Formula 1: Ο Βολφ έμεινε άφωνος με την εγκατάλειψη του Τσουνόντα
Η Mercedes-AMG ήταν πολύ ανταγωνιστική στο Grand Prix Ολλανδίας, με τον Λιούις Χάμιλτον να διεκδικεί τη νίκη έναντι του Μαξ Φερστάπεν. Όμως η εγκατάλειψη του Γιούκι Τσουνόντα έφερε καθεστώς Virtual Safety Car υπό το οποίο ο Ολλανδός της Red Bull Racing έκανε αλλαγή ελαστικών, χάνοντας ελάχιστο χρόνο έναντι των Mercedes.
Μετά τη δική του δεύτερη αλλαγή ελαστικών, ο Ιάπωνας ένιωσε την AT03 να συμπεριφέρεται παράξενα και σταμάτησε αρχικά στην πίστα πριν πάρει εντολή να επιστρέψει στα pit. Οι μηχανικοί του, άλλαξαν ελαστικά στο μονοθέσιο και παρά το γεγονός πως εντόπισαν από το pit wall πρόβλημα στα δεδομένα τηλεμετρίας, τον έστειλαν ξανά στην πίστα, δίνοντας του στην πορεία οδηγία να σταματήσει σε ασφαλές σημείο.
Ο τρόπος με τον οποίο εξελίχθηκαν τα γεγονότα αυτά, προβλημάτισε ιδιαίτερα τον επικεφαλής της Mercedes-AMG, Τότο Βολφ, που είπε με νόημα στο Τhe Race: «Ο Τσουνόντα σταμάτησε στην πίστα, επανεκκίνησε το μονοθέσιό του, επέστρεψε στα pit δίχως να έχει δεμένες τις ζώνες του. Τον έστειλαν μετά στην πίστα και το μονοθέσιο μέσα σε μισό γύρο είχε πρόβλημα και σταμάτησε... δεν έχω λόγια».
Μετά τον αγώνα έκαναν άμεσα το γύρο των social media θεωρίες συνωμοσίας αναφορικά με τις συνθήκες εγκατάλειψης του Τσουνόντα στο Ζάντβορτ. Ωστόσο ο Βολφ παραδέχθηκε πως πιθανότατα η νίκη θα είχε πάει στον Φερστάπεν ανεξάρτητα από το τι συνέβη στο τελευταίο κομμάτι του αγώνα.
«Αν ο Τσουνόντα είχε μείνει στο pitlane, τότε ο Φερστάπεν θα ήταν οκτώ δευτερόλεπτα πίσω από τον Λιούις. Αλλά ποιος ξέρει; Πιθανότατα δεν θα είχαμε κερδίσει τον αγώνα, όμως θα ήμασταν σε μία διαφορετική κατάσταση», ανέφερε ο αυστριακός στο Sky Sport.
Παρά το μη επιθυμητό αποτέλεσμα στην Ολλανδία, η Mercedes-AMG είναι πλέον μόλις 30 βαθμούς πίσω από τη Scuderia Ferrari στο πρωτάθλημα κατασκευαστών.
Φωτογραφίες: Redbullcontentpool.com
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!