Test Ride Aprilia Tuareg 660: Ελεύθερος περιπλανώμενος
Οι Tuareg είναι νομαδικός λαός που συναντάμε στη κεντρική και νότια Σαχάρα. Η ονομασία τους σημαίνει περιπλανώμενος, αλλά στη δική τους γλώσσα λέγονται Ιμουγάχ, που σημαίνει ελεύθερος.
Είχα την μεγάλη τύχη να συναντηθώ με Τουαρέγκ μέσα στον αγώνα του Rally Dakar το 2003 στα νότια της Λιβύης. Αυτοί ήταν πάνω στις καμήλες τους, καραβάνι ολόκληρο και ακολουθούσαν τον αρχηγό τους ο ένας πίσω από τον άλλο με δυτική κατεύθυνση. Περίπου είκοσι στον αριθμό. Ακολουθούν αρχέγονες πορείες μέσα στα μονοπάτια της ερήμου, μεταφέροντας ορυκτό αλάτι, γεγονός που σαν αξία έχει μεγαλύτερη και από το χρυσό, αφού το αλάτι είναι ζωτικής σημασίας για όσους ζουν μέσα στην καυτή έρημο.
Εκείνη τη μαγική στιγμή της συνάντησης μας είχαμε παράλληλη πορεία, αλλά προς την αντίθετη κατεύθυνση μέσα στην έρημο. Εγώ είχα κατεύθυνση προς ανατολικά. Όπως ήμουν όρθιος επάνω στη μοτοσυκλέτα μου, ενστικτωδώς σήκωσα το αριστερό μου χέρι και τους χαιρέτησα παρατεταμένα. Εκείνοι με τη σειρά τους ανταπέδωσαν τον χαιρετισμό για όσα δευτερόλεπτα συναντηθήκαμε εν κινήσει.
Τι μαγική στιγμή και τι τύχη να ζεις τέτοιες απίστευτες εικόνες! Ίσως αναρωτηθείτε, τι σχέση έχουν αυτές οι εικόνες με την Aprilia Tuareg 660 της δοκιμής μας. Επιτρέψτε μου να σας απαντήσω: πολύ μεγάλη.
Η νέα Tuareg 660 γεννήθηκε από λευκό χαρτί με σκοπό να δώσει στον αναβάτη που θα την αποκτήσει τις ίδιες δυνατότητες ελευθερίας σε κάθε έδαφος, ακριβώς όπως τις βιώνουν και τις ζουν οι νομάδες Τουαρέγκ εκατοντάδες χρόνια μέσα στη Σαχάρα. Άλλωστε μόνο τυχαίο δεν είναι το όνομα που έδωσαν οι μηχανικοί και κατασκευαστές της ιταλικής φίρμας που εδρεύει στο Νοάλε. Όλα ξεκίνησαν τη δεκαετία του 90 με την παρουσίαση της πρώτης μονοκύλινδρης 650 κυβικών Aprilia Tuareg. Η συγκεκριμένη ονομασία που ήταν κατοχυρωμένη από την Απρίλια, συνεχίζει στο σήμερα με τη ολοκαίνουργια δικύλινδρη 660 Tuareg, βάζοντας νέα στάνταρ για τις On-Off μοτοσυκλέτες για μεγάλες δόσεις περιπέτειας.
Παρέλαβα τη μοτοσυκλέτα μας από τον επίσημο dealer με κάθετη μονάδα υποστήριξης Αντώνη Αρμακόλλα, που εδρεύει πιστά πολλά χρόνια στα νότια προάστια των Αθηνών, στηρίζοντας την ιταλική φίρμα με επιτυχία. Η κατοχή της νέας Tuareg, συμφωνήθηκε για όλο τον Αύγουστο. Τι καλύτερο για να πάρουμε πορεία για όλη τη χώρα.
Με το που βάλαμε τα κλειδιά στο κεντρικό διακόπτη της νέας Aprilia Tuareg 660 και τον γυρίσαμε στη θέση on, αμέσως στην έγχρωμη ψηφιακή TFT οθόνη των 7 ιντσών, εμφανίζεται το μήνυμα: be a racer! Σε αυτό το σημείο επιτρέψτε μου μια μικρή αναφορά για την Aprilia. H συγκεκριμένη εταιρεία έχει τοποθετήσει επάνω στο ρεζερβουάρ της νέας Tuareg 660 ένα αυτοκόλλητο με χρυσά γράμματα που λέει : Aprilia 54 WORLD TITLES (54 παγκόσμιους τίτλους).
