Αυτή η μοναδική Porsche Cayenne Cabrio έχει διπλή «ουρά»
Πριν από 20 χρόνια, η Porsche βρισκόταν σε δύσκολη οικονομική θέση και η Cayenne αποδείχθηκε το αυτοκίνητο που έφερε στο Τσούφενχαουζεν την ανάπτυξη και την κερδοφορία. Το μεγάλο SUV επιδόσεων λατρεύτηκε σε αρκετά σημεία του πλανήτη – ανάμεσά τους και η ελληνική επικράτεια – αυξάνοντας σημαντικά τις πωλήσεις της γερμανικής μάρκας.
Τους μήνες μετά το λανσάρισμα του πεντάθυρου SUV (το Δεκέμβριο του 2002), η Porsche εξέτασε το ενδεχόμενο να κατασκευάσει την Cayenne και σε άλλα αμαξώματα: coupe, μακρύ μεταξονίου με +20 εκατοστά για τρίτη σειρά καθισμάτων και cabrio. Η τελευταία εκδοχή ήταν αυτή που προχώρησε ένα βήμα πιο πέρα, στην κατασκευή ενός πρωτότυπου.
Η μοναδική ανοικτή Cayenne βρίσκεται στο μουσείο της Porsche. Δεν μπορεί να κυκλοφορήσει στους δρόμους, αλλά αποτελεί ένα στατικό έκθεμα. Οι σχεδιαστές της γερμανικής μάρκας αφαίρεσαν την οροφή, όμως δεν ενίσχυσαν το αμάξωμα όπως απαιτείται σε ένα cabrio αυτοκίνητο. Καθώς λοιπόν δεν πληροί τις προδιαγραφές για ασφαλή κίνηση στους δρόμους, μεταφέρεται όπου χρειαστεί για να εκτεθεί στο κοινό.
Ποτέ δεν προγραμματίστηκαν να γίνουν δοκιμές εξέλιξης, με την πρωτότυπη Cayenne Cabrio να δημιουργείται απλώς για να δοθούν απαντήσεις σε τέσσερα ερωτήματα:
- Ο οδηγός και οι επιβάτες μπορούν να καθίσουν άνετα μέσα στην χαμηλότερη καμπίνα;
- Πόσο πρακτική είναι η δίθυρη Cayenne με τις κατά 20 εκατ. μεγαλύτερες πόρτες;
- Είναι εφικτή η τοποθέτηση μαλακής οροφής που θα πρέπει να αναδιπλώνεται γρήγορα;
- Και πώς θα πρέπει να μοιάζει το πίσω μέρος;
Για το τελευταίο ερώτημα υπήρξε διαφωνία ανάμεσα στους σχεδιαστές και έτσι η ουρά του αμαξώματος χωρίστηκε στα δύο! Στην αριστερή πλευρά το πίσω φωτιστικό σώμα τοποθετήθηκε χαμηλά και στη δεξιά ψηλότερα.
Το 2019 η Porsche λάνσαρε την coupe Cayenne, όμως το ανοικτό μοντέλο παρέμεινε υπόθεση ενός αυτοκινήτου.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!