Formula 1, Γαλλία: Νέα ποινή για τον Σάινθ, εκκινεί τελευταίος
Ο Κάρλος Σάινθ αναγκάστηκε να εγκαταλείψει τον αγώνα στην Αυστρία και το Red Bull Ring, όταν ακόμη ένα μηχανικό πρόβλημα στέρησε ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα από τη Scuderia Ferrari. To πρόβλημα ήταν ανάλογο με εκείνο που είχε αντιμετωπίσει ο Σαρλ Λεκλέρ στο Μπακού και το Grand Prix του Αζερμπαϊτζάν. Ήταν λοιπόν δεδομένο πως δεν θα αργήσει να έρθει η ποινή για τον Ισπανό.
Την Παρασκευή η Scuderia «φόρεσε» νέα μονάδα διαχείρισης ηλεκτρονικών (CE) στην F1-75 του 27χρονου, πράγμαέφερε θέσεις ποινής στην εκκίνηση του αγώνα της Κυριακής. Πριν την έναρξη του FP3 όμως, η ιταλική ομάδα επέλεξε να βάλει επίσης νέο κινητήρα εσωτερικής καύσης (ICE), νέο τούρμπο (TC), MGU-K και MGU-H. Αυτό σημαίνει πως ο Σάινθ θα εκκινήσει τον αγώνα της Κυριακής από την ουρά του grid.
My heart stopped for couple of seconds when I saw Sainz’s car refused to stop while it was on fire. Hard luck. pic.twitter.com/TumFIxmFEl
— F1Techy (@F1Techy) July 10, 2022
Ανάλογη στρατηγική επέλεξαν και στη Haas με τον Κέβιν Μάγκνουσεν, ο οποίος θα πλαισιώσει τον οδηγό της Ferrari στην τελευταία σειρά του grid. Σύμφωνα με τους κανονισμούς, επειδή οι δύο οδηγοί έχουν την ίδια ποινή, όποιος καταταχθεί υψηλότερα στις κατατακτήριες, θα εκκινήσει πιο μπροστά.
Το μονοθέσιο του Σάινθ δεν ήταν το μόνο που είχε αλλαγές πριν το FP3. H Ferrari έβαλε νέο σύστημα εξατμίσεων στην F1-75 του Λεκλέρ. Αυτό είναι το έβδομο σύστημα εξατμίσεων στο 2022 για τον Μονεγάσκο, με τους κανονισμούς να αναφέρουν πως το ανώτατο όριο είναι οκτώ.
Ready to turn up the heat today, it’s #Quali day 🔥🔥🔥#essereFerrari 🔴 #FrenchGP pic.twitter.com/JcXJdiSLCb
— Scuderia Ferrari (@ScuderiaFerrari) July 23, 2022
Φωτογραφίες: Scuderia Ferrari
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!