Nissan Juke Hybrid: Πότε θα έρθει στην Ελλάδα (vid)

Nissan Juke Hybrid: Πότε θα έρθει στην Ελλάδα (vid)

Nissan Juke Hybrid: Πότε θα έρθει στην Ελλάδα (vid)
Χάρη στην υβριδική τεχνολογία, το Juke έχει μηδενικά τέλη κυκλοφορίας και ελεύθερη είσοδο καθημερινά στο Δακτύλιο.

Σε πλήρη εξέλιξη είναι το πρόγραμμα εξηλεκτρισμού της γκάμας της Nissan, ώστε το 2023 να υπάρχει τουλάχιστον μία «πράσινη» (υβριδική ή αμιγώς ηλεκτρική) έκδοση σε κάθε μοντέλο της. Παράλληλα με το 100% ηλεκτρικό Ariya και το Qashqai e-Power, η Nissan λανσάρει στην ευρωπαϊκή αγορά το Juke Hybrid.

Πρόκειται για μία full hybrid έκδοση του B-SUV, που δανείζεται τεχνολογία από τη Renault στο πλαίσιο της Alliance. Όπως πληροφορήθηκε το gMotion by Gazzetta, το Juke Hybrid θα κάνει το ντεμπούτο του στην Ελλάδα το προσεχές φθινόπωρο. Η Nissan ανακοινώνει μέση κατανάλωση 5-5,2 λίτρα ανά 100 χλμ. και εκπομπές CO2 114-117 γρ/χλμ, κάτι που σημαίνει ότι στη χώρα μας θα απαλλάσσεται από την υποχρέωση καταβολής τελών κυκλοφορίας και θα έχει καθημερινά ελεύθερη πρόσβαση στο Δακτύλιο.

Nissan Juke Hybrid

Υβριδικό σύστημα

Το υβριδικό σύστημα του Juke Hybrid περιλαμβάνει τον 1.6 βενζίνης (94 ίππων και 148 Nm ροπής) και ένα ηλεκτρικό μοτέρ (49 ίππων και 205 Nm ροπής), το οποίο λαμβάνει ενέργεια από μπαταρία χωρητικότητας 1,2 kWh. Η Nissan δεν έχει ανακοινώσει τη συνδυαστική ισχύ, αναμένεται να είναι πάντως 140 ίπποι, όπως στα μοντέλα της Renault. Λόγω της παρουσίας της μπαταρίας, ο χώρος αποσκευών του υβριδικού Juke περιορίζεται κατά 68 λίτρα στα 354 λίτρα (1.237 λίτρα όταν αναδιπλωθούν τα πίσω καθίσματα).

 

Αλλαγές στο αμάξωμα και την καμπίνα

Περιορισμένης έκτασης επεμβάσεις στο εξωτερικό του αυτοκινήτου έχουν ως στόχο την βελτίωση της αεροδυναμικής του απόδοσης, αλλά και να το διαχωρίζουν από τις συμβατικές εκδόσεις του Juke. Στο εσωτερικό, ο οδηγός πληροφορείται για τη λειτουργία του υβριδικού συστήματος, μέσω των σχετικών ενδείξεων στον πίνακα οργάνων. O διακόπτης του e-Pedal βρίσκεται στη βάση της κεντρικής κονσόλας, ενώ αυτό της ηλεκτρικής λειτουργίας EV ανάμεσα στους δύο κεντρικούς αεραγωγούς.

Nissan Juke Hybrid

Έξυπνο αυτόματο κιβώτιο

Για το υβριδικό σύστημα του Juke έχει δημιουργεί ένα ειδικό αυτόματο κιβώτιο, το οποίο ελέγχεται από εξελιγμένο αλγόριθμο ώστε οι αλλαγές σχέσεων να γίνονται στο βέλτιστο σημείο και να μεγιστοποιείται η ανάκτηση ενέργειας. Το υβριδικό SUV της Nissan εκκινεί πάντα ηλεκτρικά, ενώ μπορεί να αγγίξει ταχύτητες έως 55 χλμ/ώρα με αποκλειστική χρήση ηλεκτρικής ενέργειας, αρκεί βέβαια η μπαταρία να έχει το απαραίτητο απόθεμα ενέργειας.

Σύμφωνα με τους μηχανολόγους της Nissan, το Juke Hybrid μπορεί να κινηθεί σε λειτουργία EV για έως το 80% των αποστάσεων εντός πόλης. Όταν το αυτοκίνητο ρολάρει ή ο οδηγός φρενάρει, ο ηλεκτροκινητήρας λειτουργεί ως γεννήτρια που λαμβάνει την κινητική ενέργεια και την μετατρέπει σε ηλεκτρική.

Λειτουργία e-Pedal

Όπως και στο αμιγώς ηλεκτρικό Leaf, η λειτουργία e-Pedal επιτρέπει στον οδηγό να ελέγχει το αυτοκίνητο σε αρκετές περιπτώσεις χωρίς να πατά το φρένο: όταν σηκώνει το πόδι του από το γκάζι, το Juke Hybrid φρενάρει αυτόματα.

Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε τρία προγράμματα: Eco, Normal, Sport. Ανάλογα με το πρόγραμμα, επηρεάζεται η πληροφόρηση από το τιμόνι, η απόκριση του κινητήρα στο γκάζι, η λειτουργία του κλιματισμού, όπως επίσης ο βαθμός ανάκτησης ενέργειας από το φρενάρισμα και η φόρτιση της μπαταρίας.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!