Αυτό ακριβώς κάνει η συγκεκριμένη μάρκα, μεταφέροντας όλη αυτή την τεράστια πείρα και τεχνογνωσία από όλα τα είδη αγώνων μοτοσυκλέτας των παγκοσμίων πρωταθλημάτων που κερδίζει, κατασκευάζοντας στη συνέχεια ποιοτικές με αγωνιστικά γονίδια μοτοσυκλέτες για καθημερινή χρήση. Το ίδιο έκανε και τώρα για τη νέα Tuareg 660, αφού επιστράτευσε για αυτό το σκοπό τον παγκόσμιο πρωταθλητή από το χώρο του enduro, Ιταλό αναβάτη Stefano Passeri.
Με τον Stefano γνωριζόμαστε από το 1995, έχοντας άριστη σχέση από το παγκόσμιο πρωτάθλημα εντούρο στην αρχή σαν αγωνιζόμενοι και μετά σαν συνεργάτες για την εξέλιξη των δικύλινδρων RXV-SXV το 2005. Γνωρίζοντας τη φιλοσοφία του για τις δοκιμές και εξέλιξη τόσο τη δική του όσο και των μηχανικών του Noale, φάνηκε η επίπονη και εξειδικευμένη δουλειά πάνω στη νέα αυτή μοτοσυκλέτα, τη δικύλινδρη εν σειρά 660 νέα Tuareg. Σαν βασικός δοκιμαστής στο χώμα βοήθησε για ένα ιδανικό σύνολο σε όλες τις συνθήκες εδάφους, εξελίσσοντας την κατασκευή του πλαισίου, τη θέση οδήγησης καθώς και για τις τελικές ρυθμίσεις στις αναρτήσεις.
Οι μηχανικοί δανείστηκαν για την καρδιά της μοτοσυκλέτας τον δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα από την τομή ενός V4, του RSV 4, που προέρχεται κατευθείαν από το παγκόσμιο moto gp. Τον ήδη δοκιμασμένο κινητήρα, τον χρησιμοποιούν και στα νέα ασφάλτινα Tuono και RS 660 με ιπποδύναμη 100 ίππων.
Στην περίπτωση της νέας Tuareg 660 άλλαξαν τις χαρτογραφήσεις σε τέσσερις νέες όπως : Urban, Off Road, Explorer, Individual με πιο μειωμένη όμως ιπποδύναμη στους 80 ίππους/9.250 σ.α.λ. με ροπή στα 7,13 kgr/6.500 σ.α.λ. πετυχαίνοντας αύξηση απόδοσης στις χαμηλές και μεσαίες στροφές του κινητήρα.
Η μετάδοση περνάει στο δρόμο από ένα κιβώτιο 6 σχέσεων με μια καμπάνα περιορισμένης ολίσθησης με υγρούς δίσκους. Η τελική μετάδοση γίνεται με αλυσίδα ενώ οι σχέσεις είναι σχετικά κοντές. Με αυτά τα δεδομένα η Απρίλια πέτυχε γκολ από τα αποδυτήρια, κατασκευάζοντας μια άκρως λειτουργική και απίστευτη μοτοσικλέτα για καθημερινή αρχικά χρήση, με βλέψεις όμως για σοβαρές χωμάτινες εξορμήσεις, αποδράσεις όπως θα έλεγα καλύτερα, αφού πρόκειται για μια γνήσια διπλής χρήσης μοτοσυκλέτα περιπέτειας, με συνολικό βάρος τα 204 κιλά γεμάτη.
Το ατσάλινο σωληνωτό της πλαίσιο, με γωνία κάστερ 26,7 μοίρες,προσφέρει σταθερότητα και ευελιξία, εδράζοντας στο κάτω μέρος του το δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα της νέας Tuareg. Με μια πολύ έξυπνη περιστροφή του 10 μοίρες προς τα πίσω σε σχέση με τα ασφάλτινα μοντέλα, έδωσε από τη μία χώρο στο εμπρός της τμήμα, για να χωρέσει άνετα των 21 ιντσών εμπρός τροχό της μοτοσυκλέτας και από την άλλη βοήθησε στην πιο άμεση αλλαγή κατεύθυνσης εν κινήσει. Με ένα σμπάρο δυό τρυγόνια! Σε συνδυασμό με τον πίσω τροχό των 18 ιντσών, τα νέα ελαστικά της Pirelli Scorpion Rally με διαστάσεις 150/70/18 πίσω και 90/90/21 μπροστά, δείχνουν ξεκάθερα τον χωμάτινο και όχι μόνο προσανατολισμό του ««Ελεύθερου περιπλανώμενου».
