Nissan: Εκτοξεύει το επίπεδο υπηρεσιών της
Η Nissan συνεχώς ανεβάζει τον πήχυ όσον αφορά τις after sales υπηρεσίες, παρουσιάζοντας συνεχώς καινούρια προγράμματα για τους πελάτες της. Η τελευταία υπηρεσία που πρόσθεσε η Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε. για τους κατόχους Nissan είναι η Pick Up & Drop η οποία θα σας λύσει τα χέρια στο σέρβις του αυτοκινήτου σας.
Η εταιρεία σε συνεργασία με την Europ Assistance, προσφέρει τη δυνατότητα να παραλάβει το αυτοκίνητό σας έμπειρος οδηγός προκειμένου να το φέρει στο συνεργείο της Nissan και φυσικά να σας το επιστρέψει στον χώρο σας, με το πέρας του σέρβις. Η διαδικασία γίνεται κατόπιν συνεννόησης με το συνεργείο της εταιρείας, με την υπηρεσία Pick Up & Drop να προσφέρει μια σειρά από πλεονεκτήματα.
Ένα από αυτά είναι ότι ο έμπειρος οδηγός της Europ Assistance, έρχεται στον χώρο σας για την παραλαβή του δικού σας Nissan, λαμβάνοντας όλα τα μέτρα ασφάλειας και υγιεινής. Ο οδηγός φωτογραφίζει και καταγράφει λεπτομερώς την κατάσταση και τα στοιχεία του οχήματος, σε ειδική online εφαρμογή. Ο πελάτης από τη μεριά του, μέσω του smartphone λαμβάνει ενημερώσεις για όλα τα στάδια της διαδικασίας (παραλαβή, παράδοση στο συνεργείο, παράδοση του οχήματος).
Κατά την άφιξη του αυτοκινήτου στο συνεργείο, λαμβάνονται εκ νέου φωτογραφίες και όλα τα προβλεπόμενα μέτρα υγιεινής / ασφάλειας. Μόλις ολοκληρωθούν οι εργασίες παραλαμβάνεται το όχημα από τον οδηγό με αντίστοιχες διαδικασίες και ξεκινά η επιστροφή στον κάτοχό του. Κατά την παράδοση του Nissan στον ιδιοκτήτη του, γίνεται η απαραίτητη ταυτοποίηση.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Nissan - Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε., εφαρμόζει πιστά τις οδηγίες των αρμόδιων κρατικών φορέων και την σχετική νομοθεσία, προκειμένου να διασφαλιστεί το αγαθό της δημόσιας υγείας. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την υπηρεσία Pick Up & Drop, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνήσουν στο τηλέφωνο 210 3479700 για το συνεργείο της Αθήνας, επί της Λεωφόρου Αθηνών 169.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!