Formula 1: Ο Φερστάπεν θέλει αλλαγές στους κανονισμούς κόκκινης σημαίας
Για δεύτερη συνεχή χρονιά, η τελευταία προσπάθεια των οδηγών της Formula 1 στο Q3 του Grand Prix Μονακό ολοκληρώθηκε πρόωρα. Ο λόγος ήταν η κόκκινη σημαία που προκάλεσε ο Σέρχιο Πέρεζ κατά την επαφή του με τις μπαριέρες στην έξοδο της στροφής Πορτιέ, πριν το τούνελ.
Η κόκκινη σημαία απέτρεψε αρκετούς οδηγούς από το να γράψουν γρήγορους γύρους. Αυτό δεν άρεσε καθόλου στον οδηγό της Red Bull Racing, Μαξ Φερστάπεν, ο οποίος εξέφρασε τη δυσαρέσκειά του σχετικά με το γεγονός πως δεν είχε μία τελευταία ευκαιρία για την pole position.
«Είναι εκνευριστικό και κρίμα βέβαια ότι την κόκκινη σημαία προκάλεσε ο teammate μου. Καθώς δεν επιβάλλεται ποινή σε αυτόν που προκαλεί τη διακοπή, αν ξέρεις πως έχεις κάνει ένα καλό χρόνο μπορείς να σκεφτείς στρατηγικά και να στείλεις επίτηδες το μονοθέσιο στον τοίχο. Μπορείς να το κάνεις. Μπορεί να είναι καλό για αυτόν που το κάνει, αλλά για μένα είναι δυσάρεστο. Εδώ και καιρό οι οδηγοί εξετάζουμε την αλλαγή των κανονισμών», ανέφερε ο Ολλανδός στο πλαίσιο του Grand Prix στο Πριγκιπάτο.
Carlos onboard before Perez crash pic.twitter.com/DWKfkbhiSI
— Ani. (@Louisxsun28) May 28, 2022
Ο επικεφαλής της Mercedes-AMG F1, Τότο Βολφ, είχε προτείνει η Formula 1 να υιοθετήσει τον κανονισμό του Indycar. Στο κορυφαίο πρωτάθλημα μονοθεσίων των ΗΠΑ, ο οδηγός που προκαλεί την κόκκινη σημαία χάνει τους δύο ταχύτερους γύρους του στις κατατακτήριες. Ωστόσο ο Φερστάπεν είχε διαφωνήσει με τη συγκεκριμένη πρόταση.
Στη Formula 2, το σύστημα που υπάρχει πλέον στο Μονακό προβλέπει δύο γκρουπ οδηγών που δίνουν μάχη για το ποιος θα γράψει την ταχύτερη επίδοση για να βγει η τελική κατάταξη.
Φωτογραφίες: Redbullcontentpool.com
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!