Formula 1: Η δεύτερη θητεία στη McLaren εξάντλησε ψυχολογικά τον Αλόνσο
Πίσω στο 2015 η McLaren είδε τον Φερνάντο Αλόνσο να επιστρέφει στο Ουόκινγκ, ενώ παράλληλα αναβίωσε τη συνεργασία της με τη Honda. Αυτό που ακολούθησε όμως κανείς δεν το περίμενε, με το μονοθέσιο να μην αποδίδει τα αναμενόμενα, ενώ η μονάδα ισχύος των Ιαπώνων είχε τρομερά προβλήματα αξιοπιστίας και έλλειψη απόδοσης.
Οι σχέσεις του Ισπανού με το ιαπωνικό εργοστάσιο κατέρρευσαν με το περίφημο «κινητήρας GP2» στο Grand Prix Ιαπωνίας του 2015, ενώ στο τέλος του 2017 η McLaren άφησε τη Honda για τους κινητήρες της Renault. Στο τέλος του 2018, ο Αλόνσο επέλεξε να αποχωρήσει από τη βρετανική ομάδα και τη Formula 1 και αγωνίστηκε στο WEC με την Toyota Gazoo Racing.
Μιλώντας στο motorsport.com σχετικά με τη δεύτερη θητεία του στη McLaren, o Αλόνσο πιστεύει πως η αποχώρησή του από το σπορ ήταν αναγκαία και του έκανε καλό: «Το 2018 ένιωσα πως ήμουν ψυχολογικά εξαντλημένος και χρειαζόμουν τα δύο χρόνια μακριά από την F1. Τώρα νιώθω καλά, αλλά δεν ξέρω αν τα δύο αυτά χρόνια ήταν που με βοήθησαν. Αυτή τη στιγμή δεν πιστεύω πως μου λείπει κάτι σε σχέση με όταν ήμουν πιο μικρός σε ηλικία».
Ο 41χρονος πλέον Ισπανός, τόνισε πως οι διαφορετικού τύπου αγώνες που έκανε, τον βοήθησαν να βελτιωθεί ως οδηγός: «Οι διαφορετικές κατηγορίες στις οποίες αγωνίστηκα, μου έμαθαν πολλά διαφορετικά πράγματα. Υπάρχουν διαφορετικές φιλοσοφίες αγώνων, διαφορετικές τεχνικές οδήγησης που δεν μπορούν να εφαρμοστούν σε ένα μονοθέσιο F1. Όταν για παράδειγμα χάνεις τον έλεγχο του αγωνιστικού σου, τα χέρια μου και τα πόδια μου κάνουν πράγματα που δεν μπορούσα πριν, διότι οδηγούσα απλά μονοθέσια της F1. Πλέον νιώθω πως έχω ακόμα περισσότερο έλεγχο».
Ο Αλόνσο έστρεψε όλα τα βλέμματα πάνω του αμέσως μετά το Grand Prix Ουγγαρίας, όταν ανακοινώθηκε πως θα οδηγεί για την Aston Martin το 2023. Αυτό προκάλεσε ντόμινο εξελίξεων, με την Alpine να ανακοινώνει τον Όσκαρ Πιάστρι ως αντικαταστάτη του, όμως ο Αυστραλός επισημοποίησε πως δεν θα οδηγεί για τη γαλλική ομάδα την επόμενη χρονιά.
Que crise de amnésia é essa que estão falando que o Alonso nunca reclamou de equipamento? Não tem como esquecer o "GP2 Engine"pic.twitter.com/jD6OmNxlQW
— Felipe Meira (@Felipemmeira) June 19, 2022
Δείτε το video review του Gazzetta για το πρώτο… ημίχρονο του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1, με τους Πάνο Σεϊτανίδη και Κώστα Παστρίμα να συζητούν για όσα είδαμε στα πρώτα 13 Grand Prix της σεζόν.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!