Formula 1: Η Ουγγαρία θα αναδείξει τις αδυναμίες της Mercedes

Formula 1: Η Ουγγαρία θα αναδείξει τις αδυναμίες της Mercedes
Χαμηλές είναι οι προσδοκίες της Mercedes-AMG αναφορικά με τον προσεχή αγώνα της F1 στην Ουγγαρία.

Στα τελευταία αγωνιστικά τριήμερα η απόδοση της Mercedes-AMG έχει βελτιωθεί σημαντικά σε σύγκριση με τους πρώτους αγώνες του 2022. Μάλιστα στο Grand Prix Μ. Βρετανίας ο Λιούις Χάμιλτον για το μεγαλύτερο μέρος του αγώνα διεκδικούσε τη νίκη, ενώ στο τέλος έκανε τον ταχύτερο γύρο.

Μπορεί η γερμανική ομάδα να μην είναι σε θέση για πρωταθλητισμό εφέτος όπως τα προηγούμενα χρόνια, ωστόσο προσπαθεί με κάθε τρόπο να βελτιώσει την W13 E Performance. Αυτό τονίζει και ο επικεφαλής στρατηγικής της Mercedes, Τζέιμς Βάουλς, ο οποίος τόνισε πως η δυναμική του μονοθεσίου αλλάζει από πίστα σε πίστα.

«Ξεκάθαρα στην κατάσταση που είμαστε τώρα, βελτιώνουμε το μονοθέσιο σε κάθε αγώνα. Ο ρυθμός αγώνα μας είναι πολύ καλός. Αλλά ο ρυθμός μας στις κατατακτήριες δεν είναι προς το παρόν. Δυσκολευόμαστε να μπούμε στη μάχη με τις Ferrari και Red Bull, αλλά θα υπάρξουν πίστες όπως το Σίλβερστον και το Πολ Ρικάρ όπου μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το ρυθμό μας ως πλεονέκτημα», δήλωσε ο Βρετανός στο debrief της Mercedes.

Τζορτζ Ράσελ

 

Επιπλέον ο Βάουλς τονίζει πως στον αγώνα της Formula 1 στην Ουγγαρία, η αδυναμία της W13 στις κατατακτήριες θα της κοστίσει: «Είναι πολύ δύσκολο στην Ουγγαρία αν ξεκινάς από τις πίσω θέσεις να αναρριχηθείς στην κατάταξη. Υπάρχουν ευκαιρίες, αλλά είναι δύσκολο. Θέλουμε άλλους να κάνουν λάθη κι εμείς με τη σειρά μας να ευνοηθούμε. Δεν είμαστε εκεί που θέλουμε να είμαστε και αυτή είναι μια σύντομη απάντηση. Για παράδειγμα οι κατατακτήριες δοκιμές στην Ουγγαρία θα αναδείξουν τις αδυναμίες μας μέχρι ένα σημείο. Έχουμε κάνει πρόοδο και μπορούμε να τη δούμε, αλλά στη Βουδαπέστη πρέπει να είμαστε ρεαλιστές. Πρέπει να κάνουμε καλύτερη δουλειά από αυτή που κάνουμε μέχρι τώρα για να διασφαλίσουμε πως το μονοθέσιο θα είναι εκεί που πρέπει, στις εμπρός θέσεις».

Στον αγώνα της Γαλλίας, ο Χάμιλτον ήταν σε όλο τον αγώνα μπροστά από τον Σέρχιο Πέρεζ της Red Bull Racing, τον οποίο προσπέρασε ο Τζορτζ Ράσελ στο τέλος του Grand Prix. Μπορεί ο ρυθμός να ήταν θετικός, αλλά δεν ήταν αρκετός για να ανταγωνιστούν τον τελικό νικητή, Μαξ Φερστάπεν.

Φωτογραφίες: Mercedes-AMG

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!