Formula 1, Ισπανία: Σάινθ και Νόρις προχώρησαν σε αλλαγή σασί
Το Grand Prix Ισπανίας αποδεικνύεται μία πιο δύσκολη πρόκληση για τις ομάδες και τους οδηγούς. Παρά το γεγονός πως εκεί πραγματοποιήθηκαν οι χειμερινές δοκιμές τον περασμένο Φεβρουάριο, οι κίνδυνοι εγκυμονούν σε κάθε στροφή. Όπως φαίνεται, τα κερμπ της πίστας μπορούν να προκαλέσουν τεράστιες ζημιές στα μονοθέσια νέας γενιάς, με τους οδηγούς να πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί.
Μετά το τέλος του FP2, στη Scuderia Ferrari ανακάλυψαν πρόβλημα στο σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου στο μονοθέσιο του Κάρλος Σάινθ. Ως αποτέλεσμα, η ιταλική ομάδα αναγκάστηκε να αλλάξει το σασί του Ισπανού, όπως επιβεβαιώθηκε από τον τεχνικό έλεγχο της FIA. Το πρόβλημα αυτό σίγουρα επηρεάζει τη Ferrari, που είδε τον κινητήρα που χρησιμοποίησε στις δοκιμές της Pirelli στην Ίμολα να αστοχεί. Συμπτωματικά, στο τιμόνι της F1-75 ήταν και πάλι ο Σάινθ.
Προβλήματα αντιμετώπισε και η ομάδα της McLaren κατά τη διάρκεια της δεύτερης περιόδου ελεύθερων δοκιμών. Ο Λάντο Νόρις έπειτα από μία έξοδο στην αμμοπαγίδα και ένα βίαιο πάτημα πάνω σε κερμπ, τραυμάτισε το πάτωμα της MCL36 και έχασε πολύτιμο χρόνο. Ο Βρετανός είχε το νέο πακέτο αναβαθμίσεων στο μονοθέσιό του και τα λάθη του δεν επέτρεψαν την κρίσιμη συλλογή δεδομένων για τη συνέχεια του τριημέρου. Σαν να μην έφτανε αυτό, στη McLaren ανακάλυψαν πως είχε ζημιά και το σασί της MCL36 και αναγκάστηκαν να το αλλάξουν.
Όπως επιβεβαίωσε η FIA, τόσο η McLaren όσο και η Ferrari έσπασαν το «curfew» (το ανώτατο όριο χρόνου που δουλεύουν οι μηχανικοί στο μονοθέσιο σε μία ημέρα). Αυτή ήταν η πρώτη εκ των δύο που τους επιτρέπεται κατά τη διάρκεια της χρονιάς.
Φωτογραφίες: Scuderia Ferrari, McLaren
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!