BMW: Παρουσιάστηκε η ανανεωμένη Σειρά 3
Η Σειρά 3 είναι ένα τεράστιο κεφάλαιο για την BMW, καθώς αποτελεί έναν από τους πυλώνες των διεθνών πωλήσεων της μάρκας. Οι Γερμανοί, επομένως, προχώρησαν σε μια μικρή ανανέωση του μοντέλου, τόσο στη σεντάν όσο και στην touring (στέισον) έκδοση, για να παραμείνει φρέσκο στο δεύτερο κύκλο της ζωής του.
Οι αλλαγές στη νέα Σειρά 3 είναι λίγες στο εξωτερικό και λίγο περισσότερες στο εσωτερικό. Όσον αφορά το εξωτερικό, η κυριότερη διαφοροποίηση εντοπίζεται στα εμπρός φωτιστικά σώματα, που είναι ανασχεδιασμένα, τα φώτα είναι φυσικά Full LED, έχουν σχήμα ανεστραμμένου L και είναι αρκετά πιο λεπτά.
Η χαρακτηριστική γρίλια της BMW στο εμπρός μέρος έχει υποστεί ελάχιστες αλλαγές και παραμένει στη σχεδιαστική φιλοσοφία της 3άρας που γνωρίζουμε, χωρίς -ευτυχώς για πολλούς- να ακολουθεί το δρόμο των τεράστων «νεφρών» που έχει πάρει η Μ3 και η Σειρά 4.
Ελαφρώς διαφορετικοί είναι και οι προφυλακτήρες στο εμπρός και στο πίσω μέρος, που έχουν περισσότερες γωνίες και σαφώς πιο επιθετική εμφάνιση. Τέλος, οι ζάντες είναι ανασχεδιασμένες και θα προσφέρεται μια ευρύτερη παλέτα χρωμάτων.
Hi-tech εσωτερικό
Το εσωτερικό της νέας BMW Σειράς 3 είναι επίσης αναβαθμισμένο. Στο πλαίσιο της οδηγοκεντρικής φιλοσοφίας της BMW, υπάρχει στάνταρ η κυρτή οθόνη BMW Curved Display. Mία οθόνη πληροφοριών 12,3 ιντσών πίσω από το τιμόνι και μία οθόνη ελέγχου με διαγώνιο 14,9 ίντσες συγχωνεύονται σε μία ενιαία, πλήρως ψηφιακή μονάδα υψηλής ανάλυσης. Αυτός ο σχεδιασμός του cockpit έχει στον πυρήνα του την προηγμένη ψηφιοποίηση και επιτρέπει τη σημαντική μείωση του αριθμού των κουμπιών και των χειριστηρίων υπέρ του ελέγχου μέσω της αφής και της φωνής.
Ο επιλογέας του κιβωτίου Steptronic οκτώ σχέσεων, που είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις, έχει επίσης νέα σχεδίαση. Είναι τοποθετημένος στο πάνελ ελέγχου στην κεντρική κονσόλα μαζί με το κουμπί Start/Stop, το iDrive Controller, τα μπουτόν Driving Experience Control, το χειρόφρενο και άλλες λειτουργίες του αυτοκινήτου. Στάνταρ είναι επίσης και το αυτόματο σύστημα κλιματισμού τριών ζωνών.
Κινητήρια συνολα
Η νέα BMW Σειρά 3 Sedan μπορεί να παραγγελθεί σε τρεις plug-in υβριδικές εκδόσεις, και η νέα BMW Σειρά 3 Touring σε τέσσερις επιλογές. Πλέον αυτών, τέσσερις κινητήρες βενζίνης και τέσσερις diesel με τέσσερις ή έξι κυλίνδρους προσφέρονται για τις εκδόσεις Sedan και Touring. Η γκάμα αυτή περιλαμβάνει ένα τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα με πολλαπλή εξαγωγής ενσωματωμένη στην κυλινδροκεφαλή και ένα αναβαθμισμένο σύστημα υπερσυμπιεστή για βελτιστοποιημένη απόδοση ισχύος.
Στην κορυφή των μηχανικών συνόλων που διατίθενται για το Sedan και το Touring είναι δύο BMW Performance μοντέλα της BMW M GmbH με εξαιρετικά σπορ χαρακτηριστικά. Αυτό σημαίνει ότι η BMW Σειρά 3 καλύπτει ένα εύρος ισχύος από 150 μέχρι 374 ίππους. Η ήπια υβριδική τεχνολογία προσφέρει ταχεία απόκριση και αυξημένη αποδοτικότητα στον εξακύλινδρο σε σειρά βενζινοκινητήρα και στις τέσσερις μονάδες diesel. Όλοι οι κινητήρες συνδυάζονται με ένα κιβώτιο Steptronic (στάνταρ).
Τελευταία γενιά λογισμικού
Στη νέα Σειρά 3 παρουσιάζεται η τελευταία γενιά του λειτουργικού συστήματος BMW Operating System 8. Το λειτουργικό αυτό έχει μεγάλες δυνατότητες συνδεσιμότητας και επεξεργασίας δεδομένων καθώς και διαισθητική αλληλεπίδραση μεταξύ οδηγού και οχήματος. Το My BMW App λειτουργεί ως universal ψηφιακή διεπαφή μεταξύ του οδηγού και του οχήματος. Ενώ βρίσκονται στο εσωτερικό της νέας BMW Σειράς 3, οι πελάτες μπορούν να αξιοποιούν την Personal eSIM που έχει σχεδιαστεί για να λειτουργεί με τεχνολογία mobile 5G, το BMW ID για εξατομίκευση της εμπειρίας του χρήστη και περαιτέρω βελτιωμένη ενσωμάτωση του smartphone με Apple CarPlay και Android Auto.
Η νέα Σειρά 3 θα λανσαριστεί στην Ευρώπη τον προσεχή Ιούλιο και οι τιμές στη Γερμανία θα ξεκινούν από 43.900 ευρώ για τη σεντάν και 45.000 για την touring.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!