Formula 1, Καναδάς: Οι αναπηδήσεις της Mercedes μειώθηκαν δραματικά
Μία από τις ομάδες που υποφέρουν από το φαινόμενο porposing φέτος είναι η Mercedes-AMG. Από την αρχή της χρονιάς, δεδομένης της μη ανταγωνιστικότητας της W13 E Performance, η γερμανική ομάδα πραγματοποιεί πειράματα στο στήσιμο του μονοθεσίου. Αρκετές φορές μέσα στη σεζόν οι οδηγοί της αναφέρουν πως δοκιμάζουν παράτολμες ρυθμίσεις οι οποίες δεν τους βγαίνουν σε καλό.
Έπειτα από ένα εφιαλτικό Grand Prix Αζερμπαϊτζάν που ο Χάμιλτον προσευχόταν να τελειώσει, η Mercedes δεν αντιμετώπισε πρόβλημα με τις αναπηδήσεις. Αυτό επέτρεψε στον 7 φορές παγκόσμιο πρωταθλητή να τερματίσει στην 3η θέση και να ανέβει στο βάθρο μετά το GP Μπαχρέιν.
Μιλώντας στο AMuS μετά τον αγώνα, ο 37χρονος Βρετανός αναφέρθηκε στην απόδοση του μονοθεσίου του στον Καναδά: «Προς το παρόν δεν κάνουμε ταχύτερο το μονοθέσιο με τις αναβαθμίσεις αλλά με έξυπνα set-up. Για πρώτη φορά εφέτος έβλεπα τους πρωτοπόρους μέχρι και το τέλος. Σε ορισμένες στιγμές του αγώνα ήμασταν όσο γρήγορες ήταν οι Red Bull και Ferrari».
Αρκετός ντόρος έχει δημιουργηθεί σχετικά με τις αναπηδήσεις και το porpoising, όμως στον Καναδά ο Χάμιλτον ανέφερε πως ήταν πολύ καλύτερη η κατάσταση σε σχέση με το Αζερμπαϊτζάν: «Ο προηγούμενος αγώνας, δεν υπάρχουν λόγια για το πόσο δύσκολος ήταν. Αλλά αυτό το τριήμερο δεν είχαμε τόσες αναπηδήσεις. Στο Μπακού δεχόμασταν 10G, εδώ δεχόμασταν στις αναπηδήσεις 2G ή 3G. Μπορούσα να το αντέξω. Αλλά και πάλι πρέπει ως σπορ να κάνουμε περισσότερα για το θέμα αυτό και πιστεύω και ως ομάδα πρέπει να κάνουμε κάποια πράγματα καλύτερα».
Η τεχνική ντιρεκτίβα της FIA πριν το Grand Prix Καναδά προκάλεσε έντονες αναταραχές ανάμεσα στις ομάδες της Formula 1. Μάλιστα η κόντρα ανάμεσα στους Τότο Βολφ και Κρίστιαν Χόρνερ των Mercedes-AMG και Red Bull Racing, άναψε και πάλι.
Wahooo 👏👏👏 Hard-fought and well deserved 💪 pic.twitter.com/GsJxBKbCmo
— Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team (@MercedesAMGF1) June 19, 2022
Φωτογραφίες: Mercedes-AMG
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!