Τα μυστικά της ηλεκτρικής Ducati MotoE (vid)
Στις αρχές Ιουλίου η Ducati παρουσίασε το πολυαναμενόμενο αγωνιστικό της μοντέλο MotoE V21J. Πρόκειται για μια αγωνιστική ηλεκτρική μοτοσικλέτα η οποία σχεδιάστηκε από λευκό χαρτί από την Ducati και θα λάβει μέρος στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoE του 2023 ως αποκλειστική μοτοσικλέτα του θεσμού.
Η Ducati, έδωσε στη δημοσιότητα ένα αναλυτικό βίντεο στο οποίο παρουσιάζει όλα τα στοιχεία της μοτοσικλέτας και την τεχνολογία που χρησιμοποιήθηκε για να φτάσει στο επιθυμητό αποτέλεσμα. Βασικό στοιχείο της μοτοσικλέτας ήταν η μπαταρία η οποία έπρεπε να σχεδιαστεί για να χωρέσει μέσα στο πλαίσιο μονοκόκ της Ducati που χρησιμοποιεί στα μεγάλα superbike της. Περιέχει 1.152 κυλινδρικές κυψέλες τύπου 21.700 με χωρητικότητα 18kWh. Το βάρος της μπαταρίας είναι 110 κιλά και διαθέτει ενσωματωμένο φορτιστή 20kW για γρήγορη φόρτιση σε μόλις 40 λεπτά για το 80%.
Ίσως το σημαντικότερο καινοτόμο στοιχείο της μοτοσικλέτας είναι το γεγονός ότι ο ηλεκτροκινητήρας λειτουργεί στα 800volt. Έχουμε συνηθίσει μέχρι τώρα οι ηλεκτρικές μοτοσικλέτες να λειτουργούν στα επίπεδα των 200volt (Zero Motorcycles) και 300volt (Energica), ωστόσο η Ducati παρουσίασε ένα πάρα πολύ υψηλό επίπεδο τροφοδοσίας. Αυτό δημιούργησε τις εντυπωσιακές επιδόσεις στο μοντέλο που είναι 150 ίπποι και 140Nm ροπής με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 275Km/h.
Ακόμα ένα στοιχείο που ξεχωρίζει είναι το χαμηλό βάρος του εναλλάκτη DC/AC ο οποίος ζυγίζει μόλις 5 κιλά και έχει κατασκευαστεί από την Ducati. Αυτό, σε συνδυασμό με τον ηλεκτροκινητήρα που είναι μόλις στα 21 κιλά, χαρίζουν ένα μέγιστο βάρος 225 κιλά, που είναι 12 κιλά χαμηλότερο από τις απαιτήσεις της Dorna και της FIM στο MotoE. Η Ducati το 2023 θα ετοιμάσει 18 μοτοσικλέτες για να καλύψει το grid του πρωταθλήματος MotoE.
Το αναλυτικό βίντεο της Ducati.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!