Lancia: Η αναγέννηση ξεκίνησε σήμερα

Lancia: Η αναγέννηση ξεκίνησε σήμερα
Το πρώτο νέο μοντέλο της ιταλικής μάρκας θα έρθει το 2024, σύμφωνα με το 10ετές πλάνο της.

Το όνομα Lancia έχει σχεδόν σβήσει από την ευρωπαϊκή αγορά, αλλά η Stellantis, στην οποία ανήκει πλέον η ιταλική μάρκα, σκοπεύει να την αναγεννήσει. Σε αυτό το πλαίσιο, ο Λούκα Ναπολιτάνο, που είναι ο CEO της Lancia, παρουσίασε την Παρασκευή 20 Μαΐου το δεκαετές πλάνο αυτής της αναγέννησης.

Το δεκαετές πλάνο της Lancia θα ξεκινήσει το 2024 με το νέο Lancia Ypsilon, το οποίο με μήκος περίπου 4 μέτρα θα ανήκει στο B segment (supermini) και θα λανσαριστεί και με αμιγώς ηλεκτρική έκδοση. Το 2026 θα παρουσιαστεί η νέα «ναυαρχίδα» της μάρκας, η οποία με μήκος 4,6μ. θα ανταγωνιστεί στη δημοφιλέστερη κατηγορία της Ευρώπης. To 2028 θα είναι η χρονιά όπου θα παρουσιαστεί η «Delta», ένα μυώδες αυτοκίνητο με γεωμετρικές γραμμές που θα έχει μήκος 4,4μ.

Αυτά τα τρία νέα μοντέλα θα καλύπτουν το 50% της Ευρωπαϊκής αγοράς και θα έχουν σαν στόχο να συμβάλουν στη βελτίωση της θέσης της Stellantis στις premium και luxury κατηγορίες, σύμφωνα και με τις ανακοινώσεις που πραγματοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του στρατηγικού πλάνου της Stellantis, «Dare Forward 2030».

Το δεκαετές πλάνο της Lancia έχει και μια ξεκάθαρη στρατηγική εξηλεκτρισμού. Από το 2026 η μάρκα θα παρουσιάζει μόνο αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, ενώ από το 2028 όλες οι πωλήσεις της θα αποτελούνται από 100% ηλεκτρικά οχήματα.

 

«Σήμερα είναι μια πολύ σημαντική ημέρα» δήλωσε ο Λούκα Ναπολιτάνο. «Η Lancia κάνει την είσοδο της στην Ευρώπη και παράλληλα το πρώτο της βήμα ώστε να είναι μια αξιόπιστη και αξιοσέβαστη premium μάρκα. Το δεκαετές μας πλάνο, το οποίο εγκρίθηκε τον περασμένο Σεπτέμβριο, τώρα παίρνει μορφή. Είμαστε μια κομψή Ιταλική μάρκα και αυτή είναι η Αναγέννηση μας. Η καινοτομία και η διαχρονική σχεδίαση αποτελούσαν πάντα βασικές μας αξίες και σε αυτές θέλουμε να προσθέσουμε και τη βιωσιμότητα, την πελατοκεντρική προσέγγιση και την υπευθυνότητα, γιατί κοιτάζουμε το μέλλον με μεγάλη φιλοδοξία».

Η είσοδος της Lancia στην Ευρωπαϊκή αγορά θα ξεκινήσει από τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ισπανία, το Βέλγιο και την Ολλανδία. Το ξεκίνημα της νέας πορείας της Lancia από αυτές τις αγορές αποφασίστηκε και λόγω της ανάπτυξης που έχουν οι πωλήσεις μέσω διαδυκτίου, με την Ολανδία και τη Γερμανία να οδηγούν αυτή τη νέα εποχή στην αγορά του αυτοκινήτου. Οι πέντε χώρες αντιπροσωπεύουν το πρώτο βήμα, με το στόχο της μάρκας να είναι να έχει παρουσία σε 60 Ευρωπαϊκές μεγαλουπόλεις μέσω ενός δικτύου 100 διανομεών και το 50% των πωλήσεων της να γίνονται μέσω διαδικτύου.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!