Το παρασκήνιο της δημιουργίας της Ducati DesertX (vid)
Όταν η Ducati παρουσίασε πριν από περίπου 8 μήνες την DesertX δημιούργησε μεγάλες προσδοκίες τόσο στους φίλους της μάρκας όσο και στους φίλους των μοτοσικλετών περιπέτειας. Ήταν το πρώτο μοντέλο off-road του εργοστασίου της Μπολόνια και φυσικά για να φτάσει στο σημείο της παραγωγής πέρασε από πάρα πολλές δοκιμασίες, προκλήσεις και ώρες στο σχεδιαστήριο.
Η Ducati για να τονίσει τη δουλειά που έγινε πίσω από το μοντέλο έφτιαξε ένα βίντεο στο οποίο εξηγεί τη διαδικασία που ακολουθήθηκε. Ξεναγός της παρουσίασης μέσα από το εργοστάσιο του Μπόργκο Πανιγκάλε είναι ο Κλαούντιο Ντε Αντζελί, ο οποίος μιλάμε με πολλούς ανθρώπους που ασχολήθηκαν με την DesertX. Στο σχεδιαστικό κομμάτι, ο Διευθυντής του Centro Stile Ducati, Αντρέα Φεραρέσι, μίλησε για τις προκλήσεις στη σχεδίαση του μοντέλου, ενώ στο τεχνικό κομμάτι τα πράγματα ήταν ακόμα πιο περίπλοκα όπως ανάφερε ο Διευθυντής Έρευνας και Εξέλιξης, Πιερλουίτζι Ζαμπιέτρι.
Έναν από τους σημαντικότερους ρόλους στην κατασκευή της DesertX έπαιξε η ομάδα δοκιμών της Ducati με επικεφαλής των Λουίτζι Μάουρο. Ο αναβάτης που οδήγησε περισσότερο την DesertX ήταν ο Ματέο Γκρατσιάνι, ολοκληρώνοντας τη φάση δοκιμών με επιτυχία. Η DesertX χρησιμοποιεί τον δικύλινδρο κινητήρα του Monster στα 937 κ.εκ. έχοντας απόδοση 110 ίππους και 92Nm ροπής. Η μετάδοση έχει κοντύνει προκειμένου να είναι πιο χρηστική στις εκτός δρόμου διαδρομές, ενώ διαθέτει και δύο επιπλέον χαρτογραφήσεις Enduro και Rally για ακόμα καλύτερη συμπεριφορά στο χώμα.
Το πλαίσιο της μοτοσικλέτας είναι εντελώς καινούριο, σχεδιασμένο για καλή συμπεριφορά εκτός δρόμου, ενώ οι αναρτήσεις είναι της ΚΥΒ ρυθμιζόμενες με ένα ανεστραμμένο πιρούνι 46mm εμπρός και ένα μονό αμορτισέρ πίσω. Οι τροχοί είναι ακτινωτοί 21 ιντσών εμπρός και 18 ιντσών πίσω, ενώ η απόσταση από το έδαφος φτάνει τα 250mm κάνοντας ακόμα και τα πιο δύσκολα περάσματα προσβάσιμα για το DesertX. Η μοτοσικλέτα διαθέτει TFT οθόνη 5 ιντσών με σύστημα συνδεσιμότητας, φρένα της Brembo με σύστημα ABS στροφής, ενώ το βάρος είναι μόλις 202 κιλά.
Το βίντεο του «making of» του DesertX.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!