Formula 1: Η FIA εξηγεί το πρόβλημα με το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας στη Γαλλία

Formula 1: Η FIA εξηγεί το πρόβλημα με το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας στη Γαλλία
Η παγκόσμια ομοσπονδία έδωσε εξηγήσεις για το λόγο που οδήγησε στο προσπέρασμα του Τζορτζ Ράσελ επί του Σέρχο Πέρεζ.

Στους τελευταίους γύρους του Grand Prix Γαλλίας, ο Γκουάνγιου Ζου της Alfa Romeo εγκατέλειψε με μηχανικό πρόβλημα. Ο Κινέζος σταμάτησε τη C42 του στην έξοδο της στροφής 6 και ως αποτέλεσμα είχαμε καθεστώς εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας (Virtual Safety Car).

Όταν εμφανίστηκε το μήνυμα πως θα αποχωρήσει το VSC, η πράσινη σημαία δεν κυμάτισε αμέσως. Όπως αναφέρουν οι αγωνιστικοί κανονισμοί της Formula 1, το καθεστώς πράσινης σημαίας έρχεται έπειτα από 10-15 δευτερόλεπτα. Αυτό δεν συνέβη, με αποτέλεσμα να καθυστερήσει η επιστροφή στην κανονική ροή του αγώνα.

Όπως ανέφερε η FIA μετά το τέλος του Grand Prix, υπήρξε πρόβλημα στο λογισμικό του ηλεκτρονικού συστήματος διαχείρισης των μηνυμάτων και ως αποτέλεσμα υπήρξε αλλαγή σε εφεδρικό σύστημα. Το λειτουργικό σύστημα λειτούργησε σωστά αυτή τη φορά, όμως είδαμε κάποιους οδηγούς να «πιάνονται στον ύπνο».

Σέρχιο Πέρεζ

 

Ο Σέρχιο Πέρεζ μπερδεύτηκε με τα δύο μηνύματα που εμφανίστηκαν και όταν επέστρεψε ο αγώνας σε συνθήκες πράσινης σημαίας, έχασε την 3η θέση από τον Τζορτζ Ράσελ της Mercedes-AMG. Μετά το τέλος του Grand Prix, o Μεξικανός ήταν ιδιαίτερα εκνευρισμένος με το πώς έχασε τη θέση.

«Είναι κρίμα που το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας επηρέασε το αποτέλεσμα. Δεν έπρεπε να συμβεί αυτό αλλά συνέβη. Το μήνυμα πως θα ολοκληρωθεί το VSC ήταν εντελώς λάθος μετά τη στροφή 9 αλλά ολοκληρώθηκε μετά τη στροφή 12», δήλωσε ο οδηγός της Red Bull Racing, μετά το πέσιμο της καρό σημαίας.

Με τον Πέρεζ να χάνει το βάθρο στο Πολ Ρικάρ, η Mercedes-AMG πραγματοποίησε το καλύτερο αποτέλεσμά της στο 2022, με τον Λιούις Χάμιλτον να τερματίζει στη 2η θέση, μπροστά από τον teammate του, Τζορτζ Ράσελ.

Φωτογραφίες: Redbullcontentpool.com

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!