Η Volkswagen στο πλευρό του γυναικείου ποδοσφαίρου
Η καμπάνια #NotWomensFootball της Volkswagen πραγματοποιείται σε συνεργασία με τη Γερμανική Εθνική Ομάδα ποδοσφαίρου, έχοντας την υποστήριξη από γνωστές αθλήτριες. Ο πυρήνας της εκστρατείας είναι η χρήση του όρου «γυναικείο ποδόσφαιρο» που αναφέρεται σε αγώνες αποκλειστικά ανάμεσα σε γυναικείες ομάδες. Το UEFA Women’s EURO 2022 έκανε τη μεγάλη του πρεμιέρα με τη γερμανική εταιρεία να είναι Επίσημος Χορηγός Μετακίνησης του θεσμού και της Γερμανικής Ομοσπονδίας Ποδοσφαίρου.
Για να προσεγγίσει ένα ευρύτερο κοινό, η καμπάνια ξεκίνησε στις 6 Ιουλίου στον εναρκτήριο αγώνα του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ποδοσφαίρου, που διεξήχθη στο ιστορικό γήπεδο Old Trafford στην πόλη του Μάντσεστερ. Το hashtag #NotWomensFootball θα κάνει την εμφάνισή του στους ψηφιακούς πίνακες.
Η αρχηγός της Εθνικής ομάδας της Γερμανίας, Αλεξάντρα Ποπ, αναφέρθηκε στη νέα καμπάνια #NotWomensFootball: «Η συζήτηση γύρω από τις ίσες ευκαιρίες για άνδρες και γυναίκες στον επαγγελματικό αθλητισμό κερδίζει ολοένα και περισσότερο το ενδιαφέρον του κόσμου. Νομίζω ότι η πρωτοβουλία της Volkswagen με επίκεντρο το ποδόσφαιρο αποτελεί μια θετική εξέλιξη. Το hashtag #NotWomensFootball θα προκαλέσει πολλές συζητήσεις. Είναι ένα σημαντικό βήμα προς την αναγνώριση των προσπαθειών όλων των ποδοσφαιριστών, είτε παίζουν σε ερασιτεχνικό, είτε σε επαγγελματικό επίπεδο».
Η καμπάνια εκφράζει την υποστήριξη της Volkswagen στην τρέχουσα στρατηγική της UEFA που αφορά τις γυναίκες στο ποδόσφαιρο. Κάτω από το σύνθημα «Ώρα για Δράση». Η ευρωπαϊκή ομοσπονδία από το 2019 πραγματοποιεί σημαντικές επενδύσεις με στόχο τον διπλασιασμό του αριθμού των παικτριών στην Ευρώπη έως το 2024. Αυτό βασίζεται στην αλλαγή της αντίληψης του κοινού και στην ουσιαστική υποστήριξη σε νέους ανθρώπους, προκειμένου όλες τις γυναίκες και τα κορίτσια που αγαπούν το ποδόσφαιρο να έχουν τη δυνατότητα να κυνηγήσουν το όνειρό τους.
Η Ιμέλντα Λαντέ, που είναι μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Volkswagen, ανέφερε: «Η νέα μας καμπάνια λειτουργεί ως αφύπνιση προς τον κόσμο, για να αναρωτηθεί πώς θα πρέπει να χρησιμοποιεί τη γλώσσα, η οποία διαμορφώνει τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι σκέφτονται. Στη Volkswagen πιστεύουμε στη δύναμη της διαφορετικότητας σε όλους τους τομείς προκειμένου να επιτύχουμε σημαντικά πράγματα, όπως τη βιώσιμη ηλεκτροκίνηση, την οποία υιοθετήσαμε σε πρώιμο στάδιο ως πρωτοπόροι».
Η καμπάνια της Volkswagen, #NotWomensFootball, πρόκειται να συνεχιστεί και μετά το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!