FIAT: Παρουσιάστηκαν τα νέα Doblo και E-Doblo
Ένα από τα αγαπημένα επαγγελματικά και όχι μόνο οχήματα στην Ελλάδα είναι το Doblo. Η FIAT προχώρησε στην αναβάθμιση του μοντέλου το οποίο στην 5η πλέον γενιά του συνεχίζει να προσφέρει κορυφαία επίπεδα πρακτικότητας, χωρητικότητας, αλλά και ευελιξίας. Μαζί με το Dolbo παρουσιάστηκε και η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του μοντέλου το οποίο είναι το τέταρτο της ιταλικής μάρκας μετά τα 500, E-Ducato και E-Scudo.
Το επαγγελματικό Doblo είναι διαθέσιμο σε δύο μήκη, δύο διαφορετικές διαμορφώσεις (VAN και επιβατικό) και μια σειρά νέων κινητήρων. Το μοντέλο, εκτός από ασφάλεια, φιλικότητα και αξιοπιστία είναι σπουδαίος σύμμαχος του επαγγελματία έχοντας συστήματα αύξησης του διαθέσιμου όγκου φόρτωσης κατά 0,5 κ.μ. και εύκολη φόρτωση αντικειμένων με μήκος έως 3,4 μέτρα.
Ακόμα μια έξυπνη λύση είναι το «Magic Mirror», μια ψηφιακή οθόνη 5 ιντσών, η οποία λειτουργεί κατά βούληση του οδηγού ως ψηφιακός κεντρικός καθρέπτης, κάμερα οπισθοπορείας ή για την επίβλεψη των τυφλών σημείων. Τα Doblo και Ε-Doblo είναι διαθέσιμα με δύο μεταξόνια (κοντό – μακρύ) ενώ μπορούν να μεταφέρουν έως και 2 Ευρωπαλέτες. Στους κινητήρες, το Doblo είναι διαθέσιμο με έναν diesel κινητήρα με απόδοση 100 και 130 ίππων και έναν βενζινοκινητήρα τούρμπο 1.2 λίτρων με απόδοση 110 ίππους.
Η ηλεκτρική έκδοση E-Doblo είναι εφοδιασμένη με έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 136 ίππων και 260Nm ροπής. Η μπαταρία είναι 50kWh και είναι σε θέση να χαρίσει αυτονομία 280 χιλιομέτρων, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 130km/h. Την ίδια στιγμή το μοντέλο χάρη στο σύστημα «Quick Charge Mode» έχει τη δυνατότητα φόρτισης με ισχύ έως και 100 kW, στοιχείο που του επιτρέπει να φορτίζει το 80% της μπαταρίας του σε μόλις 30 λεπτά. Το E-Doblo διαθέτει τρεις επιλογές οδήγησης, ενώ εφοδιάζεται με μια πλήρη σειρά προηγμένων συστημάτων υποβοήθησης της οδήγησης, όπως το αυτόματο σύστημα φρεναρίσματος, το σύστημα διατήρησης της πορείας, αλλά και το σύστημα που αναγνωρίζει την κόπωση του οδηγού. Παράλληλα συναντάμε το σύστημα Grip Control που βελτιώνει το επίπεδο πρόσφυσης, το Head Up Display και οι περιμετρικοί αισθητήρες στάθμευσης που συνεργάζονται με την κάμερα οπισθοπορείας.
Σημαντικό είναι το γεγονός ότι ακόμα και στην αμιγώς ηλεκτρική έκδοση E-Doblò, το νέο μοντέλο προσφέρει μεγάλο για την κατηγορία επίπεδο ωφέλιμου βάρους που φτάνει τα 800 κιλά, ενώ στις εκδόσεις με κινητήρες εσωτερικής καύσης, το Doblo, φτάνει έως και τα 1.000 κιλά ωφέλιμου φορτίου. Τα νέα Doblo και E-Doblo θα κατασκευάζονται στη μονάδα παραγωγής της Stellantis στο Βίγκο της Ισπανίας, ενώ οι τιμές και περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το εμπορικού τους λανσάρισμα θα είναι διαθέσιμες τις προσεχείς εβδομάδες.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!