BMW: Δοκιμές στα χιόνια για την iX1

BMW: Δοκιμές στα χιόνια για την iX1

BMW: Δοκιμές στα χιόνια για την iX1
H BMW συνεχίζει τις σκληρές δοκιμές πάνω στο αμιγώς ηλεκτρικό της iX1 το οποίο αναμένεται το Φθινόπωρο του 2022.

Η BMW iX1 είναι το τρίτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο SAV της γερμανικής φίρμας και ακολουθεί τη σχεδιαστική δομή της τρίτης γενιάς της δημοφιλής BMW X1 η οποία θα παρουσιαστεί μετά το καλοκαίρι του 2022. Το πολυτελές μοντέλο συνεχίζει την εξέλιξή του από τους ανθρώπους της εταιρείας προκειμένου να επιβεβαιωθεί η αντοχή και η δύναμή του σε όλες τις συνθήκες.

Το ηλεκτρικό μοντέλο βρίσκεται στο τελικό στάδιο των δοκιμών και σε αυτήν τη φάση έχει μεταφερθεί στο κέντρο χειμερινών δοκιμών της BMW στο Άριεπλογκ της Σουηδίας. Εκεί, η iX1 δοκιμάστηκε σε χιονισμένους δρόμους και παγωμένες διαδρομές προκειμένου να αξιολογηθούν τα συστήματα μετάδοσης κίνησης, πλαισίου, αλλά και των ηλεκτρικών συστημάτων.

BMW

Αυτό το τεστ δύναμης και αντοχής σε παγωμένες θερμοκρασίες και χειμερινές οδικές συνθήκες υπέβαλλε τους ηλεκτροκινητήρες, την τεχνολογία ηλεκτρικής τετρακίνησης, την μπαταρία υψηλής τάσης, τα ηλεκτρονικά ισχύος και την τεχνολογία φόρτισης της BMW iX1, σε μία πολύ απαιτητική δοκιμασία. Το εξελιγμένο σύστημα eDrive χρησιμοποιεί προηγμένη διαχείριση της θερμότητας προκειμένου να επιτευχθούν σύντομοι χρόνοι φόρτισης και μεγάλη αυτονομία ακόμα και σε πολύ χαμηλές θερμοκρασίες.

 

BMW

Η BMW iX1 χρησιμοποιεί δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν στον εμπρός άξονα και έναν στον πίσω άξονα, για τέλεια μετάδοση της ισχύος. Η πρόσφυση έρχεται με ακρίβεια σε όλους τους τροχούς, ενώ υπάρχει άμεση αντίδραση του συστήματος ελέγχου της πρόσφυσης για αυξημένη ασφάλεια και αυτοπεποίθηση στην οδήγηση. Οι ακραίες συνθήκες πρόσφυσης τελειοποιήσουν την αλληλεπίδραση των ηλεκτροκινητήρων, την τεχνολογία ηλεκτρικής τετρακίνησης και τα συστήματα ελέγχου της ανάρτησης στα δυναμικά τους όρια ως προς τον διαμήκη και εγκάρσιο άξονα.

Το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της BMW θα παρουσιαστεί αμέσως μετά το λανσάρισμα της νέας σειράς Χ1 και θα παράγεται στην ίδια γραμμή συναρμολόγησης με τις εκδόσεις με θερμικούς κινητήρες και plug-in υβριδικά σύνολα του compact SAV.

BMW

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!