Hyundai: Έπιασε μερίδιο-ρεκόρ στην Ευρώπη το πρώτο εξάμηνο του 2022
Με τα SUV Tucson και Kona να δείχνουν το… δρόμο, η Hyundai Motor συνεχίζει να αυξάνει το μερίδιό της στην ευρωπαϊκή αγορά. Μετά το μερίδιο 4,4% που σημείωσε για όλο το 2021, έφθασε το 4,7% κατά το πρώτο εξάμηνο του 2022, επίδοση που αποτελεί την κορυφαία στην ιστορία της μάρκας στην Ευρώπη.
Συνδυαστικά στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, της EFTA (Νορβηγία, Ελβετία, Ισλανδία και Λιχτενστάιν) αλλά και την Μ. Βρετανία, η Hyundai πούλησε 263.005 αυτοκίνητα, αριθμός αυξημένος κατά 8,2% συγκριτικά με το πρώτο εξάμηνο του 2021. Στις μεγάλες αγορές της Ευρώπης, η Hyundai απέσπασε μερίδιο 7,4% στην Ισπανία, 5,1% στην Μ. Βρετανία, 4,2% στη Γαλλία και 3,9% στη Γερμανία. Στην Ελλάδα, η Hyundai έχει μερίδιο 9,5% κατά το πρώτο μισό του έτους, όντας στη δεύτερη θέση.
Πάνω από το 1/3 των πωλήσεων της Hyundai στην Ευρώπη αφορά εξηλεκτρισμένα αυτοκίνητα, ενώ το 16% είναι αμιγώς ηλεκτρικά.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!