Formula 1: O Λεκλέρ ζητά εξηγήσεις από τη Ferrari
Για μία ακόμη φορά στο 2022, η Scuderia Ferrari κατάφερε να περιορίσει το αποτέλεσμα του Σαρλ Λεκλέρ, επιλέγοντας τη λάθος στρατηγική. Ο Μονεγάσκος οδηγός από την 1η θέση που ήταν πριν την εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας στο Grand Prix Μ. Βρετανίας, κατρακύλησε στην 4η θέση στα τελικά αποτελέσματα.
Μετά τον αγώνα ο Λεκλέρ εθεάθη να έχει έντονες συνομιλίες με τον επικεφαλής της Ferrari, Ματία Μπινότο. Παρά την απογοήτευση και τον εκνευρισμό όμως, ο Μονεγάσκος παρέμεινε ψύχραιμος στις δηλώσεις του: «Δεν θέλω να κάνω κάποιο σχόλιο για το τι έγινε. Θέλω να συζητήσω με την ομάδα και να έχω πλήρη εικόνα για το λόγο που δεν μπήκα για αλλαγή ελαστικών. Προφανώς πίστευα πως ήμουν πολύ δυνατός στο πρώτο μέρος του αγώνα όπου έχασα λίγο χρόνο. Αν αυτό μας κόστισε τη νίκη; Δεν το νομίζω. Πρέπει μελλοντικά να ελέγχουμε τα πάντα. Ήταν ένας ανατρεπτικός αγώνας. Έσπασα την αεροτομή μου στον πρώτο γύρο και πίστευα πως ο αγώνας μου είχε τελειώσει, είχα πολλή υποστροφή. Κατάφερα να παίξω με τις ρυθμίσεις, επανήλθε ο ρυθμός και ήμουν πολύ δυνατός. Ένιωθα πως η νίκη είναι πολύ πιθανή αλλά μετά βγήκε το αυτοκίνητο ασφαλείας. Είναι πολύ εκνευριστικό».
Στους τελευταίους γύρους, ο Μονεγάσκος οδηγός έδωσε εντυπωσιακές μάχες με τους Λιούις Χάμιλτον της Mercedes-AMG και Σέρχιο Πέρεζ της Red Bull Racing. Σε δηλώσεις του στο motorsport.com παραδέχθηκε πως απόλαυσε τις μάχες ρόδα με ρόδα.
«Δεν ξέρω πόσο είδατε αλλά ήταν πραγματικά οριακές μάχες. Έπρεπε να είμαι στο όριο για να κρατήσω τη θέση μου. Δεν ξέρω τι άλλο μπορούσα να κάνω. Ήταν διασκεδαστικό, αλλά από την άλλη ήμουν πολύ νευριασμένος. Πίστευα πως όλα είναι πιθανά και τα έδωσα όλα μέχρι τέλους. Δεν ήταν αρκετό και παρότι ήξερα πως ήταν δύσκολο, πίστευα στη νίκη μέχρι τον τελευταίο γύρο», ανέφερε ο Λεκλέρ.
Με την 4η του θέση στον αγώνα του Σίλβερστον, η διαφορά του από τον Μαξ Φερστάπεν στη βαθμολογία μειώθηκε στους 43 βαθμούς.
Φωτογραφίες: Scuderia Ferrari, Mercedes-AMG
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!