Σε αυτό βοηθούν τα μέγιστα οι αναρτήσεις της KYB ( Kayaba) των 240 χιλ. διαδρομής μπροστά με τα 43 χιλ. καλαμιών, ενώ πίσω βρίσκουμε ένα μονό αμορτισέρ της ίδιας εταιρείας με ρύθμιση προφόρτισης του πίσω ελατηρίου, με ίδια όμως διαδρομή στα 240 χιλ. και εδώ. Αυτό είναι ένα ακόμη σημείο υπεροχής, αφού η νέα Aprilia είναι η μόνη σε αυτή την νέα κατηγορία των μεσαίων κυβικών, με τέτοια μεγάλη διαδρομή αναρτήσεων. Στόχος που τελικά κατάφεραν να επιτευχθεί , για την καλύτερη απορρόφηση των όποιων ανωμαλιών σε κάθε είδους έδαφος. Αξίζει να σημειώσουμε ότι οι αναρτήσεις της KYB και είναι πλήρως ρυθμιζόμενες τόσο σε συμπίεση, όσο και σε επαναφορά, δείχνοντας τον σαφή χωμάτινο προσανατολισμό τους για μια ακόμη φορά.
Ανεβαίνοντας επάνω στην φαρδιά με πολύ καλό υλικό κατασκευής σέλα του νέου Tuareg με ύψος στα 860 mm, νιώθεις πολύ άνετα, γεγονός που βοηθά και το πιο χαμηλό υποπλαίσιο. Πατώντας το κόκκινο κουμπί της μίζας ο κινητήρας έρχεται εν ζωή με μεγάλη ευκολία. Κουμπώνεις πρώτη στο κιβώτιο και αρχίζεις να κυλάς με μια αρμονία, λες και την οδηγούσες πολύ καιρό πιο πριν και βρίσκεσαι σε μια καταπληκτική θέση οδήγησης. Σε αυτό βοηθούν στο έπακρο το ύψος των μαρσπιέ και η γωνία που έχουν τοποθετηθεί σε σχέση με το πλαίσιο, αλλά και η σχεδίαση του ρεζερβουάρ των 18 λίτρων χωρητικότητας καυσίμου εκ των 3 εξ αυτών, για χρήση ρεζέρβας. Οι σχεδιαστές της Aprilia στο εμπρός τμήμα της σέλας, σμίλεψαν με τέτοιο τρόπο το ρεζερβουάρ που έρχεσαι και κουμπώνεις πίσω του, με τα πόδια σου να πατάνε πολύ άνετα και τα δύο στο έδαφος βοηθώντας με αυτή την κίνηση και πιο χαμηλούς σε ύψος αναβάτες.
Εν κινήσει με την νέα 660 Touareg, νιώθεις σαν να οδηγείς μια μονοκύλινδρη σε αίσθηση μοτοσυκλέτα, αυτό όμως που παίρνει άριστα είναι το πόσο εύκολα, χωρίς καμμία σωματική προσπάθεια, βρίσκεσαι όρθιος πάνω της, μόλις δώσεις εντολή στον εγκέφαλο σου να σηκωθείς για εκτός δρόμου χωμάτινα εδάφη. Είναι απίστευτο, πόσο εύκολα γίνεται αυτό και με πόσο φυσικό τρόπο. Λες και σε προκαλεί συνέχεια για περιπλανήσεις με στόχο την ελευθερία σου και τη χαρά που σου δίνει αυτή η αίσθηση. Άλλωστε η νέα Tuareg γεννήθηκε για αυτό και μπορεί να σου το προσφέρει απλόχερα.
