Πωλήσεις αυτοκινήτων: Οι 10 πρώτες μάρκες στην Ελλάδα
Υποχώρηση κατά 20,1% σημείωσε η ελληνική αγορά νέων επιβατικών αυτοκινήτων τον Ιούνιο, έναντι του αντίστοιχου μήνα του 2021. Τον Ιούνιο ταξινομήθηκαν συνολικά 11.091 νέα αυτοκίνητα, έναντι 13.875 τον Ιούνιο του περασμένου έτους. Όπως ανακοίνωσε ο ΣΕΑΑ, σε επίπεδο εξαμήνου η πτώση ανέρχεται σε 6,1% (54.798 έναντι 58.362).
Η προσφορά παραμένει σε πολύ χαμηλότερα επίπεδα από τη ζήτηση, όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και διεθνώς. Αιτία είναι τα προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα και ιδίως η έλλειψη ημιαγωγών, που έχει περιορίσει σημαντικά τη δυνατότητα παραγωγής νέων οχημάτων.
Πρώτη μάρκα σε πωλήσεις στη χώρα παρέμεινε και τον Ιούνιο η Toyota και μάλιστα με εντυπωσιακό μερίδιο: 17,6%. Στο πρώτο μισό του έτους, η ιαπωνική μάρκα έχει μερίδιο 15,3%, καθώς έχει εξασφαλίσει ένα σημαντικό αριθμό οχημάτων για την ελληνική αγορά.
Αναλυτικά οι 10 πρώτες μάρκες στην ελληνική αγορά, κατά το πρώτο εξάμηνο του 2022:
Μάρκα | Πωλήσεις | Μερίδιο |
1. Toyota | 8.407 | 15,3% |
2. Hyundai | 5.217 | 9,5% |
3. Volkswagen | 4.320 | 7,9% |
4. Peugeot | 3.711 | 6,8% |
5. Opel | 3.227 | 5,9% |
6. Kia | 2.967 | 5,4% |
7. Mercedes-Benz | 2.872 | 5,2% |
8. Citroen | 2.582 | 4,7% |
9. Fiat | 2.546 | 4,6% |
10. BMW | 2.107 | 3,8% |
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!