδεύεται από σύστημα ηλεκτρονικού γκαζιού Ride-By-Wire και αρκετά ηλεκτρονικά βοηθήματα. Οι αναρτήσεις είναι της KYB με ένα ανεστραμμένο πιρούνι 46mm εμπρός πλήρως ρυθμιζόμενο και ένα μονό αμορτισέρ πίσω, ενώ τα φρένα είναι της Brembo. Οι τροχοί είναι 21 ιντσών εμπρός και 18 ιντσών πίσω με το βάρος της μοτοσικλέτα να φτάνει τα 223 κιλά γεμάτη. Η μοτοσικλέτα θα είναι διαθέσιμη και σε έκδοση με μειωμένη ισχύ 35kW για αναβάτες με δίπλωμα Α2, ενώ αναμένεται στα σημεία πώλησης της Ducati στις αρχές Ιουνίου.
O Πετρούτσι ξεσαλώνει με το DesertX.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!