Formula 1, Αυστρία: Η αιτία εγκατάλειψης του Σάινθ

Formula 1, Αυστρία: Η αιτία εγκατάλειψης του Σάινθ
Η ιταλική ομάδα βρήκε την αιτία εγκατάλειψης του Κάρλος Σάινθ στην Αυστρία και ευελπιστεί να βρει σύντομα και λύσεις για την έλλειψη αξιοπιστίας.

Δίχως αμφιβολία η Scuderia Ferrari έχασε μία μεγάλη ευκαιρία ώστε να κάνει το 1-2 στο Grand Prix Αυστρίας. Η μονάδα ισχύος στο μονοθέσιο του Κάρλος Σάινθ αστόχησε στον 57ο γύρο, ενώ ο Ισπανός είχε κολλήσει πίσω από τον Μαξ Φερστάπεν της Red Bull Racing και ετοιμαζόταν να του πάρει τη δεύτερη θέση.

Η F1-75 άρπαξε μάλιστα φωτιά, τραυματίζοντας ένα μεγάλο μέρος του αμαξώματος στο πίσω μέρος. Ο επικεφαλής της Scuderia Ferrari, Ματία Μπινότο, παραδέχθηκε πως ο λόγος της εγκατάλειψης δεν είναι πρωτόγνωρος για την ομάδα, ενώ τόνισε πως η αξιοπιστία είναι ένα ζήτημα που τον ανησυχεί.

«Φαίνεται πως είναι κάτι το παρόμοιο με αυτό που συνέβη στο Αζερμπαϊτζάν (σ.σ. στο μονοθέσιο του Σαρλ Λεκλέρ). Στο Μαρανέλο δουλεύουμε σκληρά για να βρούμε μία λύση. Έχουμε έναν πανίσχυρο κινητήρα που μου δίνει ελπίδα για το μέλλον. Δουλεύουμε σκληρά για να λύσουμε τα προβλήματα. Αυτά τα προβλήματα με ανησυχούν για τους επόμενους αγώνες, όχι όμως μεσοπρόθεσμα γιατί είμαι πεπεισμένος πως η ομάδα θα τα λύσει. Έχουμε έναν κινητήρα που αποδίδει πολύ καλά, αλλά λύσεις αυτού του τύπου χρειάζονται χρόνο. Είναι αναγκαίο να σχεδιάσεις νέα εξαρτήματα, να τα περάσεις στην παραγωγή και να τα ομολογκάρεις. Μερικές εβδομάδες δεν είναι αρκετές. Για το επόμενο διάστημα, θα προσπαθήσουμε να κάνουμε συντήρηση», ανέφερε ο Ιταλός στην Corriere dello Sport.

Ματία Μπινότο

 

Επιπλέον ο Μπινότο αναφέρθηκε στη μάχη του πρωταθλήματος. Με δύο αγώνες να απομένουν για το καλοκαιρινό διάλειμμα, είναι πολύ σημαντικό για τη Scuderia να μειώσει όσο γίνεται τη διαφορά: «Προφανώς ακόμα πιστεύουμε και στα δύο παγκόσμια πρωταθλήματα. Το μονοθέσιο έχει δείξει πως είναι ανταγωνιστικό σε όλους τους αγώνες».

Όλα δείχνουν πως το πρόβλημα του Σάινθ στην Αυστρία θα φέρει πιο κοντά και την αναπόφευκτη ποινή στην εκκίνηση για χρήση επιπλέον εξαρτημάτων στη μονάδα ισχύος, καθώς θα ξεπεράσει το όριο που θέτουν οι κανονισμοί. Ο Σαρλ Λεκλέρ ήδη έχει περάσει από τη διαδικασία αυτή στο Grand Prix Καναδά, όπου εκκίνησε από την τελευταία σειρά του grid.

Φωτογραφίες: Scuderia Ferrari

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!