Η Jeep φέρνει το ιταλικό ποδόσφαιρο στις ΗΠΑ

Η Jeep φέρνει το ιταλικό ποδόσφαιρο στις ΗΠΑ

Η Jeep φέρνει το ιταλικό ποδόσφαιρο στις ΗΠΑ
Άρωμα Ευρωπαϊκού ποδοσφαίρου στην Αμερική, με τη Γιουβέντους να ταξιδεύει στις ΗΠΑ στο πλαίσιο της προετοιμασίας της για τη σεζόν 2022-2023.

Η Jeep θα πάει χέρι-χέρι με την Γιουβέντους, στο πλαίσιο της περιοδείας της ποδοσφαιρικής ομάδας της Serie A στις ΗΠΑ, στο πλαίσιο της προετοιμασίας για την αγωνιστική σεζόν 2022-2023. Φέτος συμπληρώνονται 10 χρόνια της επιτυχημένης συνεργασίας με τους “bianconeri” και τη νέα αγωνιστική σεζόν, η εμβληματική μάρκα θα συνοδεύσει τους αστέρες της ομάδας, όπως είναι οι: Πολ Πογκμπά, Ανχέλ Ντι Μαρία, Φεντερίκο Κιέσα, Ντούσαν Βλάχοβιτς και Χουάν Κουαρδάδο, στις αγωνιστικές τους υποχρεώσεις. Οι παίκτες για ακόμα μια φορά θα αγωνίζονται με την εμφάνιση που φέρει το λογότυπο της Jeep, το οποίο πλέον χάρη στο νέο δημιουργικό κάνει άμεση της σύνδεση που έχει η μάρκα με τη νέα εποχή της εξηλεκτρισμένης κίνησης.

Οι φίλοι της Γιουβέντους στην απέναντι πλευρά του Ατλαντικού θα έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν την αγαπημένη τους ομάδα σε τρία παιχνίδια που θα πραγματοποιηθούν: στις 22 Ιουλίου στο Λας Βέγκας απέναντι στην Σίβας Γουαδαλαχάρα, στις 26 Ιουλίου στο Ντάλας απέναντι στην Μπαρτσελόνα και στις 30 Ιουλίου στο Λος Άντζελες απέναντι στην κάτοχο του Champions League, Ρεάλ Μαδρίτης.

Jeep Juventus

Κατά τη συνεργασία των δύο πλευρών τα τελευταία 10 χρόνια, η Γιούβε πέτυχε μία σειρά διακρίσεων, σε εγχώριο αλλά και σε Ευρωπαϊκό επίπεδο. Όλα αυτά τα χρόνια το λογότυπο της αμερικανικής μάρκας βρίσκεται στο κέντρο της εμφάνισης, ενώ πλέον αποκτά διαφορετική δυναμική με τη Jeep, τόσο στην Ευρώπη, όσο και στη Β. Αμερική να κινείται με γρήγορους ρυθμούς ώστε να κάνει πράξη τη φιλοσοφία της “zero-emission freedom” («ελευθερία με μηδενικούς ρύπους»). Ήδη στην Ευρώπη η μάρκα έχει προχωρήσει στον πλήρη εξηλεκτρισμό της γκάμας των επιβατικών της μοντέλων χάρη στα συστήματα e-Hybrid και Plug-in Hybrid 4xe, ενώ στο πλαίσιο του στρατηγικού πλάνου Dare Forward 2030 της Stellantis, η μάρκα στοχεύει μέχρι το 2030 το σύνολο των πωλήσεων της στην Ευρώπη να αφορά σε εξηλεκτρισμένα μοντέλα.

 

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!