Το μοντέλο της Alfa Romeo που έλαμψε μέσα από τους αγώνες WTCC
Το 1992 η Alfa Romeo βρέθηκε σε πολύ δύσκολη θέση παρουσιάζοντας τον πολύ επιτυχημένο αντικαταστάτη της θρυλικής 75. Η 155 δεν έγινε δεκτή με πανηγυρισμούς και αμφισβητήθηκε από την πρώτη στιγμή που έκανε το ντεμπούτο της στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης καθώς είχε μια εντελώς διαφορετική προσέγγιση σε σχέση με αυτά που είχε συνηθίσει τους τιφόζι η εταιρεία τα προηγούμενα χρόνια.
Η 155 είχε τον κινητήρα στο εμπρός μέρος και την κίνηση επίσης στους εμπρός τροχούς κάτι που έκανε τους περισσότερους φίλους της Alfa Romeo να ισχυριστούν ότι το αυτοκίνητο είχε την κίνηση στους «λάθος τροχούς». Ακόμα ένα στοιχείο που δεν άρεσε στους Alfisti ήταν ότι η 155 στηριζόταν σε μοντέλα της FΙΑΤ η οποία είχε εκείνη την εποχή εξαγοράσει την Alfa Romeo. Το αυτοκίνητο, παρά τις αμφισβητήσεις ήταν εξαιρετικά καλοφτιαγμένο και μάλιστα είχε χαρακτηριστικά που το έκαναν να ξεχωρίζει όπως το μεγάλο μετατρόχιο στον εμπρός άξονα, ο χαμηλός αεροδυναμικός συντελεστής, το γρήγορο τιμόνι και οι ρυθμίσεις στις αναρτήσεις.
Για να πείσει τελικά η Alfa Romeo τους φανατικούς της μάρκας ότι η 155 ήταν μια γνήσια Alfa, αποφάσισε να στρέψει το βλέμμα της στους αγώνες ταχύτητας. Τη δεκαετία του 1990, το Γερμανικό Πρωτάθλημα Τουρισμού (DTM) ήταν ένας εξαιρετικά δημοφιλής θεσμός στην Ευρώπη με ιδιαίτερο ανταγωνισμό, αλλά και αυτοκίνητα που έμοιαζαν με τα αντίστοιχα παραγωγής. Η αγωνιστική ομάδα της Alfa Romeo, η Alfa Corse, σχεδίασε ένα εντυπωσιακό αγωνιστικό αυτοκίνητο, γύρω από τον V6 2.5 λίτρων κινητήρα της 155 παραγωγής και έτσι γεννήθηκε η 155 2.5 V6 TΙ.Το πανέμορφο αγωνιστικό κατάφερε ήδη στο ντεμπούτο του, στον πρώτο αγώνα του DTM του 1993 στην πίστα του Zolder να κατακτήσει τη νίκη με τον Νικόλα Λαρίνι να τα βάζει στα ίσια με μια αρμάδα από Mercedes και Opel.
Μέχρι το τέλος της καριέρας της το 1996, η Alfa Romeo 155 V6 TI κατάκτησε συνολικά 38 νίκες και έμεινε στην ιστορία ως ένα από τα πιο ξεχωριστά αγωνιστικά αυτοκίνητα, το οποίο λατρεύουν μέχρι σήμερα όλοι οι Alfisti. Το 1998 η 155 έδωσε μετά από σχεδόν 200.000 μονάδες τη σκυτάλη στην 156, το μοντέλο που καθιέρωσε την Alfa Romeo στη σύγχρονη εποχή του αυτοκινήτου.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!