Στο δρόμο είναι πολύ εύχρηστη, εύκολη στη χρήση της, δυνατή όσο χρειάζεσαι με τον κινητήρα της να είναι παντού γραμμικός και γρήγορος. Ειδικά αν δεν φοβηθείς και κρατήσεις τις στροφές του να ανέβουν μέχρι τις 11.000 σ.α.λ. που μπαίνει στα κόκκινα, εκτός από τον καταπληκτικό του ήχο που παράγει, επιταχύνει το όλο σύνολο μοτοσυκλέτα-αναβάτη εκπληκτικά γρήγορα. Μέσα στην πόλη την ευχαριστηθήκαμε ακόμα και τις πολύ ζεστές ημέρες, ακόμα και σε μποτιλιάρισμα. Εκεί σου έρχεται μια ζέστη στο ύψος των γονάτων από το μεγάλο ψυγείο νερού, όμως δεν είναι τόσο ενοχλητικό, όπως σε άλλες μοτοσυκλέτες. Μόλις ελευθερωθείς από την κίνηση αυτό το φαινόμενο σταματά τελείως σε σημείο που εκμηδενίζεται.
Eπειδή είμαι λάτρης των βουνών της ελληνικής επικράτειας, αποφάσισα να κινηθώ βόρεια της χώρας. Σε αυτό βοήθησε και μια παλιά γνωριμία, που έρχεται από το 1995, με τον παλιό συναθλητή και καλό μου φίλο από το εντούρο Νίκο Ζουρνατζή. Ο Νίκος γνωρίζοντας και αυτός με τη σειρά του άριστα τα Μακεδονικά μας βουνά, προσφέρθηκε αρκετό καιρό πριν για ένα διαφορετικό ταξιδιωτικό παντός καιρού και εδάφους. Ο Νίκος έχοντας στην κατοχή του μια ολόιδια 660 Aprilia Tuareg σε μαύρο κόκκινο χρώμα, προσφέρθηκε να συνοδηγήσουμε στα βουνά της κεντρικής Μακεδονίας.
Κλείσαμε ραντεβού τον Αύγουστο πριν της Παναγίας και αφού οδήγησα από χώμα από την Αθήνα προς τη Θεσσαλονίκη μέσα σε Ακροπολικές παλιές και νέες ειδικές διαδρομές, δώσαμε ραντεβού στο κατάστημα που ο Νίκος διαθέτει σαν dealer από τις πιο γνωστές αντιπροσωπείες στη νύφη του Θερμαϊκού. Σαν πρώτη αίσθηση η νέα Tuareg περνάει από παντού σαν να βρίσκεσαι επάνω σε μαγικό χαλί.
Οι μαλακές σε ρυθμίσεις αναρτήσεις της σε συνδυασμό με την μεγάλη τους διαδρομή (240 χιλ.) σε βοηθούν να διατηρείς την γραμμή που εσύ επιλέγεις είτε στο χώμα είτε στην άσφαλτο, χωρίς προσπάθεια. Αυτό το γεγονός σε βοηθά να καταπίνεις τα χιλιόμετρα αβίαστα με ταχύτητες που ξεπερνούν τα τρία αριθμητικά στοιχεία ( πάνω από 100 χλμ.δηλαδή) στο χώμα με χαρακτηριστική άνεση και σταθερή πορεία. Καταπίνουν κυριολεκτικά τα πάντα από ανωμαλίες και θα τερματίσουν όταν τα χιλιόμετρα είναι αρκετά και κεντράρεις κάποιο νεροφάγωμα στο ραντάρ σου.
Φτάνοντας στο ραντεβού μας στη Θεσσαλονίκη και με προπορεία στο χρόνο μας, συναντηθήκαμε με τον Νίκο Ζουρνατζή βάζοντας πορεία προς Πολύγυρο. Οδηγήσαμε παράλληλα σε άσφαλτο και χώμα πολύ σβέλτα. Η προστασία από τον αέρα που το μπροστινό φαίρινγκ της Tuareg σου προσφέρει είναι πολύ καλή και αξίζει συγχαρητηρίων. Είναι ιδανικό θα έλεγα για διπλή χρήση. Προστατεύει τόσο από τον αέρα χωρίς να σου κόβει το οπτικό σου πεδίο στο χώμα. Ανεβαίνοντας από άσφαλτο σε νέο τάπητα προς το βουνό οι ρυθμοί μας ήταν πολύ σβέλτοι και γρήγοροι, σχεδόν super bike θα έλεγα. Με τις νέες ολόιδιες Aprilia Tuareg 660 είμασταν σαν ζευγάρι μαχητικών σε εντεταλμένη αποστολή, κάνοντας ότι τους πεις και ότι τους ζητήσεις, χωρίς δισταγμό. Ειδικά όταν βλέπεις πως κινείσαι μέσα σε δασικό μέρος σε σχέση με ένα ίδιο ενιαίο σύνολο παράλληλα, τότε φαντάζεσαι και τον ίδιο σου τον εαυτό ,και πως αυτός φαίνεται! Για αυτό και τέτοιου είδους εικόνες , εκτός από σπάνιες, είναι και μαγικές.
Όπως μαγικά είναι και τα συναισθήματα που τέτοιου είδους οδήγηση σε κάνει να ξεχνάς τα πάντα, ζώντας την κάθε στιγμή, το κάθε δευτερόλεπτο. Η ώρα περνούσε ευχάριστα, και το τοπίο έδωσε σκυτάλη σε μεγάλα έλατα στην περιοχή του Ταξιάρχη. Τι ωραίες εικόνες μέσα σε αυτά τα δάση, όπου λίγο αργότερα μπήκαμε ξανά στο χώμα από αγροτικούς δρόμους μέχρι μονοπάτια κάτω από πανύψηλες δρυς. Οι ακτίνες του ήλιου δεν μπορούσαν να περάσουν εύκολα από τις φυλλωσιές των δέντρων και κινούμασταν υπό σκιά με ιδανική θερμοκρασία στους 25 βαθμούς Κελσίου. Μαγεία σε όλο της το μεγαλείο!
Αν είσαι ψαγμένος αναβάτης ζεις, επιτρέψτε μου να πω. για κάτι τέτοιες στιγμές. Και αν στη πορεία σου συναντάς και καμιά πηγή με γάργαρο δροσερό νερό τότε είσαι και αισθάνεσαι σαν βασιλιάς. Όμως όλα τα ωραία και όμορφα, κάποτε τελειώνουν.
Μετά από αυτή την καταπληκτική εξόρμηση, επιστρέψαμε στη βάση μας την επομένη από άσφαλτο σε συνδυασμό Εθνικής Οδού και επαρχιακού δικτύου. Με τελική που αγγίζει εύκολα τα 190 χλμ./ώρα κινείσαι ατσαλάκωτος με την ιδανική προστασία από τον αέρα. Προσωπικά θα άλλαζα τα εξωτερικά γρανάζια κίνησης με άλλα που θα μου πρόσφεραν μεγαλύτερη τελική με λιγότερες στροφές στον κινητήρα για ακόμη μεγαλύτερη οικονομία και λιγότερες στροφές στον κινητήρα, ενώ θα έβαζα και διπλής χρήσης ελαστικά ανάλογα τη χρήση που θα ήθελα να κάνω περισσότερο.
Παρέα μας σε όλα αυτά ένα ενιαίο σύνολο από σκελετό, κινητήρα, αναρτήσεις, φρένα. Ειδικά στα τελευταία οι μηχανικοί της Aprilia διάλεξαν και τοποθέτησαν τους πιο λεπτούς δίσκους σε πάχος για εξοικονόμηση βάρους και από αυτό το σημείο. Μπροστά συναντάμε δύο δίσκους 300 χιλ. με δύο δαγκάνες 4 εμβόλων της Brembo, ενώ πίσω έχουμε ένα μονό δίσκο 260 χιλ. με δαγκάνα ίδιας μάρκας μονού εμβόλου και όλα αυτά με τη συνεργασία cornering ABS. Παρόλο που είναι πολύ εξελιγμένα τα φρένα της ανάλογα με τους τέσσερις χάρτες ανάφλεξης σε συνδυασμό με το traction control, προσωπικά δεν χρειάστηκα το ABS να επέμβει πουθενά. Είναι προοδευτικά και δυνατά όσο χρειάζεσαι, δεν μπλοκάρουν εύκολα,και είναι σύμμαχοι για την ασφάλεια σου σε άσφαλτο και χώμα.
Στο στάνταρ εξοπλισμό της, συνοψίζοντας την παρουσίαση μας για την νέα Tuareg 660, συναντάμε φωτιστικά σώματα τύπου LED μπροστά και πίσω, ενώ ειδικά για το εμπρός της τμήμα, σχεδιαστικά θυμίζει μοτοσυκλέτα από άλλο πλανήτη, με τα μπροστινά φώτα να κάνουν την νύχτα ημέρα, ειδικά όταν οδηγείς βράδυ. Το τιμόνι επίσης είναι τύπου fat bar, παρέχοντας πολύ καλή θέση στην κάθε είδους οδήγηση, διαθέτει πολύ εύχρηστο cruise control, και με πλαστικές χούφτες προστασίας από κλαριά πέτρες κλπ.
Στο κάτω μέρος του κινητήρα συναντάμε αλουμινένια προστατευτική ποδιά, νέο αλουμινένιο ψαλίδι που εδράζεται σε μοχλικό στην πίσω ανάρτηση. Ενώ η εξάτμιση από ανοξείδωτο χάλυβα ξεκινάει από δύο σωλήνες και καταλήγει στο μονό τελικό της, που βρίσκεται δεξιά στο πλάι, με προστασίες παντού είτε για περίπτωση πτώσης, είτε προς αποφυγή της θερμότητας. Τέλος υπάρχει μπαράκι στο επάνω μέρος του μπροστινού ανεμοθώρακα για την τοποθέτηση GPS, ενώ υπάρχει και θύρα USB για φόρτιση κινητού κλπ.
Η νέα Aprilia Tuareg 660 ήρθε για να διεκδικήσει με αξιώσεις μερίδιο αγοράς στη νέα κατηγορία των μεσαίων On - Off. Βασικός της αντίπαλος η Yamaha Tenere 700 που έχοντας την οδηγήσει και αυτήν λίγους μήνες πριν, σε αντίστοιχη μεγάλη εβδομαδιαία δοκιμή στη βόρεια Ελλάδα φτάνοντας μέχρι στα οχυρά Ρούπελ, μπορώ να καταγράψω ότι η Aprilia είναι ανώτερη σε πολλά σημεία από τη συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα. Θέλετε από χωρητικότητα και αυτονομία σε καύσιμα, θέση οδήγησης, αναρτήσεις, εργονομία, προστασία από τον αέρα, κινητήρα, ηλεκτρονικά, το Aprilia είναι μακράν πιο μπροστά από το T 7. Με πιο εξελιγμένα ηλεκτρονικά, cruise control, τέσσερις χάρτες ανάφλεξης, TFT έγχρωμη ευδιάκριτη οθόνη, βάζει νέα δεδομένα και βοηθά από τον άπειρο μέχρι τον ψαγμένο αναβάτη που δεν βάζει όρια σε κάθε είδους έδαφος.
Γεννήθηκε και ονομάστηκε με όνομα ελεύθερο και περιπλανώμενο μέσα από την έρημο Σαχάρα, και ήρθε να μας συντροφεύσει τόσο στην καθημερινότητα μας όσο και στις ελεύθερες αποδράσεις μας. Και όλα αυτά με την μικρότερη κατανάλωση με μικtή χρήση που άγγιξε τα 4,5 λίτρα/100 χιλιόμετρα.
Με κόστος αγοράς για το λευκό χρώμα στις 12.890 ευρώ (κόκκινο μαύρο κ κίτρινο μαύρο στις 12.190 ευρώ) και με τέσσερα χρόνια εγγύηση, αποτελούν την καλύτερη αγορά για μια μοτοσυκλέτα αξιώσεων για μικτή χρήση περιπέτειας, που η νέα Aprilia TUAREG 660 σαφέστατα είναι. Αυτό που δεν έχει και θα τοποθετούσα θα ήταν κάγκελα προστασίας στα πλαϊνά μέρη αριστερά κ δεξιά του ρεζερβουάρ και μια όμορφη σχάρα after market για καλύτερη καθημερινή φόρτιση αντικειμένων. Για τους πιο ασφάλτινους αναβάτες με έξτρα χρέωση μπορεί να τοποθετηθεί shifter για πιο γρήγορες αλλαγές στις ταχύτητες.
Πρόκειται για μια τίμια, γρήγορη, ευέλικτη, οικονομική σε κατανάλωση και άκρως λειτουργική μοτοσυκλέτα, παντός εδάφους που θα σε ταξιδέψει σε όποιο προορισμό θέλεις, αβίαστα χωρίς δισταγμό και με την μεγαλύτερη δυνατή ασφάλεια. Ειλικρινά είχα καιρό να ενθουσιαστώ με μια μοτοσυκλέτα τόσο πολύ, που τα κάνει όλα σε μια χώρα σαν την Ελλάδα μας και η νέα Tuareg κρίνεται ιδανική για αυτό το σκοπό. Β.Ο.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!