Skoda Enyaq iV: Αυτονομία 100 χλμ. σε 7 λεπτά, απλά με αναβάθμιση του λογισμικού (vid)
- Πιο γρήγορη φόρτιση, χωρίς αλλαγή μπαταρίας ή καλωδιώσεων
- Αναβαθμισμένες λειτουργίας ενημέρωσης και ψυχαγωγίας
Τα προτερήματα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων έναντι των συμβατικών δεν περιορίζονται στο μικρότερο αποτύπωμα προς το περιβάλλον, αλλά επεκτείνονται και σε αρκετούς ακόμα τομείς. Ένας από αυτούς είναι η συνεχής αναβάθμιση των λειτουργιών τους, χωρίς επεμβάσεις στην μπαταρία ή τον ηλεκτροκινητήρα, απλά μέσω αναβάθμισης του λογισμικού τους.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα το Enyaq iV, το SUV μηδενικών ρύπων της Skoda. H τσέχικη μάρκα δίνει τη δυνατότητα στους κατόχους τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσουν το νέο λογισμικό ΜΕ3, το οποίο έκανε πρεμιέρα στο Enyaq Coupe iV. Όσοι ιδιοκτήτες του Enyaq iV επιθυμούν, μπορούν να εγκαταστήσουν το νέο λογισμικό, εκμεταλλευόμενοι τις δυνατότητες που παρέχει. Σε κάθε περίπτωση πάντως, το προηγούμενο λογισμικό ΜΕ2 παραμένει και ασφαλές και λειτουργικό.
Οδηγήσαμε στην Ελλάδα το Skoda Enyaq iV
Πιο γρήγορη φόρτιση, χωρίς αλλαγή μπαταρίας ή καλωδιώσεων
Το σημαντικότερο όφελος από το ME3 software αφορά τη φόρτιση της μπαταρίας. Πλέον η μικρότερη μπαταρία χωρητικότητας 62 kWh μπορεί να συνδεθεί με ταχυφορτιστή 120 kW, ενώ η μεγάλη των 82 kWh με ταχυφορτιστή 135 kW. Πώς μεταφράζεται αυτό; Μέσα σε μόλις 7 λεπτά φόρτισης, το Enyaq iV αποκτά επιπλέον αυτονομία 100 χλμ!
Επιπλέον, παρέχεται η λειτουργία battery care που ενεργοποιείται μέσω της κεντρικής οθόνης. Μέσω αυτής, η φόρτιση φθάνει το 80% και όχι το 100%. Έτσι αυξάνεται η διάρκεια ζωής της μπαταρίας και διατηρείται μακροπρόθεσμα η αποδοτικότητά της. Όταν π.χ. το Skoda Enyaq iV κινείται εντός πόλης, είναι καλό να επιλέγεται η συγκεκριμένη λειτουργία. Για μακρινά ταξίδια, ο οδηγός του ηλεκτρικού SUV μπορεί να την απενεργοποιήσει και αν φορτίσει την μπαταρία στο 100%.
Το νέο λογισμικό προσφέρει επίσης βελτιωμένη διαχείριση της μπαταρίας. Η θερμοκρασία της μπαταρίας προσαρμόζεται διαρκώς στο βέλτιστο επίπεδο, κάτι που έχει ως αποτέλεσμα βελτιωμένη αυτονομία το χειμώνα. Υπενθυμίζεται, ότι οι μπαταρίες των ηλεκτρικών αυτοκινήτων «ταλαιπωρούνται» περισσότερο στις πολικές συνθήκες της Βόρειας Ευρώπης παρά στον καύσωνα του Νότου.
Αναβαθμισμένες λειτουργίας ενημέρωσης και ψυχαγωγίας
Το νέο λογισμικό ΜΕ3 προσφέρει βελτιώσεις στις λειτουργίες του συστήματος πολυμέσων (infotainment), του ψηφιακού πίνακα οργάνων και του head-up display. Η αποτύπωση στο σύστημα πλοήγησης είναι πιο ρεαλιστική, ενώ ο οδηγός μπορεί να βλέπει στο κινητό του π.χ. πού βρίσκεται σταθμευμένο το Enyaq iV